Ja, die is het!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Greys, was dit dat wonderding van je voor de ramen?
http://www.blokker.nl/flashfolder.asp?folderID=147
Even door de folder bladeren, dan staat-ie erin voor 20 euro.
Alsof ze ons gehoord hebben! Deze ga ik deze week dan ook maar even scoren.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die is het!
Met de ene kant soppen, met de andere kant wissen! Makkie!
Je gebruikt dan wel die ovalen emmer die laatst ook bij de Blokker in de aanbieding was, bij die andere Leifheitstok? Zo ja, scheelt me dan weer centjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook ramen wassen wordt daar leuk van!
Ik vond alleen dat hij bijna niet in de emmer past, maar als je hem netjes recht er in doet past hij wel, ik deed het gewoon met te weinig beleid....
Ja, als je hem er netjes recht boven houdt past ie gewoon!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je gebruikt dan wel die ovalen emmer die laatst ook bij de Blokker in de aanbieding was, bij die andere Leifheitstok? Zo ja, scheelt me dan weer centjes.
Ideaal. Ik ga hem gewoon van de week even halen. Worden mijn raampjes vast ook weer fris en fruitig van.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als je hem er netjes recht boven houdt past ie gewoon!
En het sopgedeelte zit met heel stevig klitteband, dus die kan ook gewoon weer in de wasmachine als hij te vies is geworden! (Maar even loshalen en onder de kraan uitspoelen maakt hem ook weer mooi schoon).
En je kunt de stok uitschuiven tot best wel lang, zodat je goed hoog kunt komen. En je kunt het uiteinde dan knikken, zodat zelfs als je boven je macht staat te hengelen, het sponsgedeelte goed op het raam komt.
Oh, doe je ook niet hoor. Ding is nu toch in de aanbiedingquote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Lani, ik wil je niet op kosten jagen he??? Je kunt hem ook lekker volgende maand ofzo kopen natuurlijk!
Gebruikt al 4 keer.. alleen vergeten voor- en na foto's te makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ga ik zo halen.. als ik het gebruikt heb laat ik het jullie weten.
Mijn vriend heeft verdunde bleek op het plafond gespoten, een half uur gewacht (goed luchten!) en vervolgens nog een keer gespoten. Mijn plafond is weer hageltje witquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Gebruikt al 4 keer.. alleen vergeten voor- en na foto's te maken. Werkt wel goed bijna alles is weg alleen het plafond nog. Iemand tips hoe ik het het handigst kan doen?
Maar kun je dat ding ook van die stok afhalen?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook ramen wassen wordt daar leuk van!
Ik vond alleen dat hij bijna niet in de emmer past, maar als je hem netjes recht er in doet past hij wel, ik deed het gewoon met te weinig beleid....
Maar ik heb plafondplaten..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft verdunde bleek op het plafond gespoten, een half uur gewacht (goed luchten!) en vervolgens nog een keer gespoten. Mijn plafond is weer hageltje wit![]()
Je hoeft niets te "poetsen" oid, spuiten en inweken is voldoende.
Ja he?!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en Marijke. Je plafond ziet er heerlijk uit!
Van wat voor materiaal zijn die?quote:
Dat spult stinkt inderdaad wel verschrikkelijk, goed het raampje open laten (ook 's nachts) en misschien heb je wat hyacinten in huis? Natuurlijke luchtverfrissers, die werken ook erg goed om er even een aantal dagen neer te zetten.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?!Alleen jammer van de nog steeds erg sterk ruikende zwembadlucht...
[..]
Ja, precies, al is het nu zo ontzettend koud met het raampje open... dus dan maar de deur op een kier.. Niet ideaal maar beter dan het raampje open!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat spult stinkt inderdaad wel verschrikkelijk, goed het raampje open laten (ook 's nachts) en misschien heb je wat hyacinten in huis? Natuurlijke luchtverfrissers, die werken ook erg goed om er even een aantal dagen neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |