Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
precies tegelijk op "Invoeren" geklikt gok ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ok, maar normaal istie dicht bij 301. Nu had ik nummertje 302?
wattan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef Samzz het volgende:
Gefeliciteerd, Bas
Ik heb mezelf ook een cadeautje gegeven
Ik wilde m al heel lang en nu heb ik de knoop doorgehakt zeg maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon, zomaar? of was er een aanleiding voor een cadeau aan jezelf?
Zal ik dan maar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:49 schreef Samzz het volgende:
T is een VCH. Intiem piercing dus
En ik ben er echt vet blij mee
quote:
hey! Jij hier... Hahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:33 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu ga ik slapen
morgen kranten rondbrengen en tentamen
Lekker man, maar had ik je al gesmstquote:
Klitpiercing?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:49 schreef Samzz het volgende:
T is een VCH. Intiem piercing dus
En ik ben er echt vet blij mee
quote:
Goeie gok van mij dusquote:
Stiekem heb ik zelf ook een VCHquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stiekem heb ik zelf ook een VCH
door je klit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stiekem heb ik zelf ook een VCH
Neej, door mijn anus, de billen zitten aan elkaar! In t begin vrij lastig, later went t welquote:
en een keer int half jaar met de hogedrukspuit d'r langs om alle restjes eraf te spuiten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, door mijn anus, de billen zitten aan elkaar! In t begin vrij lastig, later went t wel
nopequote:
Lul geen onzin johquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, door mijn anus, de billen zitten aan elkaar! In t begin vrij lastig, later went t wel
Voorhuid. Clit zelf is een Isabelle geloof ik, en ik denk dat ie errug pijnlijk is... Maar goedquote:
Straks? Die heeft ze alquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe, sorry voor mijn onzin Samz! Maar ff zonder gekheid Samz, wil je dit niet voor jezelf houden? Nu weet heel t forum dat jij straks een ''voorhuid''piercing in je flamoes hebt??!
Zo ff broodje bapao halen!
Lees eens terugquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef Bob-B het volgende:
Waarom heeft er eigenlijk nog niemand om pics gevraagd? Of beginnen we te ont-fokken?
Tsja, nog droeviger vind ik de reacties van die ajacieden in het PSV-topic.quote:
Als er iets tegenzit, zit meteen alles tegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Fems het volgende:
Pff.
Ik zit trouwens wel ontzettend in de stress.![]()
Over anderhalve week hebben we alweer tentamen week.
En eigenlijk heb ik een periode van 5 weken in 2 weken moeten doen, ivm overlijden oma en de periode voor en na het sterven thuis. En nu komt het allemaal op mijn dak. Bah.
(sorry, ik moest even klagen).
Klaagbaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Fems het volgende:
Pff.
Ik zit trouwens wel ontzettend in de stress.![]()
Over anderhalve week hebben we alweer tentamen week.
En eigenlijk heb ik een periode van 5 weken in 2 weken moeten doen, ivm overlijden oma en de periode voor en na het sterven thuis. En nu komt het allemaal op mijn dak. Bah.
(sorry, ik moest even klagen).
Wet van Murphy?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er iets tegenzit, zit meteen alles tegen
Een oude, behaarde man van 64?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef Fems het volgende:
Applaus voor Remco!
Hij is er eindelijk achter wie ik ben![]()
Wat lief dat je me zo jong schat, cammen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een oude, behaarde man van 64?
Uiteraardquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat lief dat je me zo jong schat, cammen?
oudeman_65@hotmail.com!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard
PM me jouw msn maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik heb zo dat flauwe ideequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef Fems het volgende:
Wie zegt dat dat niet werkelijk mijn echte msn is?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef Fems het volgende:
Hmm, je hebt wel goede ideeën dan.
Bah, ik moet zo naar de fysio.
zou me niks verbazen als Rutten gaat de klus gaat klarenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opzich wel. Ik hoop alleen niet dat Wouters het weer gaat doen nu.
Ik hoop het nogal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als Rutten gaat de klus gaat klaren
zou echt goed zijn voor PSVquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten is een coach type Hiddink...
Inderdaad. Zo komen we misschien alsnog in de Top 3 dit jaar... Ik wil volgend jaar wel Europa weer inquote:
Heeft die zijn papieren wel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef Rikketik het volgende:
Rutten zou een goede zijn, ja. Persoonlijk hoop ik op Hans Kraay Jr.
Zo'n topper heeft geen papieren nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft die zijn papieren wel?
Hihiquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef Bob-B het volgende:
blijf van mijn fokvriendinnetje af stelletje rukkers!
Is goed jochie, blijf dromenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komend weekend gaan we jullie voorbij![]()
stel dat FCT wint, dan gaan ze Ajax voorbij als die gelijk spelen of verliezen; lijkt me geen totale utopie...quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stel dat FCT wint, dan gaan ze Ajax voorbij als die gelijk spelen of verliezen; lijkt me geen totale utopie...
Met zulke kinderlijke fantasieën ben je een jochiequote:
Ajax verliest nooit, je weetquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stel dat FCT wint, dan gaan ze Ajax voorbij als die gelijk spelen of verliezen; lijkt me geen totale utopie...
Hmm, het zou ook best kunnen dan Heerenveen wint, die zijn opzich best keurig aan het spelen. Het is maar afwachten hoe de wind gaat waaien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met zulke kinderlijke fantasieën ben je een jochie.
[..]
Ajax verliest nooit, je weet.
Nee serieus: het is een mogelijkheid, maar Ajax wint wel van Heerenveen. Cvitanich terug
Heul niet, want de ArenA heeft een dakquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, het zou ook best kunnen dan Heerenveen wint, die zijn opzich best keurig aan het spelen. Het is maar afwachten hoe de wind gaat waaien.
Hmm, dan hoop ik dat het dak kapot is en het keihard regent en ontzettend koud is, want die friezen (ookal zijn het allemaal geen friezen), zijn natuurlijk de kou gewend. !quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heul niet, want de ArenA heeft een dak11!! En Ajax heeft mooiweer-voetballers, jwt
Er lopen veel Scandinaviërs rond bij Heerenveen, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, dan hoop ik dat het dak kapot is en het keihard regent en ontzettend koud is, want die friezen (ookal zijn het allemaal geen friezen), zijn natuurlijk de kou gewend. !
Klopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Er lopen veel Scandinaviërs rond bij Heerenveen, dus dat gaat helemaal goed komen.
Ga je het onthouden dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe, sorry voor mijn onzin Samz! Maar ff zonder gekheid Samz, wil je dit niet voor jezelf houden? Nu weet heel t forum dat jij straks een ''voorhuid''piercing in je flamoes hebt??!
Zo ff broodje bapao halen!
ik ken jouquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je het onthouden dan?
En daarbij, niemand kent me verder hier en wie leest dit forum nou
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ken jou
en ik ga het onthouden
en ik lees dit forum
Ja, maar dan ben je ook een van de weinigenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ken jou
en ik ga het onthouden
en ik lees dit forum
Je bent ook knap vervelendquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef Samzz het volgende:
Ik verveel me.
ik ben hardstikke technischquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Vet!
Kom jij me ophalen, rijden we er samen naartoe. Ben jij technisch?
ik heb een hele snelle VW poloquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:46 schreef Rikketik het volgende:
Rudolf staat klaar met het gestolen busje waar jullie in kunnen ontsnappen.
Ha skatquote:
Ik geef jou nog even een kus, ik ga slapenquote:
Okee, slaap lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geef jou nog even een kus, ik ga slapen
Truste
quote:
Nou ja, zulke bijzondere dingen zullen de meesten vast wel onthoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je het onthouden dan?
En daarbij, niemand kent me verder hier en wie leest dit forum nou
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou ja, zulke bijzondere dingen zullen de meesten vast wel onthouden!
Jij paragnost!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las alleen jouw reply en ik wist al waar het om ging
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent ook knap vervelend![]()
Pssst, ik heb een BZB lotgenoot gevonden die de bandleden goed kent. Samen gaan we er meer druk achter zetten om ze een keer naar Goor te halen
Ga wat doen ipv gaan fokken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom gaat de dag nou niet zo snel?!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga wat doen ipv gaan fokken!
morgen geen school, dus maar werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Hier wel! Nog maar een middagje en dan is t mooi geweest voor deze week!
Zo ff een rondje lopen hehe!
maar wel mooi 4 overuurtjes (= 1x school) erbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Werken op vrijdag is voor arbeiders
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef Fems het volgende:
Bob, wil jij even wat tegen mij zeggen op msn?
Aangezien die het niet meer doet.
(ik sta op offline)
quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
meisje!!!!![]()
maar dan kunnen we niet intiem zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef Fems het volgende:
Hmm.
Ok, dan doet msn het niet.
Dan maar zonder, is ook beter. want ik moet leren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Fems het volgende:
En dan moet je hem vermoorden met de messen die hij zelf geslepen heeft. Met handschoenen aan, want dan staan zijn vingerafdrukken er nog op!
jij weet hoe je dat moet aanpakkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Fems het volgende:
En dan moet je hem vermoorden met de messen die hij zelf geslepen heeft. Met handschoenen aan, want dan staan zijn vingerafdrukken er nog op!
Dat was een leuk plan geweest. Alleen hij kwam net mijn messen terug brengen. Jammer, ik keek er zo naar uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Fems het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was een leuk plan geweest. Alleen hij kwam net mijn messen terug brengen. Jammer, ik keek er zo naar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
De gem. NL'er slijpt ze nooit denk ik.quote:Ze waren al wel scherper dan de messen van de gemiddelde Nederlander want ik slijp ze zelf ook voor ieder gebruik
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was een leuk plan geweest. Alleen hij kwam net mijn messen terug brengen. Jammer, ik keek er zo naar uit.
Trouwens, ik ben nog steeds heel benieuwd naar jou eten! ik krijg door jou altijd trek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, mijn papa is ook een gemiddelde nederlander. (qua buik iets over gemiddeld, maar toch) en die heeft ook zo'n messenslijper thuis en vindt het erg erg belangrijk dat onze messen scherp zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
De gem. NL'er slijpt ze nooit denk ik.
tuurlijkquote:
tjah, hij had er toen 1 gebouwd, toen had ik er ook maar 1 gebouwd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nukes in multiplayer zijn fail
quote:
kende m nog nietquote:
Vind je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kende m nog niet
maarrem wat henig hier
Hoezo moest je aan mij denken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik luisterde net Twisted Sister - Like a Knife in the Back, en moest meteen aan jou denken, Nathalie
Ik denk sowieso graag aan je![]()
Door het woordje Knifequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo moest je aan mij denken?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Heul wel, ik heb het gemeten want dat zei B*rt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OK, niet het hele plakje was 1 mm maar grotendeels wel en het was een grote tomaat.![]()
Ik heb hendig sjieke knifeskillz hoor.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben nog steeds heel benieuwd naar jou eten! ik krijg door jou altijd trek!![]()
Slaap lekker slapers.
There is no love sincerer than the love of food.
Ik zei helemaal niets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heul wel, ik heb het gemeten want dat zei B*rt ook.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Uitkijken mensen! CANNIBAL ALERT!!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben nog steeds heel benieuwd naar jou eten! ik krijg door jou altijd trek!
zal wel lukkenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen werken
Nathalie met dr uitslapen morgenquote:
Ik welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nathalie met dr uitslapen morgen
Als ik ergens op had kunnen klikken had ik het wel gedaan maar dit vond ik te veel werk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Willen jullie even stemmen op een vriend van mij ,alsjeblieft?!
http://www.gamehuh.nl -> StemHuh (staat bovenaan in de tabs) -> En dan op B@RTM@N stemmen!
GameHuh is een site van een andere vriend van mij, die een bijna beroemde striptekenaar is. Althans, hij is net begonnen met het uitgeven van strips etc. Verdere info staat wel op de site. Willen jullie dit alsjeblieft even doen?!
Haha, nouja zegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik ergens op had kunnen klikken had ik het wel gedaan maar dit vond ik te veel werk.
quote:
Dat classificeer ik niet als uitslapenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan ook uitslapen.![]()
Ik mag me wel om 11.30 bij de tandarts melden.
Nee ik heb geen meisje-meisje vriendinnen dus ik moet alleen trutten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan met je vriendinnen met de poppen spelen en over jongens giechelen?
En snoeiharde lesbosex?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah, jij was het dus die over de weg slingerde...
Stiekem!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah, jij was het dus die over de weg slingerde...
Hoe ging het verder dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Stiekem!
Ik heb wel alle kleine plaatsjes hier in de buurt gezien!
Ja, opzich wel goed!quote:
Maar wel mijn bumperquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, opzich wel goed!
Moest alleen even wennen, schakelde steeds naar de 5 ipv naar de drie. Maar voorderderest heb ik niemand aangereden, geen stoeprand geraakt etc etc.
Haha, mooi dan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, opzich wel goed!
Moest alleen even wennen, schakelde steeds naar de 5 ipv naar de drie. Maar voorderderest heb ik niemand aangereden, geen stoeprand geraakt etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:jij ging linksom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nee. Ik ging met 50 km per uur over de rontonde, en wist niet dat je voordat je erop reed de koppeling ingetrapt moest hebben, moest schakelen naar de 2 en zodra je erop reed koppeling weer loslatenquote:
ik ga vaak wel met 45 in de 3 over een rotondequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik ging met 50 km per uur over de rontonde, en wist niet dat je voordat je erop reed de koppeling ingetrapt moest hebben, moest schakelen naar de 2 en zodra je erop reed koppeling weer loslatenEn zo min mogelijk gas geven op de rontonde
dat kan inderdaad heel mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga vaak wel met 45 in de 3 over een rotonde
Heul nietquote:
Nathquote:
Voor de drie gewoon de versnellingspook naar voren duwen, verder niet bijsturen ofzo. En vanuit de drie naar de vier geld hetzelfde, niet bij nadenken maar gewoon naar achter jensen. Alleen voor de 1 en 2 en 5 moet je de pook sturen maar de standaardpositie in de vrij is tussen de drie en de vier dus daar schiet hij automatisch naartoe.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, opzich wel goed!
scheelt dat ze nog geen les heeft in een automaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor de drie gewoon de versnellingspook naar voren duwen, verder niet bijsturen ofzo. En vanuit de drie naar de vier geld hetzelfde, niet bij nadenken maar gewoon naar achter jensen. Alleen voor de 1 en 2 en 5 moet je de pook sturen maar de standaardpositie in de vrij is tussen de drie en de vier dus daar schiet hij automatisch naartoe.
Maar dat komt allemaal vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |