De wat???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Emu het volgende:
De perps krijgen ook flinke klappen
Nog even en dat kan bijnagratis!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De overheid moet gewoon alle aandelen ING opkopen
Ja? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
Let op, het ergste heeft ING nu gehad. En nu hobbelt het in 3 jaar tijd naar de 20 euro.
Wat zijn dat? Obligaties met oneindige looptijd ofzo?quote:
quote:
Perpetual Obligatiesquote:
Mensen die dat soort uitspraken doen hebben vast een bult aandelen gekocht op van wat zij dachten het laagste punt zou zijn, die nu _nog_ minder waard zijn. Een soort 'hoop doet leven' uitspraak dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten totdat iemand hem ermee om de oren zou slaan. Volgens mij geloofde hij het zelf ook niet eens.
Welnee joh, ik doe nooit wat met beleggen. Bewust niet gedaan, omdat ik zat te wachten op een grote klap naar beneden. Maar ik vind het wel interessant hoor, voor de toekomst.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef Emu het volgende:
[..]
Perpetual Obligaties
Check eens ING 8.000% 2008-2013-PERP CALL 18/04
http://www.ing.com/group/showdoc.jsp?docid=315246_EN
Dacht toch dat je dat wel wist
Volgens mij had hij inderdaad aandelen ING. Nouja, ik hoop voor hem dat hij ze net op tijd verkocht heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Mensen die dat soort uitspraken doen hebben vast een bult aandelen gekocht op van wat zij dachten het laagste punt zou zijn, die nu _nog_ minder waard zijn. Een soort 'hoop doet leven' uitspraak dus.
Que ? Welke toekomst, iedereen gaat dood en alles gaat stuk hoor.quote:
Laat me raden. Het ergste hebben ze nu wel gehad?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef politiekforever het volgende:
zojuist weer een bak ing aandelen gekocht.
Waarom ook alweer ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef politiekforever het volgende:
zojuist weer een bak ing aandelen gekocht.
als je in de put zit, dan kan je er alleen nog maar uit klimmen en niet nog verder neer storten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Laat me raden. Het ergste hebben ze nu wel gehad?
Ja? Nee toch zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Que ? Welke toekomst, iedereen gaat dood en alles gaat stuk hoor.
Of je komt er niet meer uit en gaat dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:43 schreef politiekforever het volgende:
[..]
als je in de put zit, dan kan je er alleen nog maar uit klimmen en niet nog verder neer storten.
dat is het risico, het ging ook goed met shell.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Of je komt er niet meer uit en gaat dood.
Ja, gokken dus. Succes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef politiekforever het volgende:
dat is het risico, het ging ook goed met shell.
Is het ooit slecht gegaan met Shell dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef politiekforever het volgende:
[..]
dat is het risico, het ging ook goed met shell.
Ze hebben natuurlijk gelul gehad met die (on)bewezen reserves destijds.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
Is het ooit slecht gegaan met Shell dan?
het ging wel eens slechter, en ze hebben wel eens op een gunstige prijs gestaan.(voor de shell dan, een gunstige prijs voor shell gezien).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is het ooit slecht gegaan met Shell dan?
Je weet dat Shell en totaal ander bedrijf is dan een bank hè ? Shell pompt een product omhoog, die reserves waren vervelend, maar tegelijk kwam men erachter dat de olie dus schaarser was dan verwacht. Bovendien heeft Shell nog nooit zijn dividend ingetrokken en zelfs altijd verhoogd, als Shell op een slechte koers staat weet je eigenlijk dat het op termijn wel goedkomt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef politiekforever het volgende:
het ging wel eens slechter, en ze hebben wel eens op een gunstige prijs gestaan.(voor de shell dan, een gunstige prijs voor shell gezien).
en natuurlijk de reserves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |