Welke?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik gebruik deze, geen grafiek maar wel veel updates en elke valuta.
www.xe.com . Wordt elke minuut geüpdatet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef Adamo144 het volgende:
mooi, kan iemand nog een keertje die link posten waar je het continu in de gaten kon houden?
play.com heeft speciale europrijzen. Je moet naar andere webshopsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef ASSpirine het volgende:
volgens mij hanteert play.com de wisselkoers niet zo snel...
cdwow.com, bookdepository.co.uk en als je veel in één keer wilt bestellen amazon.co.ukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef XL het volgende:
[..]
play.com heeft speciale europrijzen. Je moet naar andere webshops
Zwemmen is goedkoper.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
1.06925
Ik wil naar Londen in de voorjaarsvakantie, per vliegtuig. Kan dat nog een beetje goedkoop?
alleen play.com hanteert alleen creditcardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef XL het volgende:
[..]
play.com heeft speciale europrijzen. Je moet naar andere webshops
amazon.co.ukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen play.com hanteert alleen creditcard
Waarom zou je in hemelsnaam zo'n ellendige koers accepteren? Waar heb je gewisseld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef Retarded het volgende:
pffff... vandaag ponden gekocht voor 1,13 euro per pond. De reis staat nu in ieder geval voor een bepaalde prijs vast. Nu maar hopen dat hij niet nog verder stijgt!
dat wordt afwachten hoe ver de euro zinktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
1.06925
Ik wil naar Londen in de voorjaarsvakantie, per vliegtuig. Kan dat nog een beetje goedkoop?
Ik zou er persoonlijk toch moeite mee hebben om zo 7% weg te geven aan het GWK... Maar goed, het is de gok die je neemt, ik verwacht niet dat de pond de 1.13 snel haalt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:02 schreef Retarded het volgende:
omgerekend kwam ik daar op uit (met alle kosten erbij natuurlijk). Ik ben gewoon bij het GWK geweest, maar op andere plekken was het niet lager hoor. Je koopt altijd voor een hoger bedrag dan dat de eigenlijke stand is. Tuurlijk zou het goedkoper zijn om straks gewoon te pinnen in London, maar het risico is er altijd dat de pond dan weer flink gestegen is.
Gelukkig heb ik niet erg veel gekocht, gewoon het bedrag van het hotel. Scheelt me maar een tientje met de echte stand van de pond, daar lig ik niet wakker van.
Als je genoeg ponden hebt gekocht dan maakt het weinig meer uit als het nu gaat stijgen. Misschien hou je zelfs wat ponden over die je met winst in kunt ruilenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef Retarded het volgende:
pffff... vandaag ponden gekocht voor 1,13 euro per pond. De reis staat nu in ieder geval voor een bepaalde prijs vast. Nu maar hopen dat hij niet nog verder stijgt!
heb genoeg ponden gekocht om het hotel te betalen. Ik heb een bepaald limiet om uit te besteden voor de reis zelf, en daar zit ik nu net 5 euro onderquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je genoeg ponden hebt gekocht dan maakt het weinig meer uit als het nu gaat stijgen. Misschien hou je zelfs wat ponden over die je met winst in kunt ruilenAl zou ik daar niet van uit gaan
Als je het niet erg vindt dat het stuur aan de andere kant zit, ga je gang.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef henkway het volgende:
Basis Toyota IQ kost in NL zonder BPM (bpm is 0) 12.990,-
In de UK
Toyota iQ prices start at £9,495, deliveries start in January
ofwel 1 : 1,10 = 10450
[ afbeelding ]
is beter dan om naar de UK te gaan??
wat denk je dat de douane doet als jij hem importeert ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef henkway het volgende:
Basis Toyota IQ kost in NL zonder BPM (bpm is 0) 12.990,-
In de UK
Toyota iQ prices start at £9,495, deliveries start in January
ofwel 1 : 1,10 = 10450
[ afbeelding ]
is beter dan om naar de UK te gaan??
BTW heffenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat denk je dat de douane doet als jij hem importeert ?
Komt ook nog even BPM overheen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef henkway het volgende:
[..]
BTW heffen
Maar je krijgt ook VAT terug
nee die is NULquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt ook nog even BPM overheen.
oquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat het stuur aan de andere kant zit, ga je gang.
Tis geen hybride...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar bij hybride autos sinds 1/1/09
klopt ook al niet helemaal, maar goed dat is off topicquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, alle A types zijn BPM vrij
met 0 wegenbelasting
en verbruik 1 op 25
inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Pleestation het volgende:
www.wisselkoersen.nl
Update per seconde, volgens mij
Pff, you wish. Voorlopig meer 1 pond = 1.08 euroquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
hij blijft nu redelijk stabiel rond de 1 euro = 1.08 pond hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |