Hij is ook zo *zucht*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou mijn leven geven voor UI..
Jij post ook altijd met je ogen dicht in Oldbiesquote:
Precies de juiste sfeerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh pardon, ik ben tijdens het tijpen aan het luisteren naar Premtime die rechts-radicale jongeren bezoekt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noem je UI nu een dikke Hindoestaanse Surinamer?
Ik hou al die newbiemods niet bij hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij post ook altijd met je ogen dicht in Oldbies
UIO is mijn laatste.. De rest heb ik ook niet meer bijgehouden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou al die newbiemods niet bij hoor.
Hoe laat wordt UItje zelf verwacht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er zijn wel bedroefend weinig fans van UI.
Hij zal verschijnen wanneer het Hem goeddunkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef Moozzie het volgende:
Hoe laat wordt UItje zelf verwacht?
Neequote:
Tsjoh ik ben alleen aardig als ik ook mag neucken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Kun je nagaan, we neuken niet eens en hij is toch aardig
Jij zou dus wel wat aardiger kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef Ripley het volgende:
Nee
Daarom het U wel een Ode-topic en jij nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjoh ik ben alleen aardig als ik ook mag neucken.
Ik wel jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij zou dus wel wat aardiger kunnen zijn.
Het gaat om de kwaliteit, JK. Niet de kwantiteit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er zijn wel bedroefend weinig fans van UI.
klinkt bekendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Ik had al gezegd dat ik er slecht in was, maar dat vond U niet ergquote:
UIO's zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Mag ik een handtekening? Mag ik op de foto? Wil je met me knuffelen? AAAAAAH. OMG. IK ZIT GEWOON IN HETZELFDE TOPIC ALS UIO. Dat ik dit nog mag mee maken zeg.
Oh ik dacht dat het zo'n lief klein hondje was.quote:
Ik vond hem wel goed. Vooral dat deel over half twee 's nachts bellen is ritmisch en rijmkundig van een geheel andere orde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Ripley het volgende:
Ik had al gezegd dat ik er slecht in was, maar dat vond U niet erg
Ja, dat is ook mijn favoriete deelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed. Vooral dat deel over half twee 's nachts bellen is ritmisch en rijmkundig van een geheel andere orde.
Is best leuk hoor, vrienden. Zou je ook eens motte probere!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij zit er iemand hier kilometers te ver bij wat wijven in de friends zone
Ik ben niet degene die zichzelf loveless noemt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij zit er iemand hier kilometers te ver bij wat wijven in de friends zone
Jah maar t draait bij mij altijd weer op neuken uit, zo vervelend!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, vrienden. Zou je ook eens motte probere!
*checkt fotoboek*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Jah maar t draait bij mij altijd weer op neuken uit, zo vervelend!
Ja uuh lang verhaal, gebruikt hem vroegah (10 jaar terug) altijd met gamenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*! Je bent geeneens een vrouw!
Waarom dan zo'n "ietwat" verwijfde nickname?
En dan commentaar leveren op ons allerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja uuh lang verhaal, gebruikt hem vroegah (10 jaar terug) altijd met gamen
ja, en?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uuh lang verhaal, gebruikt hem vroegah (10 jaar terug) altijd met gamen
Je kwam dit topic inrennen om U uit te lachen, wat verwacht je dan?quote:
Kudo'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kwam dit topic inrennen om U uit te lachen, wat verwacht je dan?
Misschien moet jij eens even stilletjes in een hoekje je zonden gaat overdenken.quote:
Je vergeet "Jongeman"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens even stilletjes in een hoekje je zonden gaat overdenken.
Met je kudo's..
In mijn dromen geiltie op de vreeeeemdste dingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je vergeet "Jongeman"
Geilt U op bakkersmeisjes dan, Y?
Nee, yvonne had een nachtmerrie dat ze brechtje aan UI had uitgehuwelijkt en dat zij (brechtje) alleen nog maar sinas dronk en in een bakkerij werkte (?).quote:
Óf ze zijn écht onkoppelbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef yvonne het volgende:
Zeg, en waarom ga jij niet met UIO?
Als ik er eens goed over nadenk is het wel wat voor je!
Wist je dat niet? Dankzij dequote:
Ik hou niet van wazige aziatische films van 8 uur, niet van sinas, niet van zalmroze muren, niet van gekke chinese theetjes in blikjes, niet van stoofpotjes en niet van beige.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
In mijn dromen geiltie op de vreeeeemdste dingen
Zeg, en waarom ga jij niet met UIO?
je vergeet jong en bij moeder thuiswonendequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, plus het detail dat ik val op neurotische probleemmannen.
Ik heb je al plechtig beloofd nooit achter Brechtje aan te zullen gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef yvonne het volgende:
In mijn dromen geiltie op de vreeeeemdste dingen
Dat ze af en toe (quote:Zeg, en waarom ga jij niet met UIO?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je vergeet jong en bij moeder thuiswonende
gnagnagnagnaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ze af en toe () belt om urenlang tegen me aan te ouwehoeren is één ding. Elke dag zou ik niet aankunnen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je vergeet jong en bij moeder thuiswonende
Na verloop van tijd weet je precies wanneer je moet zeggen: "Ja" of "Goh!" of "Dat was zeker moeilijk voor je, hè?" of "Wat goed! Je mag trots op jezelf zijn!", zonder dat je echt hoeft te luisteren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ze af en toe () belt om urenlang tegen me aan te ouwehoeren is één ding. Elke dag zou ik niet aankunnen.
Ik heb M_M al eens ontmoet.quote:
Ik ga er maar even vanuit dat dat niet te maken heeft met de ontmoeting tussen ons. Anders zit je hier verkeerd in dit topic.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik heb UIO eens mogen meeten hoewel ik dat deel van mn leven een beetje verdrongen heb![]()
Dat is nauwelijks een ode te noemen, Barradinges.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet bij UIO_AMS altijd denken aan UO AMS (Ultima Online - Auto Map System)
One of my many pseudonymsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, als je het niet over de duvel hebt![]()
Dat kan inderdaad beterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een ode te noemen, Barradinges..
ik kan alleen odes aan vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een ode te noemen, Barradinges..
Ik wens hem ook veel gezellige tantrische seksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou niet van wazige aziatische films van 8 uur, niet van sinas, niet van zalmroze muren, niet van gekke chinese theetjes in blikjes, niet van stoofpotjes en niet van beige.
Maar zolang ie maar lekker voor mij blijft koken, mee gaat naar de film en ik mee mag shoppen, gun ik hem heel gezellige tantrische seks, met pakweg een intelligente antropologe. Of een schuchtere arts in opleiding of zo
ik doelde niet eens zo specifiek op HW hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, als je het niet over de duvel hebt![]()
Kom eens even lekker bij BarraCupraCuda..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan alleen odes aan vrouwen
Veel sleutelbeenderen aaien en in je gevoel zitten en zo. Ik denk altijd dat U eindigt met zo'n soort meisje:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wens hem ook veel gezellige tantrische seks
gewoon, lekker franserig en fragiel en zo en dan hele intelligente gesprekken hebben en zoquote:
Ik ben de lulligste niet, JKquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zozo, R, je gunt hem nogal wat.
Hubba, hubba.
Bij zulke meisjes ben ik altijd bang dat ze breken bij ietwat enthousiastere batserijen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
gewoon, lekker franserig en fragiel en zo en dan hele intelligente gesprekken hebben en zo
Ik stel me zo voor hoe ze dan op zo'n frans nederlandse manier zijn naam uit spreekt..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon, lekker franserig en fragiel en zo en dan hele intelligente gesprekken hebben en zo
HALLO!!! ZE HEBBEN TANTRISCHE SEKS!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij zulke meisjes ben ik altijd bang dat ze breken bij ietwat enthousiastere batserijen.
Maar UI is vast heel teder, voorzichtig en onbaatzuchtig.
Jaja, ondertussen zijn zulke vrouwen maar wát graag geneigd je uit te nodigen hun ongeschoren flamouse te bezoedelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
Ik stel me zo voor hoe ze dan op zo'n frans nederlandse manier zijn naam uit spreekt..
Ze hoog giechelt.. Maar hij mag niet in dr broekje! want tantrische seks is natuurlijk in hogere sferen en dat moet helemaal geweldig zijn..
Op afstand! Kijken kijken nie neuken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaja, ondertussen zijn zulke vrouwen maar wát graag geneigd je uit te nodigen hun ongeschoren flamouse te bezoedelen.
Zo lijkt het ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
Op afstand! Kijken kijken nie neuken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |