Ja, maar nu ben ik wel nieuwsgierigquote:
Pfff. je gaat er toch niet met hem vandoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik wel nieuwsgierig
Sowieso of het wel een goed plan is om Colt in de kelder te laten zitten
nee... zucht...quote:
niet op reageren Leviquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee... zucht...
da's "haai"
"waar?"
Wel.quote:
Dat het bij jou altijd over 1 onderwerp gaat. Al heb je het over een Prius, eigenlijk wil je over je Volvo pochen. Dat is de enige reden dat je het over die duracell hebt.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel.Leuker dan reageren op Reaal met z'n Volvo monologen.
Reaal: wanneer komt de theater versie op de planken?
"Reaal in: De vagina volvo monoloog"
Zie je wel Reaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Volvo
Die 740 die we ooit hadden was een prima auto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Volvo
Helaas zit er nog een enorm verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Mannen hebben er wat moeite mee om een vrouw gelijk te geven. Emotionele castratie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij, vrouwen, hebben toch altijd gelijk
kssst... ga terug naar je kelderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die 740 die we ooit hadden was een prima auto.
jamaar dat is wel zo!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Nix mis met Volvo.
Maar fanboys.
Ik roep toch ook niet om de 2 min dat Playmobiel kut is en Lego helemaal de bom.
Het went vanzelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helaas zit er nog een enorm verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Mannen hebben er wat moeite mee om een vrouw gelijk te geven. Emotionele castratie.
Nee hoor, triootjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Pfff. je gaat er toch niet met hem vandoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Mijn ouders hebben hun BMW 5 serie ingeruild op een 740, de 740 vervangen voor een 940 Polar, de 940 Polar ingeleverd en een V70 T5 gekocht, later is er een C70 T5 bijgekomen. De C70 T5 ingeruild voor een C70 T5 Cabrio en de V70 T5 ingeruild op een V70R. *einde pats verhaal* Volvoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die 740 die we ooit hadden was een prima auto.
BB's andere obsessie (naast lego)... grote machines.quote:
Verbaasd me niets.quote:
O jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
BB's andere obsessie... grote machines.![]()
*zoekt ff plaatje... post wordt nog geedit.
We hebben nu een Fox.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hun BMW 5 serie ingeruild op een 740, de 740 vervangen voor een 940 Polar, de 940 Polar ingeleverd en een V70 T5 gekocht, later is er een C70 T5 bijgekomen. De C70 T5 ingeruild voor een C70 T5 Cabrio en de V70 T5 ingeruild op een V70R. *einde pats verhaal* Volvo, Prius
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat Colt zn foto hier heeft geplaatst
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moppie heeft nu een Fox en ikzelf heb een heule stoere Golf om met de honden naar het bos te gaan.
Toen ik in 1999 een lezing over iets moest geven op school kwam ik er achter dat PON de importeur van Cat is/was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Verbaasd me niets.
Zo goed is dat spul niet meer.
Beetje de Harley onder de bouwmachines zeg maar.
Vergane USA glorie to the max.
Beter dan een Arosa en/of Aygo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef r8ality het volgende:
Een Fox. Dat rijdt echt voor geen meter
.
Geen idee. Nooit in gereden. Wilde ik graag zou houdenquote:
Oh ja, ik zal eens een mooi mailtje naar de schuldige sturenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn auto is net zo duur als de kras op jou achterbumper.
Tokkie/kamper/burgerlul/allochtoon.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef gr8w8 het volgende:
Opels, wat wil je als eigenaar uitstralen zeg.
Spreekt elkaar een beetje tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Tokkie/kamper/burgerlul/allochtoon.
Ben Pon is niet voor niets de rijkste auto importeur van NLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Toen ik in 1999 een lezing over iets moest geven op school kwam ik er achter dat PON de importeur van Cat is/was.En ik maar denken dat ze alleen maar VWtjes importeren.
Waarom? Kan toch allemaal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Spreekt elkaar een beetje tegen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef ArTiC het volgende:
ik probeer al weken moppie te verleiden...gaat JB ermee vandoor
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef r8ality het volgende:
Overigens reed er wel een mooie klassieke Opel Rekord vanmorgen in Nijmegen.
Dan moet je maar wat sneller zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef ArTiC het volgende:
ik probeer al weken moppie te verleiden...gaat JB ermee vandoor
Moehahaha. Acceleratie kon je zeker meten met een kalender?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die hadden mijn ouders er een, vroeger. Station, 2.3l Diesel, geen turbo
. Wat een takkeschip was dat!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moehahaha. Acceleratie kon je zeker meten met een kalender?.
Rij een keer voor de gein met een MB 190D Automaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moehahaha. Acceleratie kon je zeker meten met een kalender?.
snie! ik word moe als ik er naar kijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal oewe smoel houwe.
Jij wordt al moe van het op een fiets stappen.
En dikke zwarte rookwolks natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ze trokken er een vouwwagen mee* en dan gingen we naar Frankrijk en Zwitserland op vakantie. Dat ding had al moeite met de vouwwagen de maasbrug bij Den Bosch over te krijgen.![]()
Voordeel van dat groene monster was dat we mijn ouders van verre hoorden aankomen als wij 's avonds stiekem opbleven. Tegen de tijd dat ze binnen waren, lagen wij keurig in bed.![]()
(ja, dus burgerlul/allochtoon is blijkbaar inderdaad een mogelijke combi)
Mijn auto gewoon op benzine in de automaatversie is denk ik net zo snelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Rij een keer voor de gein met een MB 190D Automaat.
Volgens mij heeft de importeur van Toyota de meeste poen van alle importeurs.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben Pon is niet voor niets de rijkste auto importeur van NL.
Moet je toch net iets meer voor doen dan alleen VWtjes importeren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:09 schreef r8ality het volgende:
Heette hij Corleone met zijn achternaam? Voornaam Don?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:
Nou ja. Snel posten jij!quote:
quote:
Nee, maar je wordt je er wel van bewust hoe onmeunig veel je zit te fokken als je werktquote:
truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt je er wel van bewust hoe onmeunig veel je zit te fokken als je werkt
Ik ben blij dat ik het Fokken in mijn vrije tijd zo goed als uitgefaseerd hebquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt je er wel van bewust hoe onmeunig veel je zit te fokken als je werkt
ik heb het zelfs op het werk al bijna uitgefaseerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het Fokken in mijn vrije tijd zo goed als uitgefaseerd heb. Althans, ik zit op mijn werk de hele dag op Fok, thuis meestal alleen als ik me echt verveel.
Hier kan dat niet, ik kan letterlijk niets doen als er geen telefoon gaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb het zelfs op het werk al bijna uitgefaseerd.
Braaf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga zo maar m'n huis schoonmaken, dat moet van bb...
Alles is een keuze. Wat zijn de consequenties als je het niet doet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het eens constructief benaderen: waarom?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef gr8w8 het volgende:
Diesel rijden heeft stijl.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef gr8w8 het volgende:
Diesel rijden heeft stijl.
Dan wordt ze gruwelijk uitgewoond, incl. buttplugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Alles is een keuze. Wat zijn de consequenties als je het niet doet?
Mwehehehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan wordt ze gruwelijk uitgewoond, incl. buttplug.
Dan koop je gewoon een doosje lego. Issie weer blijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwehehehehe
Nee, dan zit ik tegen een chagrijnige kwaaie bb aan te kijken en daar word je niet blij van
ik wel, anders heb ik nog altijd 5 sites die ik op fraude moet controleren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier kan dat niet, ik kan letterlijk niets doen als er geen telefoon gaat.
Kan ie meteen een paar haken in de muur borenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga binnenkort maar vragen of ie een keer bij me thuis wil komen
Articquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef r8ality het volgende:
Ik mis trouwens een communistisch depressief gezwel. Hij woont geloof ik in Helmond. En hij heeft geen vriendin. Al heel lang niet. Tevens heeft hij een rijst-Honda en heeft een kaal, koud appartement.
Hoe heet ie ook alweer?
wie, Colt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga binnenkort maar vragen of ie een keer bij me thuis wil komen
Oeh, begrijp. Niet vergeten onder te stofsuckeren he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwehehehehe
Nee, dan zit ik tegen een chagrijnige kwaaie bb aan te kijken en daar word je niet blij van
in da nude?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze me een Cisco-phone zouden geven en even een VPN-tje zouden opbouwen, kan ik alles thuis doen. Maar ze willen er niet aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wel, anders heb ik nog altijd 5 sites die ik op fraude moet controleren.
In het ergste geval ga ik naar huis
Je meent hetquote:
verander automerk en woonplaats en je bent het zellufquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef r8ality het volgende:
Ik mis trouwens een communistisch depressief gezwel. Hij woont geloof ik in Helmond. En hij heeft geen vriendin. Al heel lang niet. Tevens heeft hij een rijst-Honda en heeft een kaal, koud appartement.
Hoe heet ie ook alweer?
gewoon toch doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ze me een Cisco-phone zouden geven en even een VPN-tje zouden opbouwen, kan ik alles thuis doen. Maar ze willen er niet aan.
ik shit je nietquote:
Het moest schoon worden, niet nog smotsigerquote:
Twee probleempjes. Ze hebben hier geen VPN en OGD doet niet aan thuiswerkenquote:
aangezien SMOTS gemene vrouw betekent slaat deze opmerking nergens op.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het moest schoon worden, niet nog smotsiger.
[nofi! nofi!]
Wrong.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
verander automerk en woonplaats en je bent het zelluf
Pilletje gemist? Uit de dwangbuis gewurmd? Ontsnapt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef gr8w8 het volgende:
Daar viel wat weg. Onder de tafel dus.
waar de neuk heb je het over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, en hij tootn niet bijster veel interesse
Coltquote:
is you house nu al schoon?quote:
nix bozonders, doet Marie ook altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik gok, 1 van haar scharrels. En ze heeft een monoloog met haarzelf.
te laatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:55 schreef r8ality het volgende:
[edit]laat maar
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Colt
MAar die opmerking over hem bij mij thuis uitnodigen was wel voor jou bedoeld
Wanneer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Colt
MAar die opmerking over hem bij mij thuis uitnodigen was wel voor jou bedoeld
das modern!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:57 schreef r8ality het volgende:
Waarom praat iedereen langs elkaar heen?
Ik had geen monoloog met mezelf, die opmerking was voor moppie, aangezien Colt niet reageert op een triootjequote:
oh sloerie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had geen monoloog met mezelf, die opmerking was voor moppie, aangezien Colt niet reageert op een triootje
En ik heb maar 1 'scharrel' en dat is niet eens een scharrel, maar meer...
Dat weet ik, maar ik maakte de opmerking dat ik erover dacht hem binnenkort bij me uit te nodigen en volgens mij ben jij de enige die weet over wie ik het dan heb...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Als je hier iets post voel ik me gewoon vrij om er op te reageren hoor
halp, het wordt te complexquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik maakte de opmerking dat ik erover dacht hem binnenkort bij me uit te nodigen en volgens mij ben jij de enige die weet over wie ik het dan heb...
Tenminste, als ik er niet op doorga verder
Zoals wat ik nu wel doe
pardonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet Colt, iemand anders.
Ik zei dus dat ik wel bij jullie kom
groen!!quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:50 schreef gr8w8 het volgende:
HTC tytn 2 voor 150 euro, 3 maanden gebruikt, is dat wat?
met dit soort opmerkingen tussendoor moet je niet gaan zeiken dat het allemaal wel erg vreemd wordt hequote:
Ja sorry, dat probleem heb ik vakerquote:
ik zou het niet doen voor dat geld en gebruikt,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niemand?ik weifel, mijn qtek begint wel te verslijten namelijk...
ehmquote:
JA DAT SNAP IKquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja sorry, dat probleem heb ik vaker
Ik ga naar Colt en moppie en ... komt bij mij binnenkort
punt.
... is trouwens wel bekend geloof ik bij de meesten hier inmiddels?
vreemd is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met dit soort opmerkingen tussendoor moet je niet gaan zeiken dat het allemaal wel erg vreemd wordt he
Wie is colt eigenlijk en waarom?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef -moppie- het volgende:
waar is Colt eigenlijk?!
*proestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
JB: zeggen dat je niks wil zeggen en geen aandacht ergens op wil richten en dat dan 17 keer herhalen zodat je uiteindelijk toch wel alles hebt gezegd + de volle aandacht hebt![]()
"maar ik wil helemaal niks zeggen hoor! "
Zei ik dat ik niks wilde zeggen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
JB: zeggen dat je niks wil zeggen en geen aandacht ergens op wil richten en dat dan 17 keer herhalen zodat je uiteindelijk toch wel alles hebt gezegd + de volle aandacht hebt![]()
"maar ik wil helemaal niks zeggen hoor! "
Preciesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zei ik dat ik niks wilde zeggen dan?
Nee toch?
Anders had ik niks gezegd
surequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee toch?
Klein voorbeeldjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee toch?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik maakte de opmerking dat ik erover dacht hem binnenkort bij me uit te nodigen en volgens mij ben jij de enige die weet over wie ik het dan heb...
Tenminste, als ik er niet op doorga verder
Zoals wat ik nu wel doe
het is dezequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ikd aar dat ik er niets over wil zeggen?
Nergens toch?
ik snap het bijna! ga door! we betalen desnoods bij!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heel dat aandachtshoergezeik is ook onderhand niet meer leuk als het zomaar wordt geroepen zonder dat het ergens op slaat, ik wilde het tegen jou zeggen SQ en als dan vervolgens iedereen gaat lopen zeiken dat ze het niet begrijpen, tja, dan leg ik het uit.
nee, nu niet zo doen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Laat maar
Ik heb helemaal geen zin om er een discussie van te maken, mijn opmerking kwam te hard over, kan ik in komen, ik wilde JB er niet eme kwetsen en het spijt me als het dat wel heeft gedaan. Laat verder maar hangen en ander onderwerpquote:
blijven jij en ik overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben Colt kwijt en SQ moet nou maar eens gaan poetsen.
Ja prima hoor, beetje muffig nog van heftig weekend. Kwor ouder. En ik ben nog zo jongquote:
arm ding, maar het went hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja prima hoor, beetje muffig nog van heftig weekend. Kwor ouder. En ik ben nog zo jong
Het gaat hier niet eens om die opmerking meisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om er een discussie van te maken, mijn opmerking kwam te hard over, kan ik in komen, ik wilde JB er niet eme kwetsen en het spijt me als het dat wel heeft gedaan. Laat verder maar hangen en ander onderwerp
Ik moet werkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
blijven jij en ik over
Neuken dan maar?
nu doet ze het weerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat hier niet eens om die opmerking meis
T is gewoon dat ik ECHT 9 van de 10 keer dat ik iets zeg dat niet doe om aandacht te trekken. Soms wel, maart dat is echt niet vaak, meestal als mensen zeggen dat ik een aandachtshoer ben, denk ik oprecht:Het was niet bedoeld om de aandacht op me te vestigen.
En dit was gewoon al HELEMAAL niet om aandacht te trekken...
nou vooruit, dan maar een andere keerquote:
Ik denk dat het vooral komt om de manier waarom je post en de onderwerpen die je aanboort. Vaak ga je eerst een beetje geheimzinnig lopen te doen zodat de rest gaat lopen gissen en raden en 2 pagina's verder vertel je dan pas wat je wil zeggen. Dat het je niet om aandacht te doen is wil ik best geloven, maar plemp het dan gewoon neer als je iets kwijt wil.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat hier niet eens om die opmerking meis
T is gewoon dat ik ECHT 9 van de 10 keer dat ik iets zeg dat niet doe om aandacht te trekken. Soms wel, maart dat is echt niet vaak, meestal als mensen zeggen dat ik een aandachtshoer ben, denk ik oprecht:Het was niet bedoeld om de aandacht op me te vestigen.
En dit was gewoon al HELEMAAL niet om aandacht te trekken...
Ik heb ook niet het idee dat ik geheimzinnig doequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt om de manier waarom je post en de onderwerpen die je aanboort. Vaak ga je eerst een beetje geheimzinnig lopen te doen zodat de rest gaat lopen gissen en raden en 2 pagina's verder vertel je dan pas wat je wil zeggen. Dat het je niet om aandacht te doen is wil ik best geloven, maar plemp het dan gewoon neer als je iets kwijt wil.
Ooooooooooh, dàt zal het zijn!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ik geheimzinnig doe
Ik zeg iets en vervolgens gaat iedereen lopen zeuren om meer info
Dat betekent niet dat IK het persé kwijt wil, maar dat jullie het willen horen
dan moet je dat 'iets' misschien hier niet vernoemen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wot?? krijgen wij nu de schuld?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet als ik er echt niets over wil zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan moet je dat 'iets' misschien hier niet vernoemen?
nee hoor, maar als je het niet vraagt en ik wil het niet persé kwijt, ga ik er gewoon ook niet op doorquote:
JB, laat ze maar lullen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet als ik er echt niets over wil zeggen
Maar iets persé kwijt willen en het geen probleem vinden om t erover te hebben, is wel een verschil imo.
Nee, vind ik niet. Ik bedoel, als je het niet wil vertellen, vertel het dan ook niet, ook niet maar een klein beetje. Dan gaan mensen gewoon doorvragen, dan wek je andermans nieuwsgierigheid, en dat is irritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet als ik er echt niets over wil zeggen
Maar iets persé kwijt willen en het geen probleem vinden om t erover te hebben, is wel een verschil imo.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als ik niets wil vertellen, zeg ik ook niets, heeft toch een tijdje geduurd voor ik iets over Ado zei toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik bedoel, als je het niet wil vertellen, vertel het dan ook niet, ook niet maar een klein beetje. Dan gaan mensen gewoon doorvragen, dan wek je andermans nieuwsgierigheid, en dat is irritant
Zaterdagavondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
JB, laat ze maar lullen.
Wanneer kom je?
succes assepoesterquote:
it's alive! alive!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
mijn muishand wordt steeds gevangen door een zwartwitte klauw van achter de monitor
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
mijn muishand wordt steeds gevangen door een zwartwitte klauw van achter de monitor
Eten + bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He, ben je er weer?
Waar was je?
Waarom reageer je niet?
kicke fotoquote:
tja, dit vond ik in de joeserfoto'squote:
loserfoto's, bovenaan..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
waar komen die enge picca's vandaan FUFR?
een muizenklem zou ook lachen zijn...quote:
das niet liefquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
een muizenklem zou ook lachen zijn...
Johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef bleiblei het volgende:
SQ, je moet niet van mij schoonmaken, maar ik zou het wel heel erg waarderen als het huis schoongemaakt wordt. En ik heb idd weer lego besteld.
p.s. moet het vandaag af zijn of heb ik deze hele week de tijd om het schoon te krijgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef bleiblei het volgende:
SQ, je moet niet van mij schoonmaken, maar ik zou het wel heel erg waarderen als het huis schoongemaakt wordt. En ik heb idd weer lego besteld.
stond op de eerste pagina, maar die roeleert...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in wel topique dan? Kan het nergens vinden
je krijgt de hele weekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
p.s. moet het vandaag af zijn of heb ik deze hele week de tijd om het schoon te krijgen?
De hele weekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
p.s. moet het vandaag af zijn of heb ik deze hele week de tijd om het schoon te krijgen?
quote:
Jammer dat onze proxy dit dan weer niet tegenhoudtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef r8ality het volgende:
Garpje natuurlijk hè.
Mwhehe. Nazen terroriserenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Je kat aanvallen met een pen vanachter de monitor en dat het beest dan zo hard schrikt dat ze een salto achterover maakt
Justice
das niet aardig.quote:
BBquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet aardig.
ietwat repsect vind ik wel op zn plaats,
kjk nog maar eens
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet aardig.
ietwat repsect vind ik wel op zn plaats,
kjk nog maar eens
ik vind dat zo jostie om iemand zo aan te vallen.quote:
oh, hoerenloper!quote:
Daarom, josti's hebben ook gevoelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef FUFR het volgende:
"Hou heeeeeeeel veel van je en ben heel erg blij met jou.. Je maakt me heel gelukkig."
Die wietrokende SM-meesteres van 45 natuurlijk!quote:
wat weet jij dat goed Mex_ ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef Mex_ het volgende:
Voor JB moet je nog 2x rechts, meteen links en dan weer rechts.
Mex_ wil ook graag afgeranseld worden in zijn vrije tijdquote:
Dat ligt eraan waar je vandaan komt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef Mex_ het volgende:
Voor JB moet je nog 2x rechts, meteen links en dan weer rechts.
omg, woon je daar tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je vandaan komt...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je woont dus niet meer in Valkenswaard?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jeetje, hoe kom ik daar dan weer bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit in Valkenswaard gewoond en ik woon hier nu vanaf juni
BlonTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, hoe kom ik daar dan weer bij
Zie je welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die paar maanden gaan sneller dan je denkt.
Dat zegt iedereen tegen ons, maar ik kan dat pas bepalen als de maanden voorbij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die paar maanden gaan sneller dan je denkt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd hoor Juup, ik hoop voor het kind dat ie op mama lijkt![]()
ik bedoelde niet qua schilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Als het een meisje is wel ja, als het een jongen is mag hij natuurlijk op zijn knappe vader lijken
Juup en Duchessquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef FUFR het volgende:
heb ik een zwangerschap gemist?
Wiezer zwangerd?
LEESquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef FUFR het volgende:
Wiezer zwangerd?
Ik heb de 500 posts die ik gister heb gemist ook niet gelezen heur, weet je hoeveel tijd et kostquote:
Zal best wel meevallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten Juup en mini-Juup zo samen op de bank helemaal te trillen omdat ze elkaar zoveel prikkels geven
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef FUFR het volgende:
Wiezer zwangerd?
Hard meppenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal best wel meevallenIk ben ervaringsdeskundige en weet dus hoe zulke situaties voorkomen of opgelost kunnen worden
Ik ben al bezet, helaasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Babies![]()
Ik zou er misschien ooit nog wel een willen
Mits er een leuke vader voorbij komt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Babies![]()
Ik zou er misschien ooit nog wel een willen
Mits er een leuke vader voorbij komt
Dat plaatje snap ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ik t met een iets minder leuke doen
[ afbeelding ]
profi!quote:
Begint met een W zeker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
profi!
als je nog een leuke jongensnaam zoekt weet ik er wel eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |