quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar dan elk plaatje apart (4 dus) en die dan achter elkaar plakken!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef PeZu het volgende:
kan iemand mij vava wat soepeler laten lopen (of zwemmen)
[ afbeelding ]
das al een heel stuk beter thnksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er missen simpelweg nogal wat frames, heb je misschien het originele filmpje?
ik ben er blij meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
In dat geval kan ik het niet beter doen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar dan elk plaatje apart (4 dus) en die dan achter elkaar plakken!
Dankjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:59 schreef Silaz het volgende:
Ik wil mijn UI veranderen..
[ afbeelding ]
Dit logo erdoorheen ofzo. of iets met kleurtjes?
Dankjewel!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij wordt minder mooi door het vergroten![]()
[ afbeelding ]
Zo istie als ie onder de 10kB moet blijven
[ afbeelding ]
deze is 35kB en kan je evt. als webicon instellen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand er een mooie avatar van maken
Hoofd + stukje hoed en dat Bill dan zo naar je wijst
Sorry, je post veel te weinig info.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Silaz het volgende:
Waarom wil niemand die van mij editten![]()
Zie paar posts hierboven.. aangezien bij mij die quote knop atm het niet doet :/
Kan je wel dat ajax plaatje ertussen plakken? Tussen heineken reclame en het zwaai mannetje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry, je post veel te weinig info.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan je wel dat ajax plaatje ertussen plakken? Tussen heineken reclame en het zwaai mannetje?
Ik zou dat ajax plaatje zelf ook nog tussen die zwaai en heineken doen (eigenlijk het AZ logoquote:
Precies. of ipv het ajax logo deze;quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou dat ajax plaatje zelf ook nog tussen die zwaai en heineken doen (eigenlijk het AZ logo)
Maarja ...
Het gaat om de vogel en dan het liefst het stukje dat ie op het doel gaat zittenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://video.eredivisielive.nl/vod.php
It must be love 20-02
Is het mogelijk om een mooie Avi te maken van Hertog eventueel aangevuld met men username ?
Niemand?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand mijn avatar wat oppimpen?
Het plaatje wat ik nu al heb http://www.doctormacro1.i(...)s%20(Vertigo)_02.jpg mag wat veranderd worden qua kleur of scherpte en vervolgens wil ik dan graag het volgende plaatje http://www.britmovie.co.u(...)ages/a_hitchcock.jpg met daarop toegepast het vertigo effect als dat mogelijk is. Hier een youtubefilmpje van het vertigo effect
Alvast hartelijk dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |