abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65464045
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat zijn mensen dan precies zat, het wordt me niet echt duidelijker door je post.
moet je die oogkleppen eens afdoen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_65464121
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:34 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

moet je die oogkleppen eens afdoen

mensen zijn het zat dat dat tuig de diensten uitmaakt en niemand er iets aan doet
Moslims maken de dienst uit in Nederland? Leg eens uit?

En 'mensen' zijn het zat? Heel veel mensen hebben blijkbaar ook weer niks op met die mensen want het is nog bij lange na altijd geen meerderheid, nog niet in de buurt van de helft.
pi_65464381
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

En 'mensen' zijn het zat? Heel veel mensen hebben blijkbaar ook weer niks op met die mensen want het is nog bij lange na altijd geen meerderheid, nog niet in de buurt van de helft.
feit dat mensen uit de buurt worden getreitert enkel en alleen omdat ze een andere sexuele voorkeur hebben b.v. nederlanders (voornamelijk ouderen) die de straat niet meer op durven. dat allochtone tuig
groeperingen het nieuws dagelijks halen. zelfs leraren die onveilig zijn maar het is zinloos tegen jou zolang jij die oogkleppen niet afdoet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_65464503
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zei tuig toch?
Of vind jij dat Moslim hetzelfde is als tuig?
pi_65464594
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

feit dat mensen uit de buurt worden getreitert enkel en alleen omdat ze een andere sexuele voorkeur hebben b.v. nederlanders (voornamelijk ouderen) die de straat niet meer op durven. dat allochtone tuig
groeperingen het nieuws dagelijks halen. zelfs leraren die onveilig zijn maar het is zinloos tegen jou zolang jij die oogkleppen niet afdoet
Ik heb geen oogkleppen op maar gebruik mijn gezond verstand en laat me niet leiden door angst en vooroordelen en schop niet iedereen op dezelfde hoop. Zoveel generalisaties in 1 post GewoneMan, je moet wel durven. En als iemand het niet met je eens is, niet verder komen dan: doe je oogkleppen op.

Sorry, maar dit is leuke praat voor aan de bar als je even wilt schelden na wat biertjes op die kutpolitiek en kutbuitenlanders maar niet in een serieuze discussie aub.
pi_65464682
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Hij zei tuig toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter het te negeren hij weet niet beter
pi_65464723
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb geen oogkleppen op maar gebruik mijn gezond verstand en laat me niet leiden door angst en vooroordelen en schop niet iedereen op dezelfde hoop. Zoveel generalisaties in 1 post GewoneMan, je moet wel durven. En als iemand het niet met je eens is, niet verder komen dan: doe je oogkleppen op.

Sorry, maar dit is leuke praat voor aan de bar als je even wilt schelden na wat biertjes op die kutpolitiek en kutbuitenlanders maar niet in een serieuze discussie aub.
kutbuitenlanders? waar heb ik dat gezegd waar SCH ??????????? ik heb 1 keer het woord kutmarokanen gebruikt en in diezelfde zin aangegeven dat ik daar niet elke marokaan mee bedoel en het leek me overduidelijk dat ik daar het tuig waar ik meerdere malen naar gerefereerd heb mee bedoel!

lees eens goed
pi_65464851
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Hij zei tuig toch?
Nee, dat zijn zijn woorden in een eerdere post.
pi_65464889
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:52 schreef GewoneMan het volgende:
het probleem is dat de islam niet bij iedereen een warm gevoel geeft (understatement) zelf sluit ik me aan bij de visie van Wilders op de koran/islam en datzelfde heb ik zei het iets minder extreem bij de bijbel.

komt bij dat ik een schijthekel heb aan die kut marokanen en nee natuurlijk is niet iedere marokaan dat maar wel erg veel daar kan je niet omheen.

dat word nogmaals versterkt als je de misdaad cijfers bekijkt al die islamitische nationaliteiten staan met kop en schouders bovenaan maar ze zijn in aantallen zwaar in de minderheid an sich best een knappe prestatie

maar dit alles zegt niet dat ik elke moslim haat, het zegt niet dat ik elke christen of jood haat maar wel dat ik meer ellende zie in deze religies dan poitieve zaken.

wat ook niet bevordelijk werkt is het feit dat het probleem al jaren bekend is maar niet opgelost wordt, sterker nog er is nog niets serieus ondernomen om het probleem in te dammen en dan staat er vanzelf iemand op zoals Pim Fortuin of Geert Wilders vroeger toen we deze problemen nog niet hadden maar de buitenlanders wel kreeg een Jan Maat ook geen poot aan de grond, dat is nu veranderd en dat kan je mijnziens de moslim gemeenschap wel aanrekenen.

het is simpel veel mensen zijn het zat!
Je schiet nu in de ontkenning maar over wie gaat dit dan allemaal?
pi_65464912
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef SCH het volgende:

[..]

De secularisatie is nu al ingezet en alle tendensen wijzen er op dat de volgende generaties op hun heel eigen manier met het geloof om zullen gaan: ze zullen eigen vormen van islam en gemeenschapszin introduceren, het zal steeds meer vermengd worden met westerse en Nederlandse waarden, het toekeren van het geloof zal toenemen. Dat is met alle religies zo gegaan en waarom zou het met de islam anders gaan?
Omdat resultaten behaald in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
Ik had, vanwege jouw getoonde stelligheid, bovendien de indruk gekregen dat jij je niet baseerde op jouw eigen aannames en overtuigingen, maar dat jouw beweringen op een wetenschappelijke basis gestoeld waren.
Nu is het niet erg om zaken te veronderstellen op basis van bijvoorbeeld eigen gedachten, maar presenteer ze dan niet als feiten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65465037
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Omdat resultaten behaald in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
Ik had, vanwege jouw getoonde stelligheid, bovendien de indruk gekregen dat jij je niet baseerde op jouw eigen aannames en overtuigingen, maar dat jouw beweringen op een wetenschappelijke basis gestoeld waren.
Nu is het niet erg om zaken te veronderstellen op basis van bijvoorbeeld eigen gedachten, maar presenteer ze dan niet als feiten.
Wat een bullocks weer. Ik presenteer niks als feiten. Ik baseer me op allerlei analyses van sociologen en theologen maar die ga ik niet allemaal op zoeken en citeren dus schets ik een beeld. Meer dan een beeld kunnen we niet schetsen. Anderen scheppen een beeld van islamofascisme en van een machtsovername van moslims, waarom reageer je daar nooit eens op deze manier op.

Beetje flauw betoogje van jou wederom, kap toch eens met dat getroll man.
pi_65465144
quote:
Zoveel generalisaties in 1 post GewoneMan, je moet wel durven.
markeer ze eens i dare you
pi_65465247
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat zijn zijn woorden in een eerdere post.
Nee dat zei hij niet.
pi_65465308
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee dat zei hij niet.
Maak er toch niet altijd zo'n domme woordenstrijd van, je kunt duidelijk in die post lezen dat het de buitenlanders zijn die het gedaan hebben - natuurlijk met wat omlijsting van 'net niet allemaal' maar eigenlijk toch wel bijna alle Marokkanen zijn slehct. Dat slome gerelativeer, wat ben jij daar toch laf en goedkoop in zeg.
pi_65465343
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

markeer ze eens i dare you
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dinsdag 27 januari 2009 @ 19:17:32 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65465428
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Maak er toch niet altijd zo'n domme woordenstrijd van, je kunt duidelijk in die post lezen dat het de buitenlanders zijn die het gedaan hebben - natuurlijk met wat omlijsting van 'net niet allemaal' maar eigenlijk toch wel bijna alle Marokkanen zijn slehct. Dat slome gerelativeer, wat ben jij daar toch laf en goedkoop in zeg.
Nee, hij had het over de kutmarokkanen, degenen die hele buurten terroriseren. Niet over alle Marokkanen en al helemaal niet over alle buitenlanders. En dat weet je best wel. Je probeert hier hem alleen maar woorden in de mond te leggen, zoals je dat bij meerderen probeert. Over laf en goedkoop gesproken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_65465439
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ow en rara waarom ik kinderachtig doe?

Misschien moet jij eens naar je zelf kijken...
Gelijk concluderen dat het een omlijsting is.
pi_65465627
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ow en rara waarom ik kinderachtig doe?

Misschien moet jij eens naar je zelf kijken...
Gelijk concluderen dat het een omlijsting is.
Laat maar, als je alleen maar uit bent op gezeur en gezeuk en geneuzel in de marge dan zoek je het maar lekker uit.

Gaan wij ondertussen verder met de discussie als je het niet erg vindt.

Je komt nauwelijks met een argument, meestal alleen maar met: maar dat zei hij niet helemaal, hij had de komma op een andere plek.
pi_65465658
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee, hij had het over de kutmarokkanen, degenen die hele buurten terroriseren. Niet over alle Marokkanen en al helemaal niet over alle buitenlanders. En dat weet je best wel. Je probeert hier hem alleen maar woorden in de mond te leggen, zoals je dat bij meerderen probeert. Over laf en goedkoop gesproken.
Je hebt weer eens niet gelezen? Hij schrijft dit:
quote:
komt bij dat ik een schijthekel heb aan die kut marokanen en nee natuurlijk is niet iedere marokaan dat maar wel erg veel daar kan je niet omheen.
Wel erg veel, net niet iedereen, zoveel staat er. Neem iemand anders in de maling
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:25:17 #170
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65465672
quote:

[..]

hahaha wordt het nu al op deze manier weggezet ... of wel de ontkenning blijft herkenbaar..
maar ik hoor hier al mensen in de omgeving praten over NSBer.. juist ja.. de mensen die pro moslims zijn of niet willen zien wat dat tuig allemaal uithaalt.

Nee ik woon niet in een achterstandswijk maar hier wonen veel oudere en wordt toch neer gezet als een elite buurt ...

Ik hoop dat dit je dan wel genoeg zegt ... de woorden NSB ers gaat mij toch wel een belletje rinkelen hoor..
maar oke ik moet ergens wel bekennen dat de oudere wel gelijk hebben ... vaak ook nog geleefd in 1940 1945 ... dus ik mag er als jong iemand er wel van uitgaan dat de oudere wel weten waar ze over praten ...

Hun vergelijking zegt ook al dat dit niet lang meer zo door kan gaan en dat de tolerantie steeds korter wordt voor de mensen die NU in een hoek neer gezet worden als racisten.
deze lui krijgen alleen maar op de lange duur steeds meer aan hang en voor je het weet is het niet meer te over zien.. En dat alleen maar omdat er teveel medelander zijn die willen blijven knuffelen met diverse lui ..
Omdat ze bang zijn om anders een mes tussen hun ribben te krijgen of een blauw oog.. maar zo lang dat hun niet de dupe van het geweld worden blijven ze knuffelen... nee ik heb geen oordeel klaar maar het wordt me wel steeds moeilijker gemaakt ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:27:14 #171
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65465740
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt weer eens niet gelezen? Hij schrijft dit:
[..]

Wel erg veel, net niet iedereen, zoveel staat er. Neem iemand anders in de maling
Het is toch wel duidelijk dat jij het niet gelezen hebt. Jij ziet dingen die er niet staan. Daarentegen draai jij de woorden om en probeert ze vervolgens bij hem in de mond te schuiven. Je neemt jezelf in de maling.
A murky, forgotten land.
pi_65465744
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar, als je alleen maar uit bent op gezeur en gezeuk en geneuzel in de marge dan zoek je het maar lekker uit.

Gaan wij ondertussen verder met de discussie als je het niet erg vindt.

Je komt nauwelijks met een argument, meestal alleen maar met: maar dat zei hij niet helemaal, hij had de komma op een andere plek.
Nee vind ik niet erg, moet toch nog wat aan mn school doen
pi_65465749
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, met zo'n aanklacht tot haatzaaien gaan ze ook nog echt denken dat Wilders hen haat.
Dat is ook zo. Anders liegt Wilders.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:27:44 #174
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65465759
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Look who's talking.
A murky, forgotten land.
pi_65465770
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef RAVW het volgende:

[..]

hahaha wordt het nu al op deze manier weggezet ... of wel de ontkenning blijft herkenbaar..
maar ik hoor hier al mensen in de omgeving praten over NSBer.. juist ja.. de mensen die pro moslims zijn of niet willen zien wat dat tuig allemaal uithaalt.

Nee ik woon niet in een achterstandswijk maar hier wonen veel oudere en wordt toch neer gezet als een elite buurt ...

Ik hoop dat dit je dan wel genoeg zegt ... de woorden NSB ers gaat mij toch wel een belletje rinkelen hoor..
maar oke ik moet ergens wel bekennen dat de oudere wel gelijk hebben ... vaak ook nog geleefd in 1940 1945 ... dus ik mag er als jong iemand er wel van uitgaan dat de oudere wel weten waar ze over praten ...

Hun vergelijking zegt ook al dat dit niet lang meer zo door kan gaan en dat de tolerantie steeds korter wordt voor de mensen die NU in een hoek neer gezet worden als racisten.
deze lui krijgen alleen maar op de lange duur steeds meer aan hang en voor je het weet is het niet meer te over zien.. En dat alleen maar omdat er teveel medelander zijn die willen blijven knuffelen met diverse lui ..
Omdat ze bang zijn om anders een mes tussen hun ribben te krijgen of een blauw oog.. maar zo lang dat hun niet de dupe van het geweld worden blijven ze knuffelen... nee ik heb geen oordeel klaar maar het wordt me wel steeds moeilijker gemaakt ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')