Al bekend waar?quote:
Komt goed dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:16 schreef DarkElf het volgende:
enne vandaag ga ik niets leuks doen met de mr want die zit in Israel.
das erg jammer maar soms lopen dingen nu eenmaal zo
dus ik ga vandaag naar Rotterdam, kookboeken kijken/kopen, wat neuzen voor keukendingen en sushi halen bij mijn favosushi-afhaaltentje (ook al toen we nog in rotjeknor woonden)
cadeau al gehad (laptop) en zaterdag gaan we heerlijk uit eten
das liefquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Die Mr. heeft het maar getroffen met je.
Suc6quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga wat teksten leren en dan naar bed
yep we gaan naar Gauchos, even de onvervalste carnivoor in mezelf tevreden stellen met een goddelijkequote:
he-le-maalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
En: knus huis, MeMo! Voelt het al thuizig?
MiMuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Met zo'n TT moet ik natuurlijk even binnenvallen.
Gefelicteerd DE!![]()
![]()
Wat zit daarin Sophie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
DE, lieverd, van harte!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:16 schreef DarkElf het volgende:
enne vandaag ga ik niets leuks doen met de mr want die zit in Israel.
das erg jammer maar soms lopen dingen nu eenmaal zo
dus ik ga vandaag naar Rotterdam, kookboeken kijken/kopen, wat neuzen voor keukendingen en sushi halen bij mijn favosushi-afhaaltentje (ook al toen we nog in rotjeknor woonden)
cadeau al gehad (laptop) en zaterdag gaan we heerlijk uit eten
nee nog niet maar wie weet he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Ook geen extra rimpeltje?Die krijg ik elke verjaardag wel
Dat is niet eerlijk
Ik ben 10 keer door mijn huis heen gerend om mijn tas in te pakken! En ik ben de trap afgelopen. En heel rustig begonnen met fietsen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou een beetje een warming upje gaan doen voor je op de fiets stapt, Liejan! Koude spieren + spierpijn + ineens veel bewegen is niet zo bevorderlijk voor het herstel van de spierpijn
Oh zou k maar doen danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:36 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen ,
Kookpunt ken ik niet eens, ik ga eens kijken wat dat is en waar.
Morningquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat viel er tegen, Lein? En goedemorgen
Ik vind psychiaters engquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis met een psychiater? Die van mij was heel aardig collegiaal
Hahahaaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Waar ik co-schappen liep vond ik de psychiaters de artsen die het minst met mensen om konden gaan
(ook vergeleken met de chirurgoïden!)
he beebquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:14 schreef Roönaän het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar Elfster.
[ afbeelding ]
Das Peta Wilson die vrouw, al sinds 2001 onderwerp in mijn icoontjes die bijna allemaal door Roonaan gemaakt zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Waarom krijgt DE allemaal vrouwenplaatjes?(op de youtubeman van Bluezz na dan)
Ah, nu is het al een stuk logischer!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef DarkElf het volgende:
Das Peta Wilson die vrouw, al sinds 2001 onderwerp in mijn icoontjes die bijna allemaal door Roonaan gemaakt zijn
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah. Twee (nieuwe) bouwvakkers en ze zijn allebei niet cute
Scherpquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is mooi!
Dan kunnen ze je niet afleiden en kun je fijn verder met de boekenkast opruimen.
All is perfectquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MiMuAll is well?
Ik ben wat jumpie, morgen solliegesprek in het vumc
Nee, die zit nu in dat gesprek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:09 schreef MissHobje het volgende:
en weet bluezz woman al iets golfer???
Nou die is in ieder geval niet in mijn bed terecht gekomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, wat is er met die cutie gebeurd?
Al een tijdje. Ze is nu weer onderweg naar huis.quote:
Weet je al hoe het gegaan is?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef golfer het volgende:
Al een tijdje. Ze is nu weer onderweg naar huis.
Een jaar, met uitzicht op....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Liejannuh het volgende:
Spannend spannend spannend!
Ben benieuwd hoe het volgende week gaat Bluezz!
Wat voor soort contract zou je krijgen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Milou was gisteren weereens bijdehand, waren in de supermarkt, staat er iemand haar in de weg zegt ze tegen die persoon: Ga eens aan de kant joh!! Pannenkoek!!!![]()
Goed bezig borissiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef borisz het volgende:
@Bloes welk ziekenhuis ?
@SOL
Als de eindopdracht van economische filosofie af is is dat vak ook afgerond. Verder twee verslagen inleveren van een bedrijfsspel kortom heb genoeg te doen
.
Dan worden wij misschien buren qua studie/werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig borissie
VUmc BorisPoli MDL.
alvast aan het oefenen voor de meet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef golfer het volgende:
Even naar de goede toko in Hoofddorp gereden. Vandaag en morgen dus volop lekkere Indische happen voor ons.
Dat is leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef DarkElf het volgende:
tis zo leuk om met een kop thee een gloedjenieuw kookboek door te bladeren... al die nieuwe ideetjes enzo
Tnxx voor de link, kreeg hem net ook al in de mailquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers.
Nationale Restaurantweek 2t/m 8 Maart 2009
Welke boeken heb je gekocht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef DarkElf het volgende:
tis zo leuk om met een kop thee een gloedjenieuw kookboek door te bladeren... al die nieuwe ideetjes enzo
Ik heb alweer een leuk restaurantje op het oog om volgende week even te reserveren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers.
Nationale Restaurantweek 2t/m 8 Maart 2009
Die staan allebei op mijn verlanglijst! Vooral "Twaalf" schijnt echt gaaf te zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
"Twaalf" en "de smaak van mijn herinnering" van Tessa Kiros
Alle smaken van de regenboog vond/vind ik teveel op tgezin en kinderen gerichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die staan allebei op mijn verlanglijst! Vooral "Twaalf" schijnt echt gaaf te zijn.
Ik heb wel "Alle smaken van de regenboog" van haar, leuk boek. Veel dingen zijn lekker simpel!
Maar ik ga niet met de drgvlgboot hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef borisz het volgende:
Dan worden wij misschien buren qua studie/werk. Ik zit een paar gebouwen verderop
.
Ach, ik heb 'm ook maar gekregenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Alle smaken van de regenboog vond/vind ik teveel op tgezin en kinderen gericht
Twaalf is tof idd maar De smaken van mijn herinnering is echt een supermooi en eigenlijk wel bijzonder boek.
heel leuk ook om erin te lezen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy geeft DarkElf een kleddernattelebberzoen voor haar verjaardag![]()
kipkrottenfiasco .. mm doesn't ring a bell geloof ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik heb 'm ook maar gekregen![]()
Het kipkrokettenfiasco was ook n.a.v. dat boek
ik zit op de bank dus dat kan nietquote:
De moraal van het verhaal: dubbel paneren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kipkrottenfiasco .. mm doesn't ring a bell geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal: dubbel paneren.ah ja daar krijg ik wel een idee bij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Als ik vroeg klaar ben, pak ik ook redelijk vaak de bus naar Haarlem en dan de bus naar IJmuiden ook een snelle verbinding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik ga niet met de drgvlgboot hoor
Heb de heenweg met de trein/metro gedaan en terug met de bus tot H'lem station. Allebei goed te doen, 3 kwartier.... zou een stunt zijn als ik met mijn 1e sollie meteen beet heb
donker, koud en glibberig, en druk! Afgelopen dagen heeft t steeds een beetje gesneeuwd, en nu vriest het. Sneeuw is nog niet weg, maar ook geen sneeuw meer maar ijs, dus ik fiets continue over een niet gladde laag ijs heen, wat behoorlijk glibber is!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef DarkElf het volgende:
tnxhoe is t in t (donkere wrs) Zweden?
Zijn de dagen nu straks daar ook langer dan hier? Toen ik een keer in Zweden was (erdoorheen reed meer) was te echt warm en veel zon, dat was eind augustus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
donker, koud en glibberig, en druk! Afgelopen dagen heeft t steeds een beetje gesneeuwd, en nu vriest het. Sneeuw is nog niet weg, maar ook geen sneeuw meer maar ijs, dus ik fiets continue over een niet gladde laag ijs heen, wat behoorlijk glibber is!
Voor de rest heb ik een heel interessant blok, wat leuk is. Morgen maken we een studiereis naar Finland, het eiland Aland (met een rondje op de A), waar ik veel zin in heb. En straks lekker samen eten met de mr, daar eb ik ook zin in!
Wanneer is jouw mr. weer thuis uit Israel?
Metro 51? Ik had nu 50 vanaf sloterdijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef borisz het volgende:
Als ik vroeg klaar ben, pak ik ook redelijk vaak de bus naar Haarlem en dan de bus naar IJmuiden ook een snelle verbinding.. Dat doe ik eigenlijk alleen buiten de spits om, in de spits duurt het iets langer. Buiten de spits is die optie net zo snel als Metro51/draagvleugelboot.
ja, straks in de zomer zullen ze een stuk langer zijn. Nu zijn ze een stuk korter. Alhoewel, het begint nu pas te schemeren rond 4 uur, de luxe!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zijn de dagen nu straks daar ook langer dan hier? Toen ik een keer in Zweden was (erdoorheen reed meer) was te echt warm en veel zon, dat was eind augustus.
Klinkt alsof je t goed hebt daarLeuke mr ook, leuke studie en een nieuw huis met bad
Geniet ervan.
De mr landt vrijdagochtend vroeg weer
nee jammer genoeg niet, ik vind het echt een prima tijd die hele vroege vluchtquote:
Ja, ik had een dipje, maar die is nu weer grotendeels voorbij geloof ik. Fijn trouwens dat je sollicitatiegesprek zo open was! Hoeveel mensen zoeken ze (of heb ik daaroverheen gelezen?)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Metro 51? Ik had nu 50 vanaf sloterdijk.
Nou ja eerst maar eens aangenomen worden
Hai NynkeWat klinkt je ineens positief en vrolijk! Good for you!
Luxe iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, straks in de zomer zullen ze een stuk langer zijn. Nu zijn ze een stuk korter. Alhoewel, het begint nu pas te schemeren rond 4 uur, de luxe!
Beter de nachtvlucht idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niet, ik vind het echt een prima tijd die hele vroege vlucht
Nu landt hij om half negen dus dan moet je eerst in de drukte Antwerpen door en op Zaventem is t dan al veel drukker. 's ochtends heel vroeg gooi je gewoon je auto neer want er is plek zat en niemand maakt zich druk
Maar goed, tis niet erg hoor, voor hem wel. Hij vliegt pas om half vijf dus. Was hij so not pleased mee
Ja, neem aan van wel. Maar, we hebben pas om 8 uur afgesproken, dus daarna zal het wel makkelijk worden. Eerst nog even boodschappen doen, en dan heb ik denk ik niet zoveel zin meer om te koken...quote:
vanavondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
sushi is altijd lekker! nog wat er van gegeten DE of wacht je tot vanavond?
Voor deze functie op dit moment maar 1tje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef AKnynke het volgende:
Ja, ik had een dipje, maar die is nu weer grotendeels voorbij geloof ik. Fijn trouwens dat je sollicitatiegesprek zo open was! Hoeveel mensen zoeken ze (of heb ik daaroverheen gelezen?)
Zeker als de nieuwe ouwe Evaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond naar Salsa les. Wish me luck.
Oh en Bloes, wanneer ga je solliciteren voor een rol in S1ngle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
O te veel om op te noemen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef MissHobje het volgende:
Duderinnetje wat heb je al gedaan in het verre weggistan
Tnxquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
DE, lief naamgeneutje, van harte trouwens.
Ja lijkt me ook wel een mooie stad, k zou er best eens heen willen net als Sint Petersburg ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tnx
Klinkt goed je ervaringen in t verre Moskou. De metro schijnt heel mooi te zijn toch?
staat nog wel op de to do list moskou
Ja nou, daar heb ik het maar niet over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef DarkElf het volgende:
Hoe is t met het missen van je vent Dude?
Nou het was wel een eeeeerggggg klassieke uitvoering hoor, met veel kostuums en tutteletuut en eindeloos heen ende weer trippelen en dan buigen voor het uitzinnige (bravo!) publiek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt leuk Dude!
En hetZwanemeer!
Wow!
Geweldig!
Ik zag het net wel even snel toen ik wat bijlas!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Super allemaal duderina![]()
Wat een ervaring!
Je hebt het vorige culsc topic helemaal gemist, dat was in het roessies speciaal voor jou
Al een paar dagen thuis, maar donderdag ga ik weer aan de slag.quote:
He joh. Wat naar dat je thuis zit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een paar dagen thuis, maar donderdag ga ik weer aan de slag.
sorryquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef Isabeau het volgende:
DH heeft spieren zat, ik hoop dat hij er niet nog meer gaat kweken.
(DH, je borst slaapt kut!)
Nee, dat is echt niets voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
He joh. Wat naar dat je thuis zit.Hopelijk kun je donderdag weer werken dan.
Dat gekwakkel lijkt me nou net niks voor jou.
Ja, maar check wel even of je lijf het met die full-speed eens is, ok?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niets voor mij.
Ik baal er ook van. Mijn werkgever en collega's zijn gelukkig erg meelevend en bieden mij alle ruimte om zelf te bepalen wanneer en hoe lang ik weer aan de slag ga, maar zelf wil ik gewoon weer full-speed er tegenaan.
Bij sushi house Wasabi op de Coolsingel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel een mooie stad, k zou er best eens heen willen net als Sint Petersburg ofzo.
DE heb je die sushi in r'dam gekocht? Zoja, waar?
Over verpissen gesprokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, maar check wel even of je lijf het met die full-speed eens is, ok?
Lieverdjens, mijn internet loopt zo af en ik ben harstikke moe (het is hier twee uurtjes later). Ik ga door de sneeuw richting het fallussymbool van Stalin himself. Dat er nu ongeveer zo uitziet, en dat is wel prachtig:
[ afbeelding ]
Dikke kus en tot snel weer!
Of eerst roosteren met iets olie en dan de paprika erdoorheen doen. Volgens mij kan je die paprika niet goed roosteren.......?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Eerst omscheppen met kruiden en net genoeg olie dat het plakt en dan roosteren?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker allemaal![]()
- Isa
Steer, zodra je het leest: hoe was het Salsa dansen??
Ja vertel Steer!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:32 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker allemaal![]()
Steer, zodra je het leest: hoe was het Salsa dansen??
Heb je inmiddels niet gemerkt dat er in Moskou een paar van deze gebouwen staan, die er dus allemaal zo uitzien? Ook buiten Rusland - in ex-Sovietlanden staan er een aantal. 'Suikertaartarchitectuur' wordt het genoemd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieverdjens, mijn internet loopt zo af en ik ben harstikke moe (het is hier twee uurtjes later). Ik ga door de sneeuw richting het fallussymbool van Stalin himself. Dat er nu ongeveer zo uitziet, en dat is wel prachtig:
[ afbeelding ]
Dikke kus en tot snel weer!
Nou ja, er zijn wel gradaties, lijkt me. In de Provence is het vertrouwder dan in Moskou en in Moskou is het weer vertrouwder dan in Pyongyang.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Het onbekende kan je toch overal zien?
Ik ga al jaren op vakantie in de provence. En daar valt nog steeds te ontdekken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel gradaties, lijkt me. In de Provence is het vertrouwder dan in Moskou en in Moskou is het weer vertrouwder dan in Pyongyang.
In jouw ziekenhuis?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ongeluk met een stel jongeren, 5 doden en 1 overlevende. Alleen had de overlevende meid het paspoort van één van de overleden meiden naast zich liggen en waren het beiden van die typisch blonde Amerikaanse meiden. Dus de ouders van de overleden dame kregen te horen dat hun dochter in het ziekenhuis voor haar leven vocht en de ouders van de dame die voor haar leven vocht kregen te horen dat hun dochter dood was. De verkeerde familie had een begrafenis en de andere verkeerde familie heeft 5 weken lang bij het in coma liggende meisje gewaakt.... (slangetjes, helemaal verbonden...onherkenbaar gezwollen), verschrikkelijk
GAAFquote:
Echt de moeite waard!quote:
ja ernstig he, heb vandaag geen O gezien maar heb die aflevering al 3 keer voorbij zien komen voor vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ongeluk met een stel jongeren, 5 doden en 1 overlevende. Alleen had de overlevende meid het paspoort van één van de overleden meiden naast zich liggen en waren het beiden van die typisch blonde Amerikaanse meiden. Dus de ouders van de overleden dame kregen te horen dat hun dochter in het ziekenhuis voor haar leven vocht en de ouders van de dame die voor haar leven vocht kregen te horen dat hun dochter dood was. De verkeerde familie had een begrafenis en de andere verkeerde familie heeft 5 weken lang bij het in coma liggende meisje gewaakt.... (slangetjes, helemaal verbonden...onherkenbaar gezwollen), verschrikkelijk
Ik werd er helemaal stil van hoe het allemaal gegaan was. Ik ben nu ook wel benieuwd naar het boek 'Misstaken Identity'. Het is net een film en het zou me niet eens verbazen als het zou worden verfilmd. Whitney werd steeds aangesproken met Laura in het ziekenhuis en dan fluisterde ze heel zacht steeds 'Whitney' en toen ze eenmaal begrepen dat ze 'Whitney' zei dachten ze dat ze misschien naast Whistney had gezeten in de auto en wilde weten hoe het met Whitney was. Zelfs toen ze 'fake parents' fluisterde kregen de ouders (van het dode meisje dus) te horen dat het helemaal niet vreemd was dat ze zo in de war wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ernstig he, heb vandaag geen O gezien maar heb die aflevering al 3 keer voorbij zien komen voor vandaag
Jullie zijn van harte welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wordt iig ook een deel Cul SC meet op jouw begrafenis he, Isa.
OT: kannieslapen. Nog helemaal salsaerig.
Zie sigquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Isa, in het kader van Things to do before you die niet eerder doodgaan dan dat wij gezoend hebben, oki?
Nee, een relatie zou niet gewerkt hebben! maar ik zou koppig genoeg zijn om het toch te proberenquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:24 schreef Isabeau het volgende:
volgens mij kan dat op èlke leeftijd, Steer! Maar wat zou er zijn gebeurd als ze ook verliefd op jou was geweest? Had je dan een relatie gehad en was je nog steeds zo gek op haar of zou je je dan zoals nu voelen...hmmm
Ik vind 'liefde' en 'verliefdheid' en 'houden van' best ingewikkelde en fascinerende dingen. Ongrijpbaar en vluchtig. En soms dus voor altijd en altijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 04:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, een relatie zou niet gewerkt hebben! maar ik zou koppig genoeg zijn om het toch geprobeerd te hebben
Iedereen wil z'n liefde beantwoord hebben, dat is natuurlijk. En ook dat kan het vuurtje aanwakkeren.
Als ik nu naar stipjes kijk en spreek irriteer ik me soms ZO mateloos aan bepaalde karaktertrekken die ik enkele maanden geleden nog *cute* vond. Go Figure.
MIJN!quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en doe mij het nummer van je studiebegeleider
Jep, present!quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:49 schreef Vork het volgende:
Zijn er nog mensen wakker met een 'normale' dienst?
Op zich is mijn dienst best normaal van 6.15 tot 14.30quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:49 schreef Vork het volgende:
Zijn er nog mensen wakker met een 'normale' dienst?
Ik vind 9 tot 5 normaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:58 schreef MissHobje het volgende:
Op zich is mijn dienst best normaal van 6.15 tot 14.30
quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:25 schreef Stereotomy het volgende:
Succes met administratief werken, lieve Isa
Ik ga proberen in slaap te vallen. En dan over fokking 4 uur kan ik natuurlijk weer niet wakker worden.
C'est la vie.
Die past perfect bij je toch steerquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GAAF
Ik heb dan Salsa met mijn verloofde (van toneel vorig jaar) en da's echt zo'n superdrukke ratelende blondine met een glas rosé en een sigaret.
Ewww.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
Voorlopig hoogtepunt van de dag: Sodhexo saucijzenbroodje in de pauze van Organische chemie B.
worstenbroodje van AH2GO met rookworst vind ik toch verdomde lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef Liejannuh het volgende:
Saucijzenbroodjes zijn de calorieen niet waard steer, tenzij ze bij een goede bakken vandaan komen.
Of de Hema natuurlijk.
Ik had vrijdag koffie gehaald in Gouda. En die was niet lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef Vrok het volgende:
Ach, vergelijkbaar met stationskoffie en dito gevulde koek. Hoewel, het scheelt ongetwijfeld een overvolle trein en een half uur vertraging.
Ik denk dat ik maar andere werktijden moet gaan zoeken.
Geen idee! Nog nooit op!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
worstenbroodje van AH2GO met rookworst vind ik toch verdomde lekker
En wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
nu krijg ik weer zin in ongezond eten
Ik hou mezelf voor dat ik dat vies vind. Noem het zelfbeschermingquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
worstenbroodje van AH2GO met rookworst vind ik toch verdomde lekker
Vetmassa omzetten in netto 10 kg minder spiermassa.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vetmassa omzetten in netto 10 kg minder spiermassa.
Je wil toch goed 10 kg afvallenquote:
Nee nee, ze is slechts 2 cm langer dan ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
Steer!Is dit die dame van 1.90 ofzo?
![]()
dan is het ook goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je x kg vet omzetten in x spiermassa.
Moggelquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was me een partij lekker uitslapen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef DarkElf het volgende:
zo, ik heb weer de wereldwinkel gedaan
Ze moest het ff kwijtquote:
Niks niet. eerst een eigen huissie *kijkt strengquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz Sara als omaDaar ben je nog veel te jong voor, joh
Oh ik ben wel benieuwd naar de namen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks niet. eerst een eigen huissie *kijkt streng
zou het geweldig vinden, echt, maar het is nog te vroehoeoeoeoeg en ik bijt mijn tong af als ik dit soort teksten van ze hoor "we hebben ook al namen"![]()
En hoe is het met jouw eierstokkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz als omaDaar ben je nog veel te jong voor, joh
Nou, ik zat er laatst over te denken hè, in een moment van zwaktequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw eierstokken
Ja duh als je een man bent kun je geen kinderen krijgen nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dus ik heb mijzelf weer vermand: geen kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
CF wordt moeder
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, tegen de tijd dat ze gepromoveerd is, is ze zwanger gok ik.
Confidence through competence
Nee, DE heeft zo'n grote kont dat we een paar topics nodig hebben om het in haar geheel te likken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemiddag!
Hoezo loopt dit topique zo lang door, nieuwe opzet?
Nee hoor. Ik heb ook nog steeds een diep-fatalistische angst voor het moederschap.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Maar jee, wat een ander geluid dan 1.5-2 jaar geleden zeg. Doe je goed, CFje
Ja! Uitgerekend eind juli, dus nog even wachten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb ook nog steeds een diep-fatalistische angst voor het moederschap.
Is je zus al zwanger?
en jij?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, tegen de tijd dat ze gepromoveerd is, is ze zwanger gok ik.
Ik heb geen idee of ik zwanger ben tegen de tijd dat ColdFeet gepromoveerd is!quote:
Je biologische klok, wat doe jequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik zwanger ben tegen de tijd dat ColdFeet gepromoveerd is!
Ik zie mezelf ook nog niet echt zwanger ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je biologische klok, wat doe jeHa, ik zie het nog niet helemaal voor me, zwangere Lianne
Ik ben denk ik ergens begin maart weer een weekend in Delft en omstreken, trouwens. Misschien kunnen we dan wat afspreken, krijg je éindelijk je Rome-gids terug
Steer, wat leukJe zus helemaal in de wolken? Of is ze ziek, zwak en misselijk?
ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik ben wel benieuwd naar de namen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik zwanger ben tegen de tijd dat ColdFeet gepromoveerd is!
Ha, die heb ik 2 maanden geleden zelf ook geprobeerd. Ik vind hem voor mezelf niet fantastisch omdat ik niet zo goed tegen munt in geuren kan. Wat ik dan wel weer lekker vind is dat het een goede thee geur is, en ik vind dat wel lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, zo'n blije zus!
Zeg Steer, wat vind jij van Herba Fresca (uit de Allegoria-lijn van Guerlain)? Ik heb 'm vorige week in een impuls gekocht, maar ik zit me af te vragen waar die geur me aan doet denken... Of het nou versgemaaid gras is, of gewoon WC-verfrisser
Maar wat vinden mooie meisjes van jou?quote:
tja het loopt geen stormquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar wat vinden mooie meisjes van jou?
Niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bummer, ik ben een lelijk meisje
Sorry, ik doe uitsluitend metro met geurtjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, ken jij wat producten van BioTherm Homme? heb daar wat testers van gekregen.
Ik vind dat altijd zo'n oneeeeerlijke vraaaahaaag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat vind jij van hem?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is lullig.quote:
Sorry Steer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n oneeeeerlijke vraaaahaaag.![]()
Ik heb geen mening.quote:
ff een weekje gebruiken. daarna zal ik wel verslag doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, ik doe uitsluitend metro met geurtjes.Gezichtsverzorging is gewoon Hema-lijn bij mij, die het bij een standaard chemo multinational opkoopt en het rebrand voor eigen gebruik.
In een kookwinkel een Vulkanus messenslijper gekocht:quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef golfer het volgende:
Zo. De haartjes zijn weer geknipt. Nu even kijken wat we voor leuks van de tegoedbon van B. haar kerstpakket kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |