je verpest mijn paginaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga anijsmelk drinken en naar bed
hahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
het is wel weer duidelijk wie hier geen leven heeft.
Oeps, nu weerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
je verpest mijn pagina
[ afbeelding ]
Gaat vanzelf weer over, gewoon in bed blijven met een emmer ernaastquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:42 schreef NoelGallagher het volgende:
oh;af;lakshf;oishfp98 qy3984v5yw
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Florian_ het volgende:
Bobby post eens wat stephanie sadorra, ik verveel me
quote:
Kleed je je wel netjes? Kees stelt dat altijd wel op prijsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Gupje het volgende:
Eindelijk ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek
Ga met mijn slipknot shirt overseaze pants en een paar kistenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kleed je je wel netjes? Kees stelt dat altijd wel op prijs
Heuheu!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef IQM het volgende:
En goedemorgen, trouwens.
Neh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heuheu!
Hier, voor u:
[ afbeelding ]
wie?quote:
begin jij nu ook al met scheldenquote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had een 9,1 voor mn luistertoets Engels overigensen néé, daar kun je geen smerige grapjes over maken.
Adriana Lima.quote:
Bitches was bedoeld voor het rondcirkelende plebs, voor jou mijn hartendiefje is een dergelijke omschrijving te minquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wie?
[..]
begin jij nu ook al met schelden
Merci.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed bezig.Congrats!
[..]
Adriana Lima.
Wie?quote:
Geflapsiteerd he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had een 9,1 voor mn luistertoets Engels overigensen néé, daar kun je geen smerige grapjes over maken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bitches was bedoeld voor het rondcirkelende plebs, voor jou mijn hartendiefje is een dergelijke omschrijving te mindat weet je toch.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bitches was bedoeld voor het rondcirkelende plebs, voor jou mijn hartendiefje is een dergelijke omschrijving te mindat weet je toch.
Ik had qua wakker worden iets soortgelijks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Bluhhh. Ik werd om kwart voor 9 wakker omdat ze hier bomen aan het omzagen waren, sommige mensen willen dan slápenbah.
Gelukkig viel ik daarna weer in slaap en werd ik eh.. Een paar minuten geleden wakkeren nu heb ik zometeen Frans waarvoor ik gesprekjes voor had moeten bereiden ofzo..
wie?quote:
Die bomen hebben BT dan ook niet wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had qua wakker worden iets soortgelijks.Alleen waren bomen bij mij niet de schuldige.
... Zit wat in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bomen hebben BT dan ook niet wakker gemaakt.
Maar serieus, ik zit je maar te pesten. Tuurlijk weet ik wel wie Adriana Lima is.quote:
Oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, ik zit je maar te pesten. Tuurlijk weet ik wel wie Adriana Lima is.
"Hoi Frans, hoe is het met jou" dat soort gesprekjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Bluhhh. Ik werd om kwart voor 9 wakker omdat ze hier bomen aan het omzagen waren, sommige mensen willen dan slápenbah.
Gelukkig viel ik daarna weer in slaap en werd ik eh.. Een paar minuten geleden wakkeren nu heb ik zometeen Frans waarvoor ik gesprekjes voor had moeten bereiden ofzo..
Te slecht, Bob. Te slecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Hoi Frans, hoe is het met jou" dat soort gesprekjes?
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had qua wakker worden iets soortgelijks.Alleen waren bomen bij mij niet de schuldige.
I know.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Te slecht, Bob. Te slecht. [ afbeelding ]
Zoveel meer valt er niet te vertellen. Ik werd zo rond kwart voor negen wakker, daarna ging ik weer slapen en werd ik 'een paar minuten geleden' wakker.quote:
Ze schijnt nog maagd te zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef Florian_ het volgende:
Wie is Adriana Lima nou weer?
Heeft ze een sekstape? Dan ben ik misschien bereid om daar een aantal zaadcellen aan te verspillen
Nee, dat gezaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bomen hebben BT dan ook niet wakker gemaakt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
Moet ik Me and Julio wel heeeel hard op zetten
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Hoi Frans, hoe is het met jou" dat soort gesprekjes?
Met zagen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat gezaagwaar ze nu weer mee begonnen zijn,
Werkt de BT detector bij jou nog wel?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
Maar nu ga ik jullie even een uur lang naar mijn aanwezigheid laten smachten, want ik zal toch echt even naar Frans moeten.![]()
!
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Werkt de BT detector bij jou nog wel?
Zo, hé hé, kom je eindelijk achterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef IQM het volgende:
jitzzzze is best wel een oldbie, zie ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |