Zo ongeveer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:21 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zou je mijn adres uit jouw quote ff kunnen verwijderen
waarom heb je geen toegang tot de file?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef Flaccid het volgende:
Hoe kan ik aan de inhoud van een iframe, de src dus, een ander style sheet vastmaken? Ik heb geen toegang tot deze file.
1 2 | limit is dat alle iframe bestanden er zo gaan uitzien. |
op deze manier hoeft het nog niet eens met class :Pquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:37 schreef veldmuis het volgende:
Dus de iframe een class meegeven! Want dat kan wel, toch? Denk ik? Ik snap de toegang niet zo, maar dat gok ik. Verwacht ik. Neem ik aan.
1 2 3 4 | css file: iframepje { css } |
Snap ik maar omdat je zei van ja dan gaan alle iframe lollers er zo uitzien snapte witteni?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op deze manier hoeft het nog niet eens met class![]()
1 |
Mits de inhoud van het iframe op hetzelfde domein draait als de parent, kun je gewoon in de HTML rommelen met JS (en een stylesheet toevoegen aan de header).quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef Flaccid het volgende:
Hoe kan ik aan de inhoud van een iframe, de src dus, een ander style sheet vastmaken? Ik heb geen toegang tot deze file.
wat moet het worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Flaccid het volgende:
Mijn iframe had al een id. Het enige is, het gaat om een tabel die zijn kleur krijgt dmv:
[ code verwijderd ]
Heel lelijk om naar te kijken, maar ik weet niet hoe ik dit kan aanpakken.
En waar zou ik dan op moeten zoeken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Mits de inhoud van het iframe op hetzelfde domein draait als de parent, kun je gewoon in de HTML rommelen met JS (en een stylesheet toevoegen aan de header).
edit: Inline styles worden daarmee niet overschreven, die zul je dan ook met JS moeten verwijderen.
Ik wil een bg instellen met een simpele gradient. Het gaat om dit ding btw:quote:
Hoe wil ik dat aan de table meegeven als ik geen toegang heb tot die tabel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef cablegunmaster het volgende:
background: url(http://www.waar je plaatjestaat.nl/plaatje.png) no-repeat left top;
en dit dan aan de table meegeven en het plaatje gradient maken
zo zou ik het hebben opgelost
1 2 3 4 5 6 7 | [...] background-image: url("../images/mains/grass_background.png"); background-position: bottom; background-attachment: fixed; background-repeat: repeat-x; } |
Thanks! Even bookmarkenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef Roy_T het volgende:
Gebruik DD_belatedPNG zou ik zeggen
Dan kun je ook background-repeat, etc gebruiken voor PNG's in IE6. Dat kan met supersleight toch niet?
Hmm, dat klopt, hoewel ik het niet zo erg vond, aangezien we ondersteuning voor 'perfectie' in IE6 hebben laten vallenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef Roy_T het volgende:
Gebruik DD_belatedPNG zou ik zeggen
Dan kun je ook background-repeat, etc gebruiken voor PNG's in IE6. Dat kan met supersleight toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |