*mompelt iets van elke brainfart als een potentiel goed topic te zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:23 schreef _Led_ het volgende:
Wat een onzin om dit topic dicht te gooien : Word hier boos vanwege de post boven je
Prima topic om mensen eens creatief boos te laten doen, en wordt dan zo weer de grond ingeboord door een overactieve mod met te weinig creatief inzicht en waardering voor de uitvinding van een topic dat zo'n gat in de markt vult !
* _Led_ mompelt iets over de 2e wereldoorlog die begonnen is doordat een topic gesloten werd enzo
Heb je de rest van de topics in Onzin voor je leven! wel eens bekeken..?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*mompelt iets van elke brainfart als een potentiel goed topic te zien
jah, en dat maakt die brainfart die jij had beter?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Heb je de rest van de topics in Onzin voor je leven! wel eens bekeken..?
Hij maakt 't ook niet beroerder in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, en dat maakt die brainfart die jij had beter?
en je bungelt nog niet in't trapgat?quote:
*tissue aangeeftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef -SG- het volgende:
Ik heb een halfuur geleden een topic geopend. En daar zit nog geen slotje op.
Goed he
Er zit progressie in.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tijd geleden dat ik in ONZ gebaggerd heb.
Stuur effe een mailtje naar forum[@]fok.nlquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Unban Sauruzin! Is al veel meer dan 48uur ondertussen
Is ie nu mee bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stuur effe een mailtje naar forum[@]fok.nl
Posten namens een gebande! Pak 'm Sneek!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Posten namens een gebande! Pak 'm Sneek!
terechte klachtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef WurM het volgende:
Die bagger van vannacht was geen reet aan. Daar wilde ik ff over klagen.
dat is het beleid, ik bedenk het ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Homp_Vet het volgende:
[Newbies] SC voor de non-elite users.. zonder jesters
Geen SC in ONZ? Het oldbies topic dan?
verworven recht heet datquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Homp_Vet het volgende:
[Newbies] SC voor de non-elite users.. zonder jesters
Geen SC in ONZ? Het oldbies topic dan?
Befehl ist befehl!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat is het beleid, ik bedenk het ook niet
voer het alleen uit
Ook goed, geef het beestje maar een naampje hoorquote:
Welk beest?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, geef het beestje maar een naampje hoor.
je kan het natuurlijk ook bij de FA's aankaarten.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Befehl ist befehl!
Dan ga ik wel in het oldbies-topic posten
Regels zijn regels naar mijn idee, geen uitzonderingen.. ook niet voor oldbies.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk ook bij de FA's aankaarten.....
maar ik geef je weing kans
Heeft mailen enig nut?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk ook bij de FA's aankaarten.....
maar ik geef je weing kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |