geeft niet, dat gaat wel over als ze je hart breektquote:
Je ziiet iin beetje dubbelquote:
Oke, dat komt helemaal goed dan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Prima, ik kan ze wel hosten buiten de x-rated opnames dan
Gaat dat wel goed dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb twee linker handen. Dus ik zorg wel voor de catering.
Ik behandel andere mensen ook graag zoals ik zelf behandeld wil worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
Gewoon ook lekker doen alsof jij hem nooit hebt gekend.
Ik heb 1 sms gestuurd vorige week en ik heb net een berichtje gestuurd via Google talk.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Die neiging zou ik ook hebben om zijn huidige vriendin in te lichtenAl krijg je dan alleen maar meer sores en zal jij er op aangekeken worden...
Lastig! Hij negeert nu je mailtjes/berichtjes ofzo?
Als je ergens geen aandacht aan geeft, bestaat het niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vaag vehaal, nog vagere kerel.
hij verleid jou en dan is het jou schuld...tja..hoe durf je er ook op in te gaan he
Hoe hij met zijn vriendin omgaat is niet waar ik me druk om maak, dat is echt haar probleem. Dat zij blind is, is haar eigen stomme schuld. Ze weet heus wel dat er nog iets speelt, maar blijkbaar interesseert haar dat niet zoveel.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
Dat is minder ja.![]()
Aan de andere kant is het ook niet zo fatsoenlijk om jou te negeren, en niets tegen zijn nieuwe vriendin te zeggen.
Je moet toch wat tussen het klussen doorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, leuke TT![]()
[..]
Oke, dat komt helemaal goed dan!
x-rated opnames van klussen...?
Vast wel.quote:
ik was, zoals meestal, sarcastisch in mijn antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was, zoals meestal, sarcastisch in mijn antwoord
Twee linkerhanden, hmmm... het eten brand aan, de borden e.d. vallen uit je handen, je morst wijn over iedereen...quote:
Ja, maar dan komen de klussen toch niet af?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet toch wat tussen het klussen door
Dat het belachelijk is jou iets te verwijten (dat doet hij blijkbaar door je te negeren) terwijl hij een grens heeft overschreden. Het is niet jouw probleem dat je op zijn avances inging.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Ik ben gewoon even pissed off en onredelijk.
Maar misschien kun je even zeggen wat je wel bedoelt, dan is het voor net zo duidelijk
met wie, met wie, met wie?quote:
Tuurlijk wel, dat klussen is zo gebeurd.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar dan komen de klussen toch niet af?
Wat gaat het eerste project worden?
Met Moniquequote:
verhuizenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met Moniquealleen woont ze natuurlijk weer een eind van me vandaan
heb ik nou veels te vaak met mensen die ik leuk vind
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is jou iets te verwijten (dat doet hij blijkbaar door je te negeren) terwijl hij een grens heeft overschreden. Het is niet jouw probleem dat je op zijn avances inging.
Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Ik ben niet totaal nutteloos hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Twee linkerhanden, hmmm... het eten brand aan, de borden e.d. vallen uit je handen, je morst wijn over iedereen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |