Alleen al om jou te "volgen " zou ik bijna een account nemenquote:Op zondag 5 april 2009 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet zelf ook op zoek gaan en mensen gaan volgen hè!
Kijk eens bij anderen wie zij volgen bv.
En doe actief mee, het is leuk iemand te volgen die ook daadwerkelijk iets zegt/linkt/plaatst
Probeer het eens een weekje danquote:Op zondag 12 april 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen al om jou te "volgen " zou ik bijna een account nemen![]()
en misschien zelfs wel helemaal
Kun je daar ook je account shredden, net als bij haaifs?quote:
Gewoon niets meer mee doen. Je kan wel je eigen berichten verwijderen..quote:Op zondag 12 april 2009 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar ook je account shredden, net als bij haaifs?
Ik zou nooit aan Fakes beginnen.quote:Op zondag 12 april 2009 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar ook je account shredden, net als bij haaifs?
quote:
En je moet ook wel iets vertellen, en dan wel meer dan "Maar eens kijken wat dit is. Ik verwacht er weinig van" enzoquote:
Netzoals fok!quote:Op zondag 12 april 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Wat een geweldige toevoeging aan mijn leven.
Zo kom ik mijn 100 jaar straftijd wel door idd. Begin echt steeds nieuwsgieriger te worden wat voor extreme boeman ik in mijn vorige leven geweest moet zijnquote:
godver mens, jank niet zo verdoriequote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef yvonne het volgende:
Zeur toch niet zo
Je komt op Twitter om het niet leuk te gaan vinden
Doe het dan niet
Eigenlijk moet DrFlash helemaal niets van hypes hebben, daarom dat hij zo brandbaar reageert.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef yvonne het volgende:
Zeur toch niet zo
Je komt op Twitter om het niet leuk te gaan vinden
Doe het dan niet
Donderop naar PTA jijquote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet DrFlash helemaal niets van hypes hebben, daarom dat hij zo brandbaar reageert.
Ik probeer een beetje aan mijn mopperpot-imago te werken jahquote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik neem het voor je op en nu krijg ik nog een trap na?
Dennie timmert aan de weg zie ikquote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
die opmerkingquote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Twitter huurt zeker ruimte bij een gratis webhost?
nee, zeker omdat er toen nog geen RSS wasquote:Op maandag 13 april 2009 19:59 schreef Modus het volgende:
Maar eh, al in 1996 kon je toch ook gewoon 'ik zit nu te schijten' op een homepage neerzetten en 5 minuten later '3x moeten vegen' eronder? Da's toch exact hetzelfde?
Triestquote:Op zondag 12 april 2009 20:31 schreef laura_90 het volgende:
Ik weet niet of het eerder is gebeurd maar gister heb ik vanuit de achtbaan getwittert
Zie hier
Ze waren nog koekwaus.quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef borisz het volgende:
Uitzending op radio 1 over twitter is echt drie keer niks.
Heel kut idd.quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef borisz het volgende:
Uitzending op radio 1 over twitter is echt drie keer niks.
Maar weer wel leuk als je de commentaren leest op twitterquote:
Yay ff volgenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Steeds meer mensen hebben een twitter.
Je kan het ook toevoegen aan je profiel, dan zien de 'bagger'-gebruikers een icoontje (mits ingesteld) met een link naar je twitterprofielquote:
euh niet alles iig. als ik een paar uur geen twitter gezien heb lees ik maximaal de eerste twee pagina's terug. denk ook niet dat je dat bij moet willen houden op een gegeven momentquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Stel nou dat [Ik neem Yvonne even als voorbeeld] je 288 mensen volgt.
Hoe kan je dat dan allemaal overzichtelijk bij houden?
Met bijvoorbeeld Tweetdeck kom je al een heel eindquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Met Tweetdeck? of Seesmic Desktop?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Ayea, Die groepen zijn wel handig volgens mij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:51 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Met Tweetdeck? of Seesmic Desktop?
Daarmee kan je groepen creëeren.
Ik zag je mugshots!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Steeds meer mensen hebben een twitter.
Maar heb je dat bij iedereen? Of alleen bij mensen die je ook echt kent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef Sj0rSz het volgende:
Het is af en toe wel grappig om te zien wat mensen allemaal op Twitter zetten.
Ik volg op dit moment mensen alleen mensen die ik ken (FOK of irl).quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar heb je dat bij iedereen? Of alleen bij mensen die je ook echt kent.
Ikzelf volg alleen maar mensen die ik in RL ook ken.
Ik meestal ook, maar nu ook wel wat fokkers, best lollig, alleen Yvonne was toch leuker toen ze nog rooktequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar heb je dat bij iedereen? Of alleen bij mensen die je ook echt kent.
Ikzelf volg alleen maar mensen die ik in RL ook ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |