Eensquote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Al vond ik Invaders Must Die eigenlijk net iets vetter
.
Liters?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig! kost waarschijnlijk ook geen drol
. Hoeveel bier jas je er op een dag door dan ?
En dan zo'n heerlijke bak herrie uit je speakersquote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eensheb `m gelijk nog maar eens opgezet
" We Are... The Prodigy!!"![]()
![]()
![]()
quote:
Damn, heftig hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]verdeeld over de dag denk ik toch wel een liter of 7. Maar ook dagen dat je geen bier meer kunt zien en alleen maar zoete mixjes (
) drinkt
Valt meequote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, heftig hoor. Volgens mij zou ik na 1 dag dan al helemaal bier " moe " zijn
Haha okay. Had ik niet verwachtquote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Valt meena een stuk of 3 gaat het weer de goede kant op
als je nou ook rond die tijd gaat kunnen we `t je lerenquote:
Zal kijken wat ik voor je kan doen (en voor mezelf)quote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als je nou ook rond die tijd gaat kunnen we `t je leren![]()
je zou bijna denken dat je nog student bentquote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Valt meena een stuk of 3 gaat het weer de goede kant op
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen (en voor mezelf)
wat heeft dat met studenten te maken? kunnen hard werkende mensen geen fijne vakantie met veel bier hebben?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat je nog student bent
zolang je geen bierkratjes gaat stapelen tot metershoogquote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
wat heeft dat met studenten te maken? kunnen hard werkende mensen geen fijne vakantie met veel bier hebben?
Nee dan flikkeren ze het balkon van het hotel afquote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zolang je geen bierkratjes gaat stapelen tot metershoog
quote:
quote:
Shit! Gemist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 06:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]jaaaaa Giel gaat Mart weer bellen [ afbeelding ]
Op twitter enkele waaronder ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog geen enkele felicitatie voor Domien?: Nou hierbij... Gefeliciteerd Domien
Jammer dat mart niet opnamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |