Ja dat moet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Shit, moet ik dat geld met jou delen?
Gelukkig doet de verwarming het weer, zit ik er toch nog warmpjes bij.
Alles is van plastic en bordkarton.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Goffer. Dacht ik eindelijk eens een appeltje voor de dorst weg te kunnen zetten, is het weer een scam.
Is niks dan meer echt in deze wereld???
Ik was ff nieuwsgierigquote:
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?quote:
Waar is zij eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
Aagjekat ook nog, en wie ben jij dan?
Goed om je heen kijken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?
Elke keer over je schouder moeten kijken is ook zo tijdrovend.
Ik zeg noorderzon!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?
Elke keer over je schouder moeten kijken is ook zo tijdrovend.
Jij hebt haar bang gemaakt denk ik.quote:
Dat moet ik delen met Dementor. En met waarschijnlijk nog miljoenen anderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg noorderzon!
Je hebt toch poen zat.
We hadden het al zo goed als direct bijgelegd naar mijn weten, dus mij treft geen blaam, vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef CarOnline het volgende:
Jij hebt haar banggemaakt denk ik.
Nee, ik weet het niet. Als ik eerlijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |