SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Peter deed er te lang overquote:
quote:
quote:
Kom maarquote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
Ben bang dat ik nu mijn gevaarlijke agressieve hond nu op jou moet afsturen
![]()
[ afbeelding ]
Dat was een seconde voor dat ze zijn nek doorbeet. Daar zijn geen pics vanquote:
Ieeuuwwwquote:
Tja, storm in een glas water. Zeker om zijn luistercijfers op te krikkenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Was dit de hele NL rel?![]()
Sly klinkt een beetje te relaxed.
Ben er wel klaar mee eigelijk dat gezeijk. 80% snap ik toch niet. En die Huub en Claire kunnen me ook roesten. Al is het wel soms weer grappig op de topics te lezen. Het gaat maar door en waarover???quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Was dit de hele NL rel?![]()
Sly klinkt een beetje te relaxed.
Mja nergens over, maar ik vind het wel vermakellijk ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee eigelijk dat gezeijk. 80% snap ik toch niet. En die Huub en Claire kunnen me ook roesten. Al is het wel soms weer grappig op de topics te lezen. Het gaat maar door en waarover???
Vraag het aan de hond van de burenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nu een wav van Sly met mij, maar hoe zet ik dat om?
Leuk hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja nergens over, maar ik vind het wel vermakellijk ofzo.![]()
Straks maar even Barts interview kijken.
Kan je niet gewoon even bellen naar Sly? Dat zou de boel al een stuk leuker maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doet het niet bij mij.. En ik vind Seki leukquote:
wav > mp3 ff googlenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
op mijn paginaquote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar kan ik de link van Bart zijn interview vinden?
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik belde hem ook en heb het opgenomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even bellen naar Sly? Dat zou de boel al een stuk leuker maken.
Die dusquote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.enjoymedia.nl/films/afl5_seki_debus.wmv
Ben nu aan het downloaden ...quote:
Ik had ze allemaal achter elkaar gezet in een spelerquote:
Kan ik voor je doen en anders even zelf converteren van wav naar mp3.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is een enorm leuk interview geworden!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij.. En ik vind Seki leuk
Hey Bartquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jeuh!![]()
(heb hem nu op de achtergrond ook aan staan)
Ik kon die site niet, maar je kunt er echt vanalles mee omzettenquote:
Het was weer eens zo'n "oja moment".quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kon die site niet, maar je kunt er echt vanalles mee omzetten
Dik gezicht heeft ie gekregen héquote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey BartIk zit net naar je te kijken
Ik zal proberen even terug te kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey BartIk zit net naar je te kijken
Je zwaait in ieder geval wel terugquote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal proberen even terug te kijken
Ben aan het kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een enorm leuk interview geworden!
Even downloaden, dat lijkt me een nogal kort gesprek.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet deze het dan?
http://media-convert.com/omzetten/?xid=15-zusjaweu
Hij hangde meteen op enzo en wilde niet met me pratenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even downloaden, dat lijkt me een nogal kort gesprek.
Is de beste tot nu toe. Geweldig interview.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:Hij is leuk Bart! Relaxed interview!
Dat was het?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij hangde meteen op enzo en wilde niet met me praten
Sly durft geen discussie met me aan. dat blijkt wel weer.quote:
Geweldig Bartquote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal proberen even terug te kijken
Gewoon op Hidi's sitequote:Op maandag 26 januari 2009 22:09 schreef dieenebart het volgende:
Zijn er discussies dan, of is er alleen maar muziek?
En verder: kut, ik ben die radiolink weer kwijt![]()
Iemand lief zijn?
Misschien had hij geen zin in nog een front.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sly durft geen discussie met me aan. dat blijkt wel weer.
Sly schijt 8 kleuren stront om ook maar met mij in discussie te gaan, de lafbek, de Guru van de zielige huisvrouwtjes.
Nee die dingen zijn aan jou gehechtquote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Helpt geen zier![]()
Heb ze al sinds m'n 14e, ben er wel aan 'gehecht'.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die dingen zijn aan jou gehecht
Heb ik met oskelhaar![]()
Ik scheer..quote:
Ik dacht ff dat je alles gewoon lekker liet groeienquote:
Ik schrok ook even!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je alles gewoon lekker liet groeien
Ja een week ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet maar mijn tanden elke dagquote:
Ken ze welquote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis de natuur he?quote:
Wens je het bestequote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De dokters zeggen dat over een jaar de hele tumor weg is
Helemaal tot aan je nek?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De dokters zeggen dat over een jaar de hele tumor weg is
Heeft CopyCat een eigen kanaalquote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Om half 11 Sarah Silverman op CC!![]()
(Vind ik leuk!)
Ha! ja das best grappig.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Om half 11 Sarah Silverman op CC!![]()
(Vind ik leuk!)
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet deze het dan?
http://media-convert.com/omzetten/?xid=15-zusjaweu
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn we meteen van die bakkebaarden af
En wat kost een scheerapparaat nou tegenwoordig?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn we meteen van die bakkebaarden af
En wat zijn principes nou helemaal waardquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat kost een scheerapparaat nou tegenwoordig?
wat dacht je hiervan?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat kost een scheerapparaat nou tegenwoordig?
Mijn behaardere broer heeft het altijd over affakkeldagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
wat dacht je hiervan?![]()
[ afbeelding ]
Straks op Ned.2 De boer die zou emigreren
http://www.deboerdiezougaanemigreren.nl/
Gewéldige docu.
Als Soury 28 kg kwijt is kan ze door de brievenbus.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wat zijn principes nou helemaal waard![]()
Als jullie, stelletje vorse vrouwen, morgen allemaal die 8 tot 28 kilo overgewicht er af gooien, scheer ik me ook netjes. Dus leg néér die bal!
Dan ben ik weer 8 jaar oudquote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Soury 28 kg kwijt is kan ze door de brievenbus.
Postzegel op je kont en op laten sturen naar Bussum, kun je appeltaart komen eten!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Soury 28 kg kwijt is kan ze door de brievenbus.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wat zijn principes nou helemaal waard![]()
Als jullie, stelletje vorse vrouwen, morgen allemaal die 8 tot 28 kilo overgewicht er af gooien, scheer ik me ook netjes. Dus leg néér die bal!
Strafportquote:Op maandag 26 januari 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Postzegel op je kont en op laten sturen naar Bussum, kun je appeltaart komen eten!
Dan direct goed doenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
wat dacht je hiervan?![]()
[ afbeelding ]
Straks op Ned.2 De boer die zou emigreren
http://www.deboerdiezougaanemigreren.nl/
Gewéldige docu.
O, daar kan Bart wel tegen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan direct goed doen![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort een BBQ bij Bart thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |