Even downloaden, dat lijkt me een nogal kort gesprek.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet deze het dan?
http://media-convert.com/omzetten/?xid=15-zusjaweu
Hij hangde meteen op enzo en wilde niet met me pratenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even downloaden, dat lijkt me een nogal kort gesprek.
Is de beste tot nu toe. Geweldig interview.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:Hij is leuk Bart! Relaxed interview!
Dat was het?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij hangde meteen op enzo en wilde niet met me praten
Sly durft geen discussie met me aan. dat blijkt wel weer.quote:
Geweldig Bartquote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal proberen even terug te kijken
Gewoon op Hidi's sitequote:Op maandag 26 januari 2009 22:09 schreef dieenebart het volgende:
Zijn er discussies dan, of is er alleen maar muziek?
En verder: kut, ik ben die radiolink weer kwijt![]()
Iemand lief zijn?
Misschien had hij geen zin in nog een front.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sly durft geen discussie met me aan. dat blijkt wel weer.
Sly schijt 8 kleuren stront om ook maar met mij in discussie te gaan, de lafbek, de Guru van de zielige huisvrouwtjes.
Nee die dingen zijn aan jou gehechtquote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Helpt geen zier![]()
Heb ze al sinds m'n 14e, ben er wel aan 'gehecht'.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die dingen zijn aan jou gehecht
Heb ik met oskelhaar![]()
Ik scheer..quote:
Ik dacht ff dat je alles gewoon lekker liet groeienquote:
Ik schrok ook even!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je alles gewoon lekker liet groeien
Ja een week ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet maar mijn tanden elke dagquote:
Ken ze welquote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis de natuur he?quote:
Wens je het bestequote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De dokters zeggen dat over een jaar de hele tumor weg is
Helemaal tot aan je nek?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De dokters zeggen dat over een jaar de hele tumor weg is
Heeft CopyCat een eigen kanaalquote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Om half 11 Sarah Silverman op CC!![]()
(Vind ik leuk!)
Ha! ja das best grappig.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Om half 11 Sarah Silverman op CC!![]()
(Vind ik leuk!)
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet deze het dan?
http://media-convert.com/omzetten/?xid=15-zusjaweu
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn we meteen van die bakkebaarden af
En wat kost een scheerapparaat nou tegenwoordig?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn we meteen van die bakkebaarden af
En wat zijn principes nou helemaal waardquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat kost een scheerapparaat nou tegenwoordig?
wat dacht je hiervan?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat kost een scheerapparaat nou tegenwoordig?
Mijn behaardere broer heeft het altijd over affakkeldagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
wat dacht je hiervan?![]()
[ afbeelding ]
Straks op Ned.2 De boer die zou emigreren
http://www.deboerdiezougaanemigreren.nl/
Gewéldige docu.
Als Soury 28 kg kwijt is kan ze door de brievenbus.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wat zijn principes nou helemaal waard![]()
Als jullie, stelletje vorse vrouwen, morgen allemaal die 8 tot 28 kilo overgewicht er af gooien, scheer ik me ook netjes. Dus leg néér die bal!
Dan ben ik weer 8 jaar oudquote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Soury 28 kg kwijt is kan ze door de brievenbus.
Postzegel op je kont en op laten sturen naar Bussum, kun je appeltaart komen eten!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Soury 28 kg kwijt is kan ze door de brievenbus.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wat zijn principes nou helemaal waard![]()
Als jullie, stelletje vorse vrouwen, morgen allemaal die 8 tot 28 kilo overgewicht er af gooien, scheer ik me ook netjes. Dus leg néér die bal!
Strafportquote:Op maandag 26 januari 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Postzegel op je kont en op laten sturen naar Bussum, kun je appeltaart komen eten!
Dan direct goed doenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
wat dacht je hiervan?![]()
[ afbeelding ]
Straks op Ned.2 De boer die zou emigreren
http://www.deboerdiezougaanemigreren.nl/
Gewéldige docu.
O, daar kan Bart wel tegen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan direct goed doen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |