Als het op de route ligt mag je wel even hier komen uithuilenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me logisch dat je een virtuele relatie ook virtueel uitmaakt
Maar ik ga vanavond ook wel ff naar Utreg om een scene te schoppen..
Vrouwen zijn altijd een stuk volwassener dan mannen dus dat klopt.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geestelijk is je zusje een stuk ouder dan Paul
Kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geestelijk is je zusje een stuk ouder dan Paul
Paul is aan het huilen heh!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Als het op de route ligt mag je wel even hier komen uithuilen![]()
.
Probeer Sanne nou maar te klapperenquote:
Volgens is er maar een iemand die klappen krijgt hier en dat ben jij Paul.quote:
AZ klappers !quote:Op maandag 26 januari 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paul is aan het huilen heh!
Ik niet
[..]
Probeer Sanne nou maar te klapperenOf mn zusje
Lukt je toch niet
Het is wel beter dan GTST, geef toequote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk volgende keer weer naar een spannende uitzending van de Paul & Jojoortje soap!
Also starringquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk volgende keer weer naar een spannende uitzending van de Paul & Jojoortje soap!
En Murp als Metaquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Also starring
LudoSanders als de minnaar van Jojoortje.
Oh, Paul kom je?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paul is aan het huilen heh!
Ik niet
[..]
Verzuurde exmodquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
We hebben alles van elkaar heurquote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik hoor uit betrouwbare bron dat ze elkaars msn niet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie is je bron?Ludo?
Noot noot.
Ja ik moet voorlopig even 'anoniem' blijven.. Lang verhaalquote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
Jojoortje, Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.![]()
Ook de SOA's?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben alles van elkaar heuradres, telefoonnummer, msn enzo!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |