abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93225126
Wuh stomme Herrick. Annie had hem gewoon moeten vermoorden. Dat die Nina er ook intrapt he. En Mitchell aangeven, not done!

Er is nu trouwens ook een spin-off, Becoming Human. Deze is alleen online te bekijken en gaat over Adam (die jongen die Mitchell heeft geturned) en een teenage geest en weerwolf. Heb episode 1 gedownload, zo eens kijken!
pi_93227592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef tijdrenner het volgende:
Wuh stomme Herrick. Annie had hem gewoon moeten vermoorden. Dat die Nina er ook intrapt he. En Mitchell aangeven, not done!

Er is nu trouwens ook een spin-off, Becoming Human. Deze is alleen online te bekijken en gaat over Adam (die jongen die Mitchell heeft geturned) en een teenage geest en weerwolf. Heb episode 1 gedownload, zo eens kijken!
Laat me/ons ff weten of het wat is. Ik ben bij met alle series en verveel me nu overdag :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93228321
:')
ben ook wel benieuwd!
apart dat het alleen online te zien is
pi_93593534
Becoming Human is echt geweldig leuk! Speelt zich af op een middelbare school. Heb de eerste drie afleveringen gekeken.

Adam (vampier), Christa (weerwolf) en Matt (geest) gaan op zoek naar degene die Matt heeft vermoord. Officieel is hij nog vermist en zijn lijk is nog niet gevonden. Matt kan zich niet meer herinneren wat er met hem is gebeurd dus ondervragen ze al zijn "bullies", met alle gevolgen van dien.

Jammer dat de episodes maar vijf minuten duren en we de clues op de bbc site niet kunnen zien. Maar zeker de moeite waard. Ze mogen er van mij wel een full length series van maken.
pi_94133540
Mitchell :'( Zat er wel aan te komen nu Aiden gecast is voor the Hobbit.
pi_107488271
Oeh!

Volgens Sickbeard komt het de 5e weer! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

2012-02-05 Being Human BBC Three
pi_107488419
Series 4 (2012)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipedia

Buh -O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:56:05 #58
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108074480
Het is inmiddels weer begonnen aan seizoen 4. Na een puik 3de seizoen vrees ik nu het ergste.

Alle hoofdrolspelers zijn er vrij rucksichtlos uitgeschreven... :{
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108109394
tis idd flink wennen
pi_108109488
Ik heb zoo gehuild toen George dood ging ;(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:51:46 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109582317
Kick. Waar wij wachten op de 'siesen fienaalie'

Ik had niet in de gaten dat deze serie doorging en heb seizoen 3 gemist volgens mij. Niet zo heel veel zin om terugtekijken. Hoe was het?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_109587736
spannende aflevering vandaag!!
maar ik vraag me af of annie nu nog terug komt
en anders hebben we een geheel vernieuwde cast met alleen 'tom' nog erin
pi_122749312
OMG. Ze hebben er een 5e seizoen uitgescheten. :')

Letterlijk, want ik vond hem maar zeer matig. Wist niet eens dat er nog een seizoen kwam, maar mn man zag hem ineens tussen de gedownloade series staan. Dus maar gekeken. Maar ik denk dat het de eerste en de laatste aflevering was voor mij van Being Human. -O-

Ik mis Mitchell en Annie en George :'(
pi_122754977
quote:
13s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Vlindur het volgende:

Ik mis Mitchell en Annie en George :'(
ik ook , maar de show is dan ook gecancelled, dit wordt denk ik het laatste seizoen, wat ik volledig snap
  donderdag 11 april 2013 @ 00:23:34 #65
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_125140241
quote:
'Being Human' renewed for season 4

Get ready for more adventures of your favorite ghost/vampire/werewolf trio. Syfy has renewed Being Human for a fourth season.

The announcement is particularly welcome news for fans of the supernatural drama who were left with some tantalizing cliffhangers when Being Human‘s third season aired its finale earlier this week. The show is based on the British series of the same name, which recently aired its series finale on BBC Three.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')