neeeh ik ga geen lijstjes maken enzo ik hou nu al amer geld ove, dus ik zal vast al goed gaan bestedenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Susi het volgende:
Muisje-Eliza, ga lijstjes maken met dingen die je straks kan doen omdat je niet meer rookt![]()
Ik weet niet hoeveel je normaal rookte, maar je houdt vast bakken met geld over
Voor de ratjes?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:krijg net mail dat ik mn twee baby-opvang ratjes mag komen halen, ik wil morgen langs gaan maar heb nogsteeds maar 1 naam
schouders ophalen en iemand anders zoekenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef Treezz het volgende:
mensen
Wat doen jullie als je een persoon ziet.. maar is min of onbereikbaar omdat hij/zij gewoon te knap is
Mogen wij suggesties aandragen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:krijg net mail dat ik mn twee baby-opvang ratjes mag komen halen, ik wil morgen langs gaan maar heb nogsteeds maar 1 naam
In ieder geval jezelf blijvenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef Treezz het volgende:
mensen
Wat doen jullie als je een persoon ziet.. maar is min of onbereikbaar omdat hij/zij gewoon te knap is
TheZapster.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah de ene heet the Hoff en die andere weet ik nog niet
Kitquote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard (ekdom) , Lennon , Hein , Grohl , Red ,quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |