Gewoon aan leuke dingen denken.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza haat stoppen met roken
Even doorbijten, en dan heb je binnenkort een heleboel vrije tijd erbij in pauzes e.d.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
* borisz geeft muisje-eliza een schouderklopje omdat ze nog geen sigaret heeft opgestokenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
oh dat helpt echt enormquote:Op maandag 26 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon aan leuke dingen denken.
Aan mij bijvoorbeeld
Wat goed van je wist niet dat je ging stoppen of al gestopt wasquote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
eerste dag en ik vind t moeilijkquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat goed van je wist niet dat je ging stoppen of al gestopt was
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef antiroos het volgende:
Michiel vond het niet zo leuk dat ik het destiny's child koortje meedeed op het einde. Iets over pijn aan zn oren :-)
Ik heb niets gehoord, zou je dat nog een keer kunnen doen?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef antiroos het volgende:
Michiel vond het niet zo leuk dat ik het destiny's child koortje meedeed op het einde. Iets over pijn aan zn oren :-)
Waarom stop je ?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eerste dag en ik vind t moeilijk
En je kan best aardig zingenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef antiroos het volgende:
Nu je het erover hebt... moet ik je zingpoging tijdens SR nog op YouTube oid gooien?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef antiroos het volgende:
Mijn stream loopt echt gigantisch achter haha. Hier gaat het nog over Bruce Leequote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Marc63 het volgende:![]()
The Fantastic Journey of the Underground Man
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |