abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 17:58:55 #1
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_65427237
Dit zal wel weer het zoveelste Ziggo-bash-topic worden...Nou En?!
Ik heb verdomme medio december TVDigitaal aangevraagd maar ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!

Ik heb net proberen te bellen met de helpdesk maar dat schiet ook niet echt op! Veel te lange wachtrijen. Wat voeren die gasten van Ziggo de hele dag uit?? Waar blijft mijn pakket??

Waar....is...mijn....TVDigitaalpakket....???!??
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_65427271
ZIGGO BASH TOPIC !
  maandag 26 januari 2009 @ 18:01:32 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_65427319
Kennis van me zit al sinds september of oktober te wachten op internet van Ziggo, en ze heeft het nog steeds niet. Heeft ook al meerdere keren gebeld, steeds een half uur wachten, reken maar uit.. En nog doen ze er niks aan.

Zelf heb ik al jaaaaren internet van @home/Ziggo en hoef ik dat proces niet meer te doorlopen en heb ik er genoeg verstand van zodat ik de helpdesk ook nooit hoef te bellen
  maandag 26 januari 2009 @ 18:08:15 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65427515
Ik bestelde begin september digitale TV, ik kreeg het eergisteren

Na 7 keer bellen
pi_65428016
Ik ken iemand die digitale TV heeft, al tijden niet betaalt en 2 maanden geleden over een week zou worden afgesloten.

Zo te horen heeft Ziggo z'n zaakjes goed voor mekaar.
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  maandag 26 januari 2009 @ 18:27:00 #6
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_65428061
Ziggo, voorheen casloma. Tip: http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_65428166
Wereldbedrijf, echt top.
pi_65429540
Haha, Ziggo! Ik weet er alles van.

Top bedrijf!!
I am happy
pi_65429570
Gelukkig maar, dan kan je het nog annuleren
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 26 januari 2009 @ 19:11:46 #10
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_65429610
Ik denk altijd aan zippo:



Brengt TS misschien op ideeen?
heitieh
  maandag 26 januari 2009 @ 19:12:34 #11
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_65429640
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Agiath het volgende:
Gelukkig maar, dan kan je het nog annuleren
Hoe kan ik annuleren dan? Ik kan die gasten niet bereiken.
En er is ook nergens een e-mailadres te vinden.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_65429719
Een mail sturen gaat tegenwoordig ook niet echt meer werken. Indien je iets wilt moet je het formulier op de website invullen.
Met een beetje geluk krijg je dan over een paar weken antwoord....
I am happy
pi_65429870
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Lord Katundro het volgende:
Een mail sturen gaat tegenwoordig ook niet echt meer werken. Indien je iets wilt moet je het formulier op de website invullen.
Met een beetje geluk krijg je dan over een paar weken antwoord....
Reken er maar niet op, ervaringsdeskundige hier.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65429908
Vertel Misstique! Wat zijn je (slechte) ervaringen met Ziggo?
I am happy
pi_65429986
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Lord Katundro het volgende:
Vertel Misstique! Wat zijn je (slechte) ervaringen met Ziggo?
Ziggo laat klanten een keer extra betalen in 2008

I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:08:17 #16
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_65452281
OMG nou succes. Ik heb mijn meuk in oktober/november besteld. En heb nog steeds niet alles. Ze weten bij de helpdesk niet eens welke modules ze allemaal hebben :S (4 stuks). Kreeg wel gelijk mijn HD ontvanger maar de rest niet. Tot op heden nog steeds niet!

Lucky me: collega had alles dubbel gekregen, dus die gebruik ik nu ^^
pi_65452331
ZUIGOO
Slettebak!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:10:53 #18
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_65452359
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
Dit zal wel weer het zoveelste Ziggo-bash-topic worden...Nou En?!
Ik heb verdomme medio december TVDigitaal aangevraagd maar ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!

Ik heb net proberen te bellen met de helpdesk maar dat schiet ook niet echt op! Veel te lange wachtrijen. Wat voeren die gasten van Ziggo de hele dag uit?? Waar blijft mijn pakket??

Waar....is...mijn....TVDigitaalpakket....???!??
Bedenk me trouwens net: Wat als je nu naar een ziggo dealer gaat? Die staan op hun site, vaak hebben die gasten wel zo'n digitale ontvanger etc liggen!
Wanneer je die heb, aangetekende brief versturen naar ziggo dat je de rest niet meer wil/of je neemt het niet aan van de postbode.

klaar!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 januari 2009 @ 13:11:40 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65452385
Digi tv van ziggo/casema.
Super.
Kastje in de winkel gekocht, aangesloten en meteen werken.
Kaartje opgestuurd en that's that.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65452697
We hebben hier ook ziggo.
In principe werkt het best, af en toe valt internet uit

En we hadden eerst 3 maanden geen factuur.

Dan moeten wij zeker achter ziggo aan, omdat ze een administratie hebben van jan boeren fluitjes
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_65453358
Ons gebied heeft lekker UPC



Stiekem werkt het allemaal perfect
pi_65453507
KAPÉ-N
Slettebak!
pi_65458698
[Ziggo bash modus]
Halverwege 2008 overgestapt naar Alles-in-1, voorheen Casema kabelinternet. Toen begonnen de problemen: geen telefoon gedurende 4+ dagen, internet dat om de haverklap uitviel of op 56k6 modemsnelheid werkte, tv-zenders die niet meer werden doorgegeven. Of een combinatie daarvan. Telefonische onbereikbaarheid, 30+ minuten wachten en dan uit de wachtrij worden geflikkerd, na 14 dagen pas reactie op mail via de website, en ik wacht nog steeds op een reactie op de brief die ik begin november heb gestuurd.

Inmiddels ben ik per 1 januari vrijwel Ziggo-vrij, ik ben blij dat ze in hun voorwaarden opgenomen hebben dat er geen sprake is van een vast contract. Nu bel en internet ik via ADSL en dat is een verademing t.o.v. Ziggo.
[/Ziggo bash modus]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_65542480
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Bedenk me trouwens net: Wat als je nu naar een ziggo dealer gaat? Die staan op hun site, vaak hebben die gasten wel zo'n digitale ontvanger etc liggen!
Wanneer je die heb, aangetekende brief versturen naar ziggo dat je de rest niet meer wil/of je neemt het niet aan van de postbode.

klaar!
Goed idee, helaas wordt de aangetekende brief pas weken later gelezen en behandeld. Ondertussen is het pakket in al rekening gebracht. Dan kun je dus achter je geld aan. Niet handig.
Dit komt vrij vaak voor.
Helaas.
I am happy
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 20:20:06 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65542727
Rond 2000 hadden we UPC om te bashen.

Nu is het meer en meer Ziggo
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')