Hoe kan ik annuleren dan? Ik kan die gasten niet bereiken.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Agiath het volgende:
Gelukkig maar, dan kan je het nog annuleren
Reken er maar niet op, ervaringsdeskundige hier.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Lord Katundro het volgende:
Een mail sturen gaat tegenwoordig ook niet echt meer werken. Indien je iets wilt moet je het formulier op de website invullen.![]()
Met een beetje geluk krijg je dan over een paar weken antwoord....![]()
Ziggo laat klanten een keer extra betalen in 2008quote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Lord Katundro het volgende:
Vertel Misstique!Wat zijn je (slechte) ervaringen met Ziggo?
Bedenk me trouwens net: Wat als je nu naar een ziggo dealer gaat? Die staan op hun site, vaak hebben die gasten wel zo'n digitale ontvanger etc liggen!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
Dit zal wel weer het zoveelste Ziggo-bash-topic worden...Nou En?!![]()
Ik heb verdomme medio december TVDigitaal aangevraagd maar ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!
Ik heb net proberen te bellen met de helpdesk maar dat schiet ook niet echt op! Veel te lange wachtrijen. Wat voeren die gasten van Ziggo de hele dag uit?? Waar blijft mijn pakket??
Waar....is...mijn....TVDigitaalpakket....???!??![]()
![]()
Goed idee, helaas wordt de aangetekende brief pas weken later gelezen en behandeld. Ondertussen is het pakket in al rekening gebracht. Dan kun je dus achter je geld aan. Niet handig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef ShaoKing het volgende:
[..]
Bedenk me trouwens net: Wat als je nu naar een ziggo dealer gaat? Die staan op hun site, vaak hebben die gasten wel zo'n digitale ontvanger etc liggen!![]()
Wanneer je die heb, aangetekende brief versturen naar ziggo dat je de rest niet meer wil/of je neemt het niet aan van de postbode.
klaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |