Verrassend...ze hebben nu soms al moeilijkheden om de treinen op tijd te laten rijden... als je dit wil doen moet je een dedicated spoorlijn hebben.quote:
Exact.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, komt je die trap op rennen
"Huh!?!"
Ah, dan zijn ze dus gewoon bezig met testritten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef JDude het volgende:
Desbetreffende Thalys staat hier al bijna een half uur voor de deur geparkeerd (iets ten oosten van station Breda).
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef James1988 het volgende:
JDude, je bedoelt op dat kopspoor tussen het station en de Kapittelweg? Dan weet ik waar jij ongeveer woont werkt
Ben ik blij dat ik in Hengelo dr uit moetquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef dennistd het volgende:
Seinstoring tussen Enschede en Hengelo: 60 minuten vertraging volgens NS
Met de bus ben je er in 15-20 minuten, das een keer zo lang als de trein, maar toch echt geen 60 minuten
Reken maar dat je de bus niet kan nemen, al eens eerder gehad in Enschede, stonden toen zo'n 100-200 mensen op bus 9 te wachtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef dennistd het volgende:
Seinstoring tussen Enschede en Hengelo: 60 minuten vertraging volgens NS
Met de bus ben je er in 15-20 minuten, das een keer zo lang als de trein, maar toch echt geen 60 minuten
mja, maar inmiddels rijden er ook extra bussenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Reken maar dat je de bus niet kan nemen, al eens eerder gehad in Enschede, stonden toen zo'n 100-200 mensen op bus 9 te wachten. Dus ik ben lekker warm in de trein gaan zitten staan..
In 2010 zijn de aanpassingen bij utrecht en s'herthogenbosch ook nog niet klaar. Dat duurt nog wel tot 2015quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Verrassend...ze hebben nu soms al moeilijkheden om de treinen op tijd te laten rijden... als je dit wil doen moet je een dedicated spoorlijn hebben.
quote:Sporen in Den Bosch
Deze capaciteitsuitbreiding maakt onder andere de 10 minutendienst tussen Amsterdam en Eindhoven mogelijk (van 4 naar 6 intercity’s) vanaf december 2012.
mja, interessant, maar wat heeft de gemiddelde reiziger eraan dat er zo'n oorzaak vermeld wordt?quote:Tussen Breda en Roosendaal rijden minder treinen door een defecte lijmlas.
Op teletekst staat nu herstelwerkzaamhedenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, interessant, maar wat heeft de gemiddelde reiziger eraan dat er zo'n oorzaak vermeld wordt?
na even googelen: dit is een lijmlas
[ afbeelding ]
ns.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Op teletekst staat nu herstelwerkzaamheden
Tevens ook dat er om logistieke redenen minder treinen van en naar schiphol gaan..
ook al zo'n leuke melding, maar wat heeft de reiziger hier nu aan?quote:De beperkingen rond Hoofddorp rangeerproces zijn voorbij.
Idioot trouwens.. als je naar de actuele vertrektijden kijkt op schiphol nu is het echt een onregelmatige gatenkaas, niet alleen bepaalde series vallen uit, echt overal iets..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
ns.nl
[..]
ook al zo'n leuke melding, maar wat heeft de reiziger hier nu aan?
laat ze er dan van maken:
"Doorr een rangeerprobleem rijden er minder treinen"
Ze zijn toch niet op tijd klaar? Dikke rode streep dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:27 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.acturail.nl/acturail/
Hey rijden al treinen op de HSL ofzo
Was er een treintje uitgehobbeld?quote:
Geen idee, maar bijvoorbeeld een defect wissel op Hoofddorp Opstel kan al voor heel wat problemen zorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |