quote:Meerdink per direct terug in selectie Jans
Martijn Meerdink keert per direct terug bij de eerste selectie van FC Groningen. Een gesprek met de technische staf heeft donderdagmiddag de lucht geklaard. Trainer Ron Jans: “Dit is voor alle partijen een goede zaak.”
Meerdink werd half december teruggezet naar de selectie van Jong FC Groningen. De 32-jarige middenvelder had geweigerd om in de slotfase van de competitiewedstrijd FC Groningen – FC Twente in te vallen. Een gesprek over dit voorval tussen trainer en speler leverde daags na het incident niets op. Er was eerder sprake van verwijdering tussen beiden. Jans zag geen andere mogelijkheid Meerdink te verbannen uit de eerste selectie. Meerdink zelf liet weten in de winterstop FC Groningen te willen verlaten.
Geen concrete belangstelling
Voor Meerdink kwam er de afgelopen maand echter geen concrete belangstelling. Al die tijd trainde en speelde de routinier bij de ploeg van trainer Erwin van de Looi. Donderdagmorgen belde Meerdink naar Jans met de vraag of er een gesprek kon komen. De trainer stemde hiermee in.
“We hebben een goed gesprek gehad”, vertelt Jans. “We hebben de situatie besproken en de zaak uitgesproken. Martijn heeft zich gedurende zijn periode bij de Beloften op een positieve wijze gemanifesteerd. Wij zien daarom nu geen beletsel meer om hem weer bij de eerste selectie te laten aansluiten. Hij maakt dan ook per direct weer deel uit van het team. Dit is voor iedereen het beste en ik ben zeer tevreden dat we het op deze manier hebben weten op te lossen.”
FC Groningen
Nevlandquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Prosac het volgende:
Gatverdamme.. zaterdag naar Londen, gaat iemand die meegaat ineens zeggen dat hij nog een verrassing met betrekking tot de wedstrijd heeft die het weekend helemaal onvergetelijk zal maken.
wil die lul niet zeggen wat het dan is.![]()
Tussen de WAGS dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft vast een skybox afgehuurd vol met lekkere geile milfs.
Dat was al geregeld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Is dat het tripje naar Fulham? Meet & greet met Nevland natuurlijk.
Nu heb je het verklaptquote:
Gelukkig loopt zijn contract komende zomer af..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef TvhN het volgende:
Oprotten met die vent. Hij voegt werkelijks niets toe, terwijl ie elke maand wél een behoorlijk salaris ontvangt.
Engelse sletjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is al afgekaart![]()
Er is nog iets extra's nu.
quote:Van Loo gaat bijtekenen
Groningen - Brian van Loo gaat zijn contract met FC Groningen met één seizoen verlengen. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken met elkaar verder te willen.
"Ik vind FC Groningen een mooie club en heb het hier prima naar de zin", zegt de 32-jarige doelman, die medio 2006 met de club in zee ging.
Vorig seizoen was Van Loo eerste doelman en stond hij in alle 34 competitiewedstrijden onder de lat, dit seizoen moet hij Luciano voor hem dulden.
"Natuurlijk wil je het liefst keepen, maar ik kan me goed schikken in deze rol."
DVHN
Dat gedichtje sloeg natuurlijk ook nergens op. Al staat dat los van de zogenaamde daadkracht van FC Groningen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft een stadionverbod van 42 maanden gekregen voor dat gedichtje van hem.![]()
Hoe triest...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft een stadionverbod van 42 maanden gekregen voor dat gedichtje van hem.![]()
Hoe triest...
quote:Contract Koopmans niet verlengd
Het contract met doelman Gijs Koopmans wordt aan het einde van het lopende seizoen niet verlengd. De doelman doorliep sinds 1998 de jeugdopleiding en werd dit seizoen als derde doelman aan de eerste selectie toegevoegd.
Technisch manager Henk Veldmate: “Gijs Koopmans heeft bij ons de hele jeugdopleiding doorlopen en is sinds vier jaar doelman bij de Beloften. Dit jaar is hij aangesloten bij de eerste selectie. Het is voor zijn ontwikkeling nu het beste om op eigen benen te staan. Een logische stap zou kunnen zijn als doelman in de Jupiler League de concurrentie aan te gaan. Dat Gijs FC Groningen moet verlaten, heeft niets met ontevredenheid te maken. Hij heeft zich als prof uitstekend ontwikkeld en is toe aan een volgende stap.
In 1998 kwam Koopmans op twaalfjarige leeftijd bij de C1 van FC Groningen. In ruim een decennium vierde hij diverse kampioenschappen met de jeugd en de Beloften. “Het is voor mij het einde van een tijdperk. Ik heb het bij de FC ontzettend naar mijn zin gehad. In al die jaren heb ik heel veel moois meegemaakt. Het enige dat tot dusver nog ontbreekt, is mijn officiële debuut in het eerste elftal. Maar misschien komt dat nog, want laten we niet vergeten dat ik het komende halfjaar nog voor de boeg heb.”
“Dat de club me geen nieuw contract aanbiedt, vind ik begrijpelijk. Voor mezelf had ik ook al de keuze gemaakt niet nog een seizoen als derde doelman door te gaan. Ik ga me de komende periode samen met mijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink rustig buigen over mijn voetbaltoekomst. Daarnaast wil ik in de komende twee jaar graag mijn studie accountancy afronden. Daar is me ook veel aan gelegen. Of dat te combineren is met profvoetbal, zal moeten blijken. Ook daar ga ik rustig over nadenken.”
FC Groningen
quote:Eslik van Beloften naar Turkije
Mesut Eslik zal Jong FC Groningen per direct verruilen voor Kocaelispor in de hoogste Turkse divisie.
De 19-jarige middenvelder speelde de afgelopen twee seizoenen in de A1 en maakte afgelopen zomer de overstap naar Jong FC Groningen. Na de interesse van de Turkse nummer 17 uit Izmit heeft Eslik de club verzocht te mogen overstappen. FC Groningen heeft hieraan meegewerkt en laat Eslik, die geen basisspelers was, de overstap maken.
FC Groningen
quote:Femi niet inzetbaar tegen ADO Den Haag
GRONINGEN - FC Groningen-speler Femi is zaterdag niet inzetbaar in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. De Nigeriaanse verdedigende middenvelder is tijdens de training door zijn enkel gegaan.
Verder zijn Sepp de Roover en Jeroen Veldmate nog steeds geblesseerd. Marcus Berg is geschorst voor de wedstrijd tegen ADO, omdat hij tegen Ajax zijn vijfde gele kaart van dit seizoen pakte. Nicklas Pedersen is waarschijnlijk zijn vervanger in de voorhoede.
De vermoedelijke opstelling:
Luciano in de goal. Achterin: Hiariej, Sankoh, Granqvist en Stenman. Op het middenveld: Van de Laak, Holla, Lovre en Levchenko. In de spits: Pedersen en Garcia.
tvnoord
Daar erger ik me al zo lang aan bij de FC. Ze geven vrijwel nooit informatie over hoe lang iemand nog ongeveer geblesseerd is. Als iemand weer fit is hoor je het ineens, en verder moet je maar gissen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook totaal geen informatie hoelang het nog gaat duren
Veldmate is ook geblesseerd. Metaj en Mattijs zitten er ook nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar erger ik me al zo lang aan bij de FC. Ze geven vrijwel nooit informatie over hoe lang iemand nog ongeveer geblesseerd is. Als iemand weer fit is hoor je het ineens, en verder moet je maar gissen.![]()
Waar bestaat de bak trouwens uit,V Loo, Svejdik, Veldmate en Meerdink?![]()
Cahais is ook al vertrokken immers.. Blijft niemand meer over.
Hij is gewoon ter voorbeeld gesteld. Belachelijk, hij had beter afgelopen zondag Suarez bij het uitkomen van de bus knock-out kunnen slaan. (ofzo)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Hoe triest...
klik
Ow ja..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Veldmate is ook geblesseerd. Metaj en Mattijs zitten er ook nog.
Que?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is gewoon ter voorbeeld gesteld. Belachelijk, hij had beter afgelopen zondag Suarez bij het uitkomen van de bus knock-out kunnen slaan. (ofzo)
Welke spelers en waarvoor?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
Triestigheid ten top dat ze de spelers hebben benaderd om aangifte te doen.
De spelers die in het kerstgedicht van afgelopen kerst genoemd werden als verraders. Iemand die ... kent weet dat hij altijd in woord zo door kan draven. Ik vond het gedicht zeker belachelijk en ongepast, maar de manier waarop het nu wordt opgepakt vind ik minstens zo belachelijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef El_Bassie het volgende:
Dat gedicht was zo belachelijk slecht geschreven, voor stukken van een dergelijk allooi zouden ze naast een stadionverbod ook nog celstraf moeten uitdelen.
Van Nijland hoef je dus niet veel te verwachten..quote:Zwaar stadionverbod voor 'FC-gedicht'
De man die een gedicht schreef over FC Groningen waarin hij spelers de dood toewenste, krijgt een stadionverbod van de KNVB. Het gaat waarschijnlijk om een verbod van 42 maanden. In het gedicht dat in december vorig jaar op internet werd geplaatst, schreef de 'dichter' ondermeer dat de oud spelers Erik Nevland dood moet en Rasmus Lindgren vergast dient te worden.
De KNVB heeft bevestigd dat de man een verbod krijgt, maar zegt dat de exacte hoogte pas volgende week wordt bepaald. FC Groningen heeft geopteerd voor 42 maanden."Hij kan rekenen op een forse straf", aldus een woordvoerder van de voetbalbond. FC Groningen directeur Hans Nijland liet gisteren in een reactie weten dat wat hem betreft geen straf hoog genoeg is. "Een afschuwelijk, mensonterend en asociaal gedicht."
De schrijver was columnist op de website van de supportersvereniging FC Groningen. In het gedicht gaf hij in zeer bedreigende woorden af op spelers van de club die tussentijds vertrokken naar een andere club of dreigen dat te doen. 'Oud-fc speler Silva schiet ik door zijn kop', staat in het gedicht. Hij vindt de straf buitenproportioneel. "Het gedicht was achteraf gezien ongenuanceerd en naïef, maar de straf is veel te hoog."
DVHN
Las op de rug site dat hij idd keeper bij FCG was, ik had t wel geweten, Jupiler League of de studie..quote:
Tuurlijk, maar nog kanslozer om iemand voor een "gedicht" op internet op de site van de SV (staat toch los van de club neem ik aanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoezo kansloos?
Wat een kneus die vent.
Mee eens, de straf is veel te zwaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef Superheld het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nog kanslozer om iemand voor een "gedicht" op internet op de site van de SV (staat toch los van de club neem ik aan) een SV van 3,5 jaar te geven
Wat kregen die dan?quote:Die jongens van die brand (wat me toch een stuk erger lijkt dan een flutgedicht wat ie toch niet waarmaakt) kregen nog minder!
Er is nogal een behoorlijk verschil tussen een uitspraak die Nijland niet aanstaat of een 'stuk' plaatsen over het op diverse manieren doodmaken van spelers.quote:Triest supportersbeleid... Monddood maken van de aanhang (op internet), wanneer en wie is de volgende die op gesprek moet omdat 'ie wat uitspraken doet op internet die de dictators niet aanstaan?
Ja, tuurlijkquote:Het lijkt Noord Korea wel....
Mijn fout, dacht 2 jaar maar lees net 5 jaar. Neemt niet weg dat het belachelijk is, maar daar was jij het al mee eens.quote:
In beide gevallen is de club niet diegene die hier stappen moet tegen ondernemen, uitspraken zijn gedaan op een onafhankelijke site en mocht er een instantie die er wat aan moet doen is dat de politie mijn inziens....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Er is nogal een behoorlijk verschil tussen een uitspraak die Nijland niet aanstaat of een 'stuk' plaatsen over het op diverse manieren doodmaken van spelers.
Daar zijn ze ook verdomd goed in het censureren en bestraffen met mensen die dingen vertellen die ze niet graag horen, deze weg slaat groningen bij zo'n actie in (tuurlijk is dit aangedikt).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Ja, tuurlijkZo gaat het in Noord-Korea precies!
Je kunt er van alles van vinden, maar Nijland verdedigt zijn (voormalige) werknemers, ik snap wel dat je dit als directeur niet over je kant wil laten gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Superheld het volgende:
In beide gevallen is de club niet diegene die hier stappen moet tegen ondernemen, uitspraken zijn gedaan op een onafhankelijke site en mocht er een instantie die er wat aan moet doen is dat de politie mijn inziens....
Als ze zo'n gedicht schrijven zou ik dat never nooit niet serieus nemen, daarbuiten kan je eerst waarschuwen. Maar inderdaad zijn bedrijven en voetbal (emoties) vele malen anders zoals jij al zei.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt er van alles van vinden, maar Nijland verdedigt zijn (voormalige) werknemers, ik snap wel dat je dit als directeur niet over je kant wil laten gaan.
Stel dat je een discotheekeigenaar bent, en je komt erachter dat een vaste klant dergelijke uitlatingen doet over je personeel, zou je hem dan nog toelaten in je bedrijf?
Een voetbalclub is wel iets anders dan een gewoon bedrijf en ik vind het persoonlijk moeilijk om te oordelen over de hoogte van de straf, maar dat FC Groningen laat merken dat ze dit absoluut niet pikken kan ik me wel iets bij voorstellen en met een stadionverbod hebben ze een machtsmiddel in handen en kunnen ze dus buiten de politie om.
quote:Supporters,
Morgen(avond) zullen wij met een reactie komen namens de Supportersvereniging. Ik heb zojuist contact gehad met voorzitter Roger Stinissen en helaas is hij wegens werkverplichtingen niet in staat te reageren.
Tot die tijd vragen we, misschien hoe moeilijk ook, nog even jullie geduld. Het heeft in ieder geval zeer zeker onze aandacht. Hij is daarvan op de hoogte.
Namens de Supportersvereniging en de internetredactie.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/kerstgedichtje.htmlquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:22 schreef denthemen het volgende:
Waar kan ik dat gedicht lezen? Of ben ik nu scheel?
Terecht SV, als je zo'n slecht gedicht maaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/kerstgedichtje.html
Jij had het zeker nog in je history staan ik moest het nog even opzoekenquote:
Is het geen Fries ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef denthemen het volgende:
Welke vent heet er trouwens Anne-GeertDaar zal hij ook wel 24 maanden voor gekregen hebben
quote:Anne-Geert reageert nog wel op een Groningen-forum: 'Even ter opheldering: ik ben -in overleg- per direct gestopt/geschorst als columnist van de SV en schrijf er dus niet langer voor. Mijn SV-mail-inbox is gespamd door geenstijl-gebruikers, mijn vrouw is nogal geschokt dat een column op een supportersverenigingssite zoveel teweeg brengt en mijn ouders zijn (doordat ze openlijk in het telefoonboek staan) telefonisch bejegend. We proberen nu nog onze trouwsite (die dus bestookt wordt) te verwijderen, maar leken als wij zijn, snappen we niet hoe dat werkt. Wordt vervolgd. Geenstijl bedankt!'
Stel dat het een column van Piet van Dijken was geweest in het DvhN, had iedereen er dan wel de humor van ingezien denk je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Ach, ik vond dat gedicht wel droog.
Geheel in de stijl van. Gewoon een beetje provoceren, moet je niet zo serieus nemen.
Mjah, als als...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stel dat het een column van Piet van Dijken was geweest in het DvhN, had iedereen er dan wel de humor van ingezien denk je?
Dat ligt helaas volledig in de lijn met het nieuwe 'beleid'. Waar je vroeger werd gewaarschuwd en voorwaardelijk kreeg, zit je nu gelijk vast aan een jarenlang verbod. En wat nog erger is, hier kan nog wel eens een strafblad uit voort komen ook (naast de geldboete die hoe dan ook gaat komen).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is toch gewoon absurd om iemand die in de winterstop een stukje onzin schrijft een jaren lang SV te geven?
Je begrijpt m'n bericht verkeerd. Ik bedoelde dat die vent strafrechtelijk wilde vervolgen kansloos bezig is en een kneus is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef Superheld het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nog kanslozer om iemand voor een "gedicht" op internet op de site van de SV (staat toch los van de club neem ik aan) een SV van 3,5 jaar te geven, die jongens van die brand (wat me toch een stuk erger lijkt dan een flutgedicht wat ie toch niet waarmaakt) kregen nog minder!
Triest supportersbeleid... Monddood maken van de aanhang (op internet), wanneer en wie is de volgende die op gesprek moet omdat 'ie wat uitspraken doet op internet die de dictators niet aanstaan?
Het lijkt Noord Korea wel....
Klopt, maar je kunt hetzelfde zeggen van een streaker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Maar zijn "gedicht" was al heel snel verwijderd van de site, dus wat is het probleem dan nog?
Ik zie echt het probleem niet, zelfs de spelers in kwestie boeit het geen drol.
Het is een beetje een ongelukkig laptje tekst misschien, maar hij doet verder geen vlieg kwaad.
Het is toch gewoon absurd om iemand die in de winterstop een stukje onzin schrijft een jaren lang SV te geven?
Jij kent hem of, of je roept gewoon maar wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef The_Verve het volgende:
Die arme Anne-Geert weet simpelweg gewoon niet beter.
Beetje een vreemde vergelijking. Een streaker komt het veld op lopen in het stadion, en daar geldt nu eenmaal de regel dat je het veld niet mag betreden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt hetzelfde zeggen van een streaker.
Doet ook geen vlieg kwaad, maar die krijgt ook gelijk een sv.
quote:Drankmisbruik sponsors in Euroborg
Groningen - FC Groningen gaat de huisregels in de sponsorruimtes van de Euroborg aanscherpen. Aanleiding zijn enkele incidenten die zich dit seizoen in de sponsorruimtes hebben voorgedaan.
Horecapersoneel heeft een paar keer de beveiliging van de Euroborg moeten inschakelen om lastige, dronken sponsors en/of hun gasten tot de orde te roepen of te verwijderen. Bedienend personeel wordt geregeld beschimpt en beledigd.
De club gaat er nu op toezien dat sponsors zich aan de sluitingstijd houden. FC Groningen mag tot drie uur na het laatste fluitsignaal de bierkranen openhouden. Maar in de praktijk wordt er soms tot diep in de nacht doorgeschonken.
Het zijn vooral gasten die zich niet aan de regels houden. Zij hebben via relaties kaartjes voor de grote sponsorruimtes weten te bemachtigen. Zij lappen de regels aan de laars, omdat het vaak bij één bezoek aan FC Groningen blijft.
Het probleem is dit jaar groter, doordat FC Groningen minder stoelen voor nieuwe leden van de sponsorclub heeft verkocht. Die worden nu per wedstrijd aan andere relaties verkocht.
DVHN
Ik bedoel: dat kan ook weinig kwaad. Het enige echte verschil is dat je daarbij van tevoren kunt weten dat je jezelf een stadionverbod oplegt, als het ware.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje een vreemde vergelijking. Een streaker komt het veld op lopen in het stadion, en daar geldt nu eenmaal de regel dat je het veld niet mag betreden.
Het laatste ben ik wel met je eens, dat het een foute grap is die met een serieuze verontschuldiging en/of een lichte straf afgedaan had kunnen worden, maar dat het in de winterstop is geschreven vind ik totaal geen verschil maken.quote:Dit 'gedicht' is geschreven in de winterstop, en ik denk dat iedereen wel kon zien dat het 'gedicht' gewoon een foute grap was. Men zag zelf al in dat het iets te ver ging en heeft het vervolgens verwijderd. Daarmee is de zaak af, zou je denken.. Maar nee hoor, ze gaan er gewoon werk van maken.
Dat lijkt me een tikje overdreven.quote:Moet iedereen nu gaan uitkijken wat hij/zij schrijft op het internet? Want wie weet komen ze achter je adres en geven ze je een SV omdat een bepaalde zin de heren niet aanstaat.
Hopelijk zijn we vanavond ook nog blij dat Berry Powel niet meer bij Groningen speelt.quote:Heb Fledderus trouwens zien spelen vanavond... God, wat ben ik blij dat hij vertrokken is.
Het was inderdaad een gedicht waarbij je bijna zeker wist dat het aandacht zou trekken. Dat is dan ook gebeurd, en de SV heeft het opgelost door oa zijn bericht te verwijderen. Daarmee is de kous dan toch af?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat lijkt me een tikje overdreven.![]()
Als je iets dergelijks schrijft als dit 'gedicht' moet je niet gek opkijken als het de aandacht trekt.
Wat dat betreft is de schrijver heel naïef geweest imo.
Nee hoor, ik heb enkel de soap gevolgd...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Jij kent hem of, of je roept gewoon maar wat?
Inderdaad, die had er in de breedte heus nog wel bij kunnen blijven, niet zoveel mis mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Royal Sadness............
[..]
Ow ja...
Toch begint het wel erg krap te worden in mijn ogen.
Ik baal er nog steeds van dat Cahais het seizoen niet af maakt.
Het gedicht is net zo debiel als de straf, dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad, die had er in de breedte heus nog wel bij kunnen blijven, niet zoveel mis mee.
Trouwen: dat gedicht is wel erg triest hoor
Maar om daar nou 42 maanden stadionverbod voor te geven..._!
Daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het gedicht is net zo debiel als de straf, dus dat heft elkaar mooi op.
Jeetjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef venomsnake het volgende:
Nou Prosac, Nevland al 2x gescoord.
Haha cool, net nu ze er op bezoek zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:
Ja.
Heeft ie wat te vertellen na de wedstrijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Buijs danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef Sef het volgende:
Die Powell raakt ook geen pepernoot meer. Maarja, 3 punten euheuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |