Om daar nog ff op terug te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij inderdaad niet leuk. Maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. Dus waarom maak jij, je druk over iets wat toch nooit gaat gebeuren.
Tot zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Q. het volgende:
Tvp. En onderweg naar huis, tot aan de andere kant.
Ik weet niet waar je opvalt, ik zou er geen relatie mee kunnen en willen hebben!quote:
Oke dan is het goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar nog ff op terug te komen.
Ik maak me nergens druk om.Maar het idee al lijkt me verschrikkelijk.
![]()
Euhm, wat was de stelling ook alweer?
Ohja. Nou daar heb ik al op gereageerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
De laatst stelling was hoe reageer je op de vriend/vriendin van je broer of zus.
mijn broertje is 17 en heeft wel es een vriendinnetje gehad maar nooit iets wat mee naar huis is genomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
De laatst stelling was hoe reageer je op de vriend/vriendin van je broer of zus.
Wie heeft er broers of zussen? Zo ja zijn ze nog vrijgezel.quote:
Zit ook wel aardig wat verschil in jouw familie danquote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn broertje is 17 en heeft wel es een vriendinnetje gehad maar nooit iets wat mee naar huis is genomen.
ik heb dus geeeeeeeeeen idee maar lijkt me wel leuk
al zal de kans klein zijn dat ik snel een vriendinnetje van m ga ontmoeten, hij gaat volgend jaar studeren en blijft niet in de buurt wonen:?
Wat schattigquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens mis ik het contact met mijn broertje wel sinds hij een vriendin heeft.
Ze doen álles samen en opzich snap ik dat wel, tuurlijk.
Maar voorheen ging ik nog weleens met mijn broertje ergens naartoe of samen winkelen ofzo (als hij nog eens wat nodig had).
Maar nu doet ie alles van zulke dingen met zijn vriendin en ik kom nergens meer aan te pas.
Als het het soort familie is wat er iedere keer zeurderig naar komt vragen, wordt het tijd om nog een relatie uit je leven te werenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
hoe vind je het/doet het je wat als je al een tijd single bent en iedereen in je familie heeft verkering?
Tijd voor een eigen leven dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens mis ik het contact met mijn broertje wel sinds hij een vriendin heeft.
Ze doen álles samen en opzich snap ik dat wel, tuurlijk.
Maar voorheen ging ik nog weleens met mijn broertje ergens naartoe of samen winkelen ofzo (als hij nog eens wat nodig had).
Maar nu doet ie alles van zulke dingen met zijn vriendin en ik kom nergens meer aan te pas.
Nee dat niet eensquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het het soort familie is wat er iedere keer zeurderig naar komt vragen, wordt het tijd om nog een relatie uit je leven te weren.
yeps ik was niet geheel gepland zeg maarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit ook wel aardig wat verschil in jouw familie dan
Ik heb ook een broer van 30 en mijn jongste (half)zusje is 14
Ja, das al iets he.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen leven dusEn gelukkig heb je de stap gezet om naar dat singlesfeest te gaan
oh is t zeker? Venco ga je mee?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen leven dusEn gelukkig heb je de stap gezet om naar dat singlesfeest te gaan
Dat heeft mijn broer ook, die was de reden dat mijn ouders moesten trouwen in de eerste plaatsquote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yeps ik was niet geheel gepland zeg maaren op mn broertje heeft mn moeder dan weer lang moeten wachten. Ach ik vind wel leuk zo'n jong broertje kan ik afentoe lekker pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |