Zekerz. Ik stond middernacht bij de MMquote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Remake het volgende:
[..]
Jij heb ook een van de 100,000 launch PS3's gehad?
Japan heeft geen media marktquote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Zekerz. Ik stond middernacht bij de MMIk kreeg was de allereerste die er met eentje weg liep, letterlijk
![]()
En jij woont niet in Japanquote:
Nu niet meer neequote:
dit dusquote:Op maandag 26 januari 2009 20:56 schreef Fallen het volgende:
er was eens een tijd dat we cool en elite waren met onze launch PS3's... dat zijn we nog steeds, maar de newbies hebben geen respect meer voor ons...
Mmmm, je maakt me nieuwschierig. Wat staat er dan op je paspoortquote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef Remake het volgende:
[..]
Nu niet meer nee
En nee, ik ben geen japanner en ook geen nederlander![]()
geen duidelijke foto van hem in foboquote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Mmmm, je maakt me nieuwschierig. Wat staat er dan op je paspoort
Geen foto en geen nationaliteit....Duister figuur...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
geen duidelijke foto van hem in fobo
indeed, ik las trouwens eerst Duits figuurquote:Op maandag 26 januari 2009 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Geen foto en geen nationaliteit....Duister figuur...
Dat typte ik per ongeluk ook al bijnaquote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
indeed, ik las trouwens eerst Duits figuur
Kijk, das tenminste professioneelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Fallen het volgende:
http://blog.360magazine.c(...)ck-killzone-edition/
En dan nog lovend over Killzone2 ook, wow!
Mafia praktijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Fallen het volgende:
http://blog.360magazine.c(...)ck-killzone-edition/
En dan nog lovend over Killzone2 ook, wow!
quote:Look, all we’re saying is, God of War III will probably be a really cool game. And that’s all. Just like Killzone 2. Sorry. We like the PS3, we want it to succeed, but realistically a couple of pretty good games aren’t going send it rocketing to outer space. You’d have to put one on a rocket to outer space to do that.
En nog zonder te betalen ook, de bastard!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Zekerz. Ik stond middernacht bij de MMIk was de allereerste die er met eentje weg liep, letterlijk
![]()
omg, mjah waarschijnlijk om de 360 fanboys aan het fappen te krijgen, of om zelf te fappen op de reacties die ze krijgen van ps3 fanboys...fapfapfapfapfapfapfapfapfapquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een grafsite is GamesRadar toch.En maar voortdurend kansloze specials over spellen (met name voor de PS3) plaatsen waar ze zeiken om het zeiken.
http://www.gamesradar.com(...)9012310548715042/p-2
[..]
Waarschijnlijk om een bij een bepaald publiek te scoren. Als de markt al verzadigd is met *kuch* genuanceerde sites, moeten ze toch iets anders doen om te scoren, en advertentie geld binnen te halen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
omg, mjah waarschijnlijk om de 360 fanboys aan het fappen te krijgen, of om zelf te fappen op de reacties die ze krijgen van ps3 fanboys...fapfapfapfapfapfapfapfapfap
TT is al gekillzownedquote:
ja, maar... het PS3 afzeiken was toch al bij Kotaku standaard?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om een bij een bepaald publiek te scoren. Als de markt al verzadigd is met *kuch* genuanceerde sites, moeten ze toch iets anders doen om te scoren, en advertentie geld binnen te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |