abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65510345
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 29-01-2009 09:51:12 (niet nodig) ]
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_65510382
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef misteriks het volgende:
Het westen is seculier , en het kan de gemiddelde westerling geen bal schelen wat wie nu net in het hart draagt.
Zeker nooit in de VS geweest.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_65512106
Jullie zijn weer naief. De Vlamingen zijn realistischer. Nederland, Frankrijk, Belgie, Engelend, Denemarken zijn al bezig te islamiseren, zij het nog heel langzaam. Maar dat proces wordt alleen maar versterkt doordat jullie zo naief zijn. Jullie concentreren je alleen maar op je eigen landje. Kijk eens buiten de grenzen. Landen in Oost- en Zuid-Azie zijn ook al aan het islamiseren. Zoals Thailand, Filipijnen, Maleisie, Indonesie, India. Bangladesh en Pakistanen zijn nu moslimstaten, 70 jaar geleden niet, nu wel.

Nederland zal geen moslimland worden. Wel een land waarin "de Islam" het steeds meer voor het zeggen zal hebben.
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:57:28 #214
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65513414
Omdat de helft van een bevolking iets vind, hoeft het nog niet zo te zijn
Dasvidanja
pi_65513925
Verdiepen jullie je alsjeblieft even in de verspreiding van de Islam van de afgelopen paar 100 jaar. Kijk aub eens buiten de grenzen van Nederland en lees je in hoe de islam zich verspreid heeft over Azie. Nederlanders moeten hun droombril een keer af gaan doen.

Kijk, Wilders heeft veel gereisd in het Midden-Oosten. Hij weet veel over het Midden-Oosten. Jullie zouden je eens in het Midden-Oosten moeten verdiepen. Het is heel treurig dat alleen Wilders met de islamisering aankomt. Waarom verdiept Bos of Balkenende zich niet gewoon in dit onderwerp en doorbreekt de taboe die hangt rondom islamisering. Want Bos of Balkanende kan waarschijnlijk wél een goede en niet-discriminerende oplossing bedenken voor dit probleem of een discussie aanwakkeren rondom dit probleem. Nu kunnen mensen alleen bij Wilders terecht. Persoonlijk vind ik dat niet prettig. Wilders zal het probleem alleen maar erger zal maken, omdat hij neigt naar discriminatie.
pi_65518539
Bedankt voor het tonen van je ware aard.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:50:11 #217
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65518860
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn 'ware aard'?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_65518992
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zijn 'ware aard'?
Ja, zijn ware aard. Nu is het duidelijk waar hij staat in de discussie. Ik vind dat veel fijner dan dat mensen heel verkapt gaan posten om het zo maar eens te zeggen. Niets mis mee hoor, gewoon weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Helemaal als het om kloontjes gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65519204
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, zijn ware aard. Nu is het duidelijk waar hij staat in de discussie. Ik vind dat veel fijner dan dat mensen heel verkapt gaan posten om het zo maar eens te zeggen. Niets mis mee hoor, gewoon weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Helemaal als het om kloontjes gaat.
En wat zijn precies uitspraken waardoor je bij de 'duidelijke' groep hoort?
pi_65519254
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

En wat zijn precies uitspraken waardoor je bij de 'duidelijke' groep hoort?
Ik deel niemand in groepen, ik zeg dat nu duidelijk is waar hij in het debat staat. Iemand die aan de lopende band onzin praat over de Islam, reeds vanaf de eerste post valt het dan op he. Doormiddel van overdrijvingen, leugens, verdraaiingen en revisie van geschiedenis. Op een gegeven moment valt een dergelijke "discussie-partner" gewoon af.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:09:22 #221
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65519372
Dus jij beschuldigt 'Zienswijze' er van een kloon van een andere user te zijn en dus een leugenaar over zijn/haar achtergrond?

Ik ben benieuwd hoe je dit gaat bewijzen?
pi_65519432
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dus jij beschuldigt 'Zienswijze' er van een kloon van een andere user te zijn en dus een leugenaar over zijn/haar achtergrond?

Ik ben benieuwd hoe je dit gaat bewijzen?
Een leugenaar over zijn/haar achtergrond? Ik snap niet waar je dat vandaan haalt. Dat het een kloon is - dat zegt mijn gut feeling en zijn posthistory, maar heb niet gezegd dat dit per definitie het geval is.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:26:04 #223
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65519917
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een leugenaar over zijn/haar achtergrond? Ik snap niet waar je dat vandaan haalt. Dat het een kloon is - dat zegt mijn gut feeling en zijn posthistory, maar heb niet gezegd dat dit per definitie het geval is.
Tsjongejonge.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65519960
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tsjongejonge.
Niet zo aanstellen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:31:37 #225
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65520140
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen.
Je bent de laatste dagen alleen maar aan het draaien. Denk je nou echt dat niemand dat ziet en dat de mods daar intrappen? Wel nazi, ohnee toch geen nazi. Wel kloon, ohnee toch geen kloon. Wat is het nou?
pi_65520212
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je bent de laatste dagen alleen maar aan het draaien. Denk je nou echt dat niemand dat ziet en dat de mods daar intrappen? Wel nazi, ohnee toch geen nazi. Wel kloon, ohnee toch geen kloon. Wat is het nou?
Wellicht dat lezen je veel goeds zal doen. Gister is al het een en ander weerlegd over dat nazi en geen nazi, - zie het vorige FB topic namelijk en dit is ook duidelijk, namelijk ik denk inderdaad dat het een kloon is - maar dat hoeft niet zo te zijn. Simpel toch.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:35:46 #227
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65520294
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht dat lezen je veel goeds zal doen. Gister is al het een en ander weerlegd over dat nazi en geen nazi, - zie het vorige FB topic namelijk en dit is ook duidelijk, namelijk ik denk inderdaad dat het een kloon is - maar dat hoeft niet zo te zijn. Simpel toch.
Wel een kloon dus. Was dat nou zo moeilijk.
pi_65520319
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wel een kloon dus. Was dat nou zo moeilijk.
Als mensen leren lezen is het niet zo moeilijk. Net als gister trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65520814
Mutant01 hoeft er toch niet zo ver naast te zitten met zijn zienswijze?
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 11:07:47 #230
8781 crew  Frutsel
pi_65521346
Hmm... zou haast "Vlamingen" kunnen aanpassen in "Zienswijze" aangezien het daar nu voortdurend over gaat

Ontopic maar weer?
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:29:25 #231
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65522040
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als mensen leren lezen is het niet zo moeilijk. Net als gister trouwens.
Je beschuldigt andere users en draait er vervolgens omheen. Prima, moet je zelf weten, maar je wordt er echt niet geloofwaardiger door.
pi_65522138
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je beschuldigt andere users en draait er vervolgens omheen. Prima, moet je zelf weten, maar je wordt er echt niet geloofwaardiger door.
Jij beschuldigt mij van het "erom heen draaien", terwijl alles zeer helder uiteengezet is. Als jij iets niet begrijpt, betekend het niet dat de ander per definitie er omheen draait.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:32:33 #233
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65522165
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij beschuldigt mij van het "erom heen draaien"
Inderdaad. Heb je daar een probleem mee?
pi_65522219
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Inderdaad. Heb je daar een probleem mee?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:35:54 #235
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65522288
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goed zo! Relativeren is goed voor de bloeddruk!
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:38:07 #236
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65522376
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zienswijze beweert dus een (van oorsprong) Aziaat te zijn met een boeddhistische of misschien wel hindoeistische achtergrond.

Als jij denkt dat Zienswijze een kloon is van een andere user, zou je dat dus kunnen beschouwen als iemand die zich anders voordoet dan dat hij/zij is. Jouw gedachtengang volgend zou dat kunnen zijn om zich als niet-islamitische Aziaat te kunnen voordoen om kritiek op de islam te kunnen leveren als soort van deskundige of 'uit onverdachte hoek'. Dus om de legitimiteit van zijn/haar beweringen te vergroten.
pi_65522582
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zienswijze beweert dus een (van oorsprong) Aziaat te zijn met een boeddhistische of misschien wel hindoeistische achtergrond.

Als jij denkt dat Zienswijze een kloon is van een andere user, zou je dat dus kunnen beschouwen als iemand die zich anders voordoet dan dat hij/zij is. Jouw gedachtengang volgend zou dat kunnen zijn om zich als niet-islamitische Aziaat te kunnen voordoen om kritiek op de islam te kunnen leveren als soort van deskundige of 'uit onverdachte hoek'. Dus om de legitimiteit van zijn/haar beweringen te vergroten.
Je impliceert hiermee dat ik mij bewust bezig houdt met de culturele of religieuze achtergrond van users. Een dergelijk logboek hou ik niet bij, dus ook al zou het een kloon zijn van een andere user, ik weet niet wat de achtergrond is van die user. Ik acht dat ook in zijn geheel irrelevant in discussies eigenlijk, het ging mij om de aangehaalde argumenten, voorbeelden en posts.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65522628
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik deel niemand in groepen, ik zeg dat nu duidelijk is waar hij in het debat staat. Iemand die aan de lopende band onzin praat over de Islam, reeds vanaf de eerste post valt het dan op he. Doormiddel van overdrijvingen, leugens, verdraaiingen en revisie van geschiedenis. Op een gegeven moment valt een dergelijke "discussie-partner" gewoon af.
Oftewel, is iemand eens duidelijk en ondubbelzinnig (een zeldzaamheid op dit forum).
En als je het niet eens bent met iemand anders, dan is het opeens geen "discussie-partner" meer.

Jezus, wat een hooghartig gelul dat je gewoon niet met andersdenkenden praat die gewoon sterk in hun schoenen staan.
Tja, het is natuurlijk wel weer wat anders dan die eeuwig wispelturige nederlanders.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65522698
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef SCH het volgende:
Mutant01 hoeft er toch niet zo ver naast te zitten met zijn zienswijze?
Nog een medestander in verdachtmakingen, alleen maar omdat iemand anders stellig is, en ook nog eens aan de andere kant staat van de discusie.

Stelligheid zou jou, SCH, niet vreemd moeten zijn, want zelf doe je niet anders......tenzij je weer op de "vermoorde onschuld"-toer gaat natuurlijk.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:48:45 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65522759
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je impliceert hiermee dat ik mij bewust bezig houdt met de culturele of religieuze achtergrond van users.
Nee dat impliceer je toch echt helemaal zelf, met je
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')