Je zit in D.F.? Zou ik Oaxaca pakken (leuk stadje, heel mooie zocalo) en van daaruit San Cristobal, een echte backpacker partytown (hated it), evt kun je dan ook nog Palenque erbij pakken (terug naar D.F. via Villahermosa), kun je ook nog paddo's scoren daar (ook al is het niet het seizoen nu).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef runaway het volgende:
Ach een voordeel is dat de mannen wel heel makkelijk zijn hier
Ik wil binnenkort iig wat gaan reizen, dus tips/gezellige reispartners zijn welkom!!!
De vrouwen in Mexico vond ik anders ook behoorlijk makkelijk, maar niet erg elegant helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef runaway het volgende:
Ach een voordeel is dat de mannen wel heel makkelijk zijn hier
Ik wil binnenkort iig wat gaan reizen, dus tips/gezellige reispartners zijn welkom!!!
Inderdaad, zit daar vol met mensen die rondreizen op een dagbudget van 200/300 pesosquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:26 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
een echte backpacker partytown (hated it),
De mannen gaan toch heel wat makkelijker vreemd en dat wordt ook veel gemakkelijker geaccepteerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
De vrouwen in Mexico vond ik anders ook behoorlijk makkelijk, maar niet erg elegant helaas.En volgens mij gaan de vrouwen net zo makkelijk vreemd als de mannen.
A huevo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef runaway het volgende:
Quacker!! Hoorde net het liedje Frijolero - Molotov.
Kwam daar je inspiratie van vandaan??
Mijn vriendin komt uit Michoacán, dus tis een must voor mij. Kan het wel aardig ja, maar het is natuurlijk zwaar boersquote:Op maandag 23 februari 2009 05:28 schreef Quacker het volgende:
Jaaa ben weer in GDL. Weer lekker warm
Graduacion was tof, was soort van gala.
Oye, kunnen jullie banda dansen? Ik vind het zo irri om te dansen, het lukt me wel steeds beter.
Mijne komt uit Zacatecas, dus ook een must voor mij...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:42 schreef Elvislives het volgende:
Mijn vriendin komt uit Michoacán, dus tis een must voor mij. Kan het wel aardig ja, maar het is natuurlijk zwaar boers
Val je niet op als westerling? Dat je iets eerder slachtoffer wordt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef runaway het volgende:
OMG! Vandaag een mexicaan tegen me (superblond, groene ogen): ben jij mexicaanse.
Ik heb hem echt vierkant uitgelachen
Betreffende de drugs: moorden zijn vooral in het noorden (Ciudad Juarez), hier in D.F. merk je er minder van. Gebeurt natuurlijk wel, ook berovingen enzo.
Maar je kunt wel gewoon over straat enzo hoor
Valt wel wat om, maar als je ineens spaans/mexicaans gaat praten, dan bedenken ze zich wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef Fetai het volgende:
Val je niet op als westerling? Dat je iets eerder slachtoffer wordt?
Mexicaanse dames zijn liev
Jawel, gigantisch.......... Ben 's ochtends in de bus vaak de enige blonde/blanke. Wel even wennen hoor. Maar goed, ben gelukkig geen klein ielig schattig meisjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef Fetai het volgende:
[..]
Val je niet op als westerling? Dat je iets eerder slachtoffer wordt?
Mexicaanse dames zijn liev
no toques mis huevos cabrón.....osea.....cabrona" vertaling??!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:02 schreef Elvislives het volgende:
Sja Guerito doe je niks aan, dat is gewoon zo, zijn we gewoon. Gringo daarentegen zéker niet, dan roep ik inderdaad hetzelfde als jij
Over afdruipen gesproken, ik was een keer in Puebla, stonden er 2 omgebouwde vrouwen (used to be men) naar onze groep te kijken hele tijd. Dus ik ging pissen, moest ik langs hun lopen, pakt er een mn zak vast, dus ik pak haar/zijn arm "no toques mis huevos cabrón.....osea.....cabrona". Die keken me met grote ogen aan en gingen maar gauw naar huis![]()
De barman hoorde het en heeft me de rest van de avond gratis drank gegeven
raak mn ballen niet aan lullo, of moet het 'lulla' (oftewel kutwijf) zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
no toques mis huevos cabrón.....osea.....cabrona" vertaling??!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |