Waarom kom ik als ik op sites van vliegtuigmaatschappijen kijk altijd veel en veel duurder uit dan wat hier gepost word....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:34 schreef runaway het volgende:
Met united zit je voor 600
Ik heb zelf 660 betaald, united. Datum wisselen kost 100e geloof ik.
Ik ook niet... En ook niet aan variable tijden. Ik weet me datums. Bijvoorbeeld in Mei.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:49 schreef Elvislives het volgende:
Runaway doet niet aan hoog- en laagseizoenen, of aan annuleringsopties
Mn moeder komt in Mei (22e tot 31e) voor 560 euro, kwestie van goed zoeken!! Ik gebruik meestal momondo.com of gewoon direct United Airlines. Annuleren doe ik idd niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:47 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ik ook niet... En ook niet aan variable tijden. Ik weet me datums. Bijvoorbeeld in Mei.
Gewoon op sites van United, Aero Mexico, Mexicana, Cheaptickets, KLM, Air france enz... en de site kilroy kende ik nog nie....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef Elvislives het volgende:
Wat zoek je voor data dan? Ik kom nu heel random (Brussel-Mexico 14 mei tot 15 oktober) op 670 Euro, met Kilroy. Je kan ook wat onguurdere sites gebruiken, als Mobissimo die vaak nog goedkoper zijn. Hoe betrouwbaar ze zijn, weet ik niet.
Je kan beter naar Mexico City of Houston zoeken en dan vlucht naar bestemming in Mexico los. Dat is veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:04 schreef Quacker het volgende:
[..]
Gewoon op sites van United, Aero Mexico, Mexicana, Cheaptickets, KLM, Air france enz... en de site kilroy kende ik nog nie....
En van A'dam, brussel, dusseldorf naar Guadalajara.
En ik weet naar GDL is duurder omdat er een extra stop bij zit. Maar dan nog kom ik vet duurder uit...
Klopt. Ik kan ook de bus pakken van DF -> GDL maar dat duurt weer 7 uur ofzo en vliegtuig is 1 uurquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:57 schreef MoltiSanti het volgende:
het gevaar van boeken van losse vluchten vind ik dat wanneer je de eerste vlucht mist of vertraging hebt je daardoor ook je tweede vlucht mist maar daarvoor geen vervangende vlucht krijgt.
Ik vind Guadalajara toch beter dan Zacatecas. En me vriendin komt uit Zacatecas.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:02 schreef Elvislives het volgende:
Eerste plaats waar ik ooit geweest ben in Mexico, en na Mexico mijn favoriete stad. De vrouwen zijn wel mooi daar trouwens
Jawerl, jouw supermooie zonsondergang wil ik ziennnnnnnnnnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:16 schreef Elvislives het volgende:
Puerto Villarta![]()
Jij doet nooit wat met tips, dus je haalt ze maar lekker uit je boekje
Ze zeggen dat je dan naar Barra Navidad moet, maar als je die van Elvislives wil zien, moet je dat maar prive doen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:46 schreef runaway het volgende:
[..]
Jawerl, jouw supermooie zonsondergang wil ik ziennnnnnnnnn
Dat heb je heel goed gegokt, want dat is inderdaad de tip die ik haar heb gegeven... Voor die zonsopgang daar, kwam ik zelfs vroeg mijn bed uit, dat doe ik nergens voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:05 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je dan naar Barra Navidad moet, maar als je die van Elvislives wil zien, moet je dat maar prive doen...
Bienvenido(a).quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef MoltiSanti het volgende:
vanaf 5 augustus komt ondergetekende de mexico-crew versterken voor een half jaartje
Woon niet in D.F., anders kon ik je wel helpen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef runaway het volgende:
Hmmmm Runaway zoekt een nieuw thuis, mocht je iets weten (en voor mn 7 andere huisgenoten ook als het kan samen) laat het me even weten!!!!
Ik was op een bruiloft in El Rio Grande, Zacatecas. (No hay Rio y ni esta grande!)quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef runaway het volgende:
Oh en vanavond verjaardagsfeest @ Garibaldi, voor als er iemand zonder plan in DF zit momenteel!!!
Ga lekker reizen johquote:Op woensdag 15 april 2009 17:44 schreef MoltiSanti het volgende:
Mijn semester in Mexico DF duurt tot half december. Dan heb ik daarna nog een maand voordat ik terugvlieg. Wat is eigenlijk een cheape (ben immers student) optie om die maand door te komen. Rond kerst zijn alle toeristische plekken natuurlijk sowieso wel duur, zal dan wel in mijn habitacion blijven, maar waar zou ik van bijvoorbeeld 5 tot 20 januari het best heen kunnen gaan?
Dat stond inderdaad wel in de planning.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef runaway het volgende:
[..]
Ga lekker reizen joh!!!! Relatief gezien goedkoop en superleuk!!!
Dus eigenlijk drijf ik de spot met mezelf door mezelf la guera loca te noemen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:42 schreef Quacker het volgende:
Gewone straathoertjes heb je hier niet, zijn bang voor de politie denk ik. Want een collega zei een keer als je een hoer wil, moet je maar zeggen, want die lopen niet op straat en hij had wel een paar telefoonnummers.
hmm de mannen hier, wat ik hier zie heb je ze in alle soorten en maten, macho's, cowboy's, normale, emo's, noem maar op, maar wat zonde is voor de dames, er zijn wel veel homo's hier. Maar daarom des te meer vrouwen voor mij!!!
Om nog terug te komen op weito/guerito, dat zouden wij ook op kunnen pakken alsof je zegt: zwarte tegen een neger. Maar denk dat wij daar te nuchter voor zijn.
Owhja jullie zitten met dat gemuteerde: Vogelgriep-, varkenspest- en mensengriep virus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:46 schreef Elvislives het volgende:
Griep-grappen worden niet getolereerd hier
Niet zo jaloers, komt ook nog wel jullie kant opquote:Op zaterdag 25 april 2009 04:03 schreef Quacker het volgende:
[..]
Owhja jullie zitten met dat gemuteerde: Vogelgriep-, varkenspest- en mensengriep virus.
Mja waarschijnlijk wel...Je hebt vakantie nu of niet? Universiteiten en openbare gelegenheden gesloten.quote:Op zondag 26 april 2009 00:03 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Niet zo jaloers, komt ook nog wel jullie kant op![]()
Zit nu met een mondkapje op. Geen idee waarom, maar iedereen doet het. Ik denk erover er de Mexicaanse vlag op de tekenen.
Meld zich, maar tot op heden nog geen gevallen gemeld in Jalisco (waar ik woon) en niet in Zacatecas (waar me vriendin woont).quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:32 schreef MoltiSanti het volgende:
Vanaf heden meldplicht voor jullie!
Hou ik vanuit NL wel in de gaten of jullie nog leven.
er zijn ook gevaccineerde mensen de pijp uit gegaan he...............quote:Op zondag 26 april 2009 19:12 schreef Elvislives het volgende:
Er waren 1 miljoen vaccins, niet voor déze griep, maar slaat vaak wel aan. Kortom, met 1300 besmettingen so far komt dat wel goed.
Aldus Minister Cordova, van wie ik een fan begin te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |