Lijkt me het gedrag, die commercials zijn er om te zorgen dat mensen de producten gaan aanschaffen (koopgedrag).quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Dos37 het volgende:
Consumentengedrag:
7. In televisiecommercials probeert men vooral invloed uit te oefenen op ............van de consument:
a gevoelens
b kennis
c de omgeving
d het gedrag
Ik kan het niet echt vinden in het boek, omdat B en D me best logisch lijken. Wat is nu de goede
Overheidscommercialsquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:55 schreef Darrus het volgende:
Of om gebruik te maken van een bepaalde dienst, of een bepaald soort gedrag zoals 'eet biologisch', '80 rijden in zijn 5' of 'let extra goed op uw aftrekpost giften, hier wordt extra op gecontroleerd'. Antwoord D is absoluut het juiste antwoord.
Meer uren per jaar.quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
Als er een daling van de p/a ratio bij een gelijkblijvend aantal uren per arbeidsjaren is, worden er dan meer, evenveel of minder uren per jaar gewerkt?
volgens mij meer maar ik weet het niet zeker..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat hierbij om punt D. Ik weet hoe ik de prijselasticiteid uitreken. Maar dit is volgens mij niet van toepassing? Wat bedoelen ze precies met de verwachte puntelasticiteit?
Ze bedoelen wel het uitrekenen van de prijselasticiteit. "Punt" staat, als ik het me goed herinner, voor een bepaald bedrag, in dit geval ¤50.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef Voltreffer het volgende:
d Bereken hoeveel de werkelijke elasticiteit afwijkt van de verwachte puntelasticiteit van ijsmachines bij een prijs van ¤ 50.
Het gaat hierbij om punt D. Ik weet hoe ik de prijselasticiteid uitreken. Maar dit is volgens mij niet van toepassing? Wat bedoelen ze precies met de verwachte puntelasticiteit?
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef pindaplukker het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een soort van marketing onderzoek, met de volgende stelling.
"Een zelfscan-apparaat in de supermarkt heeft invloed op de klanttevredenheid ten opzichte van de normale cassiere"
Nu moet ik hier een Nulhypothese en een Alternatieve hypothese van maken.
Dus een bewering waarvan je nog niet zeker weet dat het waar is en daar de tegenhanger van.
Hen alleen geen flauw idee hoe ik dat moet formuleren, iemand een idee ?
Meer geld gaat naar de "armen", wat dus wordt uitgegeven(als je minder geld hebt zal je minder snel gaan sparen), dus meer geld in de economiequote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe kan nivellering van de inkomens tot een economische groei leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |