misschien kan het gelijk verbannen worden naar belgie , bespaart nl ook weer gezichtsverlies!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga als vent zijnde geen vrouw meppen als ik gezopen heb
ik ga niet zo vroeg zuipen dat ik om 9 uur 's avonds niets meer weet en daardoor vrouwen mep
Maar het hoeft niet meer....
Ik ga naar de optochten en vier mn carnaval wel in belgie, daar weten ze ten minste nog wat gezelligheid is
1-0 voor jouquote:Op maandag 26 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga als vent zijnde geen vrouw meppen als ik gezopen heb
ik ga niet zo vroeg zuipen dat ik om 9 uur 's avonds niets meer weet en daardoor vrouwen mep
Behalve op de crèche danquote:Op maandag 26 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Maar het hoeft niet meer....
Ik ga naar de optochten en vier mn carnaval wel in belgie, daar weten ze ten minste nog wat gezelligheid is
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien kan het gelijk verbannen worden naar belgie , bespaart nl ook weer gezichtsverlies!![]()
Zuipen is niet erg, maar als je lastig gaat worden; zuip dan thuis ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
1-0 voor jou
[..]
Behalve op de crèche dan
Moozz, heb jij die smiley met dat scheermesje en die trein?quote:
Misschien wel, hij was geschminktquote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zuipen is niet erg, maar als je lastig gaat worden; zuip dan thuis ofzo
Niet leuk![]()
Hij wilde geen carnaval vieren
quote:wrs is 1 vermoordde baby van een klant van mij
Check je pmquote:Op maandag 26 januari 2009 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moozz, heb jij die smiley met dat scheermesje en die trein?
Tja... gestoorde mensen (en carnavalistenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien wel, hij was geschminkt
[..]
Grazie!quote:
als het nog steeds 2 verschillende zijn, mag je ze ook naar mij pm-en aubquote:
Volpompen met lucht zo een... lekker alles inwendig kapot laten klappenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoorde op de radio, dat die psycho nu aan het infuus zit. hij zit nl in hongerstaking.
yepquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoorde op de radio, dat die psycho nu aan het infuus zit. hij zit nl in hongerstaking.
kort dagje?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nog even wat werk verrichten en dan naar huis.
Mensen 'werk' ze nog ff![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja... gestoorde mensen (en carnavalisten) schmincken zich
eigenlijk hoop ik dat ons vermoeden onjuist is
Die joker is een heldquote:
Het is in 1 smileyquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het nog steeds 2 verschillende zijn, mag je ze ook naar mij pm-en aub
Cya matequote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nog even wat werk verrichten en dan naar huis.
Mensen 'werk' ze nog ff![]()
Ik dacht, misschien wil schele um plaatsen en dat hij er een grap bij had. Beetje lomp als ik um dan al plaats he, gaat zijn grap eraanquote:
Ja maar dat doet ie niet dus plaats maarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien wil schele um plaatsen en dat hij er een grap bij had. Beetje lomp als ik um dan al plaats he, gaat zijn grap eraan
nu ben ik ook wel nieuwsgierigquote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien wil schele um plaatsen en dat hij er een grap bij had. Beetje lomp als ik um dan al plaats he, gaat zijn grap eraan
Nee maar dat wist ik net nog nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ie niet dus plaats maar
Omdat jullie zo aandringenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu ben ik ook wel nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee maar dat wist ik net nog niet
Rekening houden
[..]
Omdat jullie zo aandringen
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Als ik hem in PM heb, hoef ik niet steeds dit topic erbij te zoekenquote:
had het tegen Moosquote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik hem in PM heb, hoef ik niet steeds dit topic erbij te zoeken
Op het werk is het handig om ze in PM te bewaren
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We hebben um ook nog in 2 andere versies in de aanbiedig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WARNING: Dont try this at home
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We hebben um ook nog in 2 andere versies in de aanbiedig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WARNING: Dont try this at home
Oh sorrie dat ik antwoorddequote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
had het tegen Moosmaar dat geeft niet..ik wilde em gewoon zien
quote:
Ja ze wou me gewoon zienquote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
had het tegen Moosmaar dat geeft niet..ik wilde em gewoon zien
Neu volgens mij is hij best schoonquote:
Say the magic wordquote:Op maandag 26 januari 2009 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stop [ afbeelding ] met [ afbeelding ] die [ afbeelding ] emos
Trouwen?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stop [ afbeelding ] met [ afbeelding ] die [ afbeelding ] emos
ik wil meer smileys mooz...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Trouwen?
[ afbeelding ]
Of gewoon leuk dansen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
echt? dat vind ik nou jammer...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet te graag willen he, dan is voor mij de lol er vanaf
Slechte cheerleader...quote:
doe es lief...quote:
spongebob... onee he...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs spongebob doet het beter
[ afbeelding ]
2 totaal verschillende personenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Geweldig, 2 totaal verschillende reacties
neequote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe es lief...
en heet jij mooz...
het is je vergevenquote:
Maar die is wel heel gaaf!!!quote:
typisch..quote:
Graag gedaan hoor...quote:
hmmm ik twijfel... je vraagt het zo nadrukkelijk...quote:
Lolquote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm ik twijfel... je vraagt het zo nadrukkelijk...
ow dat valt alles mee...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik ken je een beetje inmiddles...quote:
Wil je anders een knuffel van me?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm ik twijfel... je vraagt het zo nadrukkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |