Ik kan de post niet terugvinden, maar las ik nu iets alsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:13 schreef SuperFruitig het volgende:
subliminal messaging zit er niet in bij de tut-dames
Welke mascara's gebruik je over t algemeen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ook lange wimperts, dus daar ligt het echt niet aan.
Het is idd de techniek die alles maakt. Ook met cheap ass mascara lukt het me nog wel redelijk om mijn wimpers mooi te scheiden.
Eigenlijk moet je het gewoon een keer zien, en dan zelf freubelen.
Jaa hij had voor mij de foto's ge-uploadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan de post niet terugvinden, maar las ik nu iets als
' superfruitig is baas' ?
Zie je, dan werkt het dus wel! Het was bij mij blijven hangenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa hij had voor mij de foto's ge-upload![]()
En dat er sneaky bij getypt
Ik heb ook een tijdj terug een minimake-over van de Bodyshop (Groningen) gehad, was wel leuk,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef MissBliss het volgende:
Wat is er mis met die 'wing' van Angelina Jolie dan? Ziet er in mijn ogen perfect uit!
Mooie ogen en wenkbrauwen Lotje-Plusone!
Ik was vandaag bij de Bodyshop voor een cadeautje en daar hebben ze ook allemaal make-up. Heb nog een tijdje staan twijfelen bij groene oogschaduw, maar dan wilde ik 2 potjes (donker en licht) en dat vond ik even te duur.
Maar toen ik ging afrekenen keek die vrouw naar mn onopgemaakte, vermoeide hoofd en vroeg vertwijfeld: "Ik weet niet of je van make-up houdt?"Ik zei dus ja en ze begon dat ik dan een keer langs moest komen of een afspraak maken en dan kreeg je helemaal tips en advies en evt een minimake-over. Is make up van de Bodyshop iets? Want dan lijkt zoiets me wel leuk
Dr. van de Hoog handscrub, daarna *tromgeroffel* vaseline!!, liefst handschoentjes aan nog een half uur en je hebt weken mooie handjes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdj terug een minimake-over van de Bodyshop (Groningen) gehad, was wel leuk,.
Met van die poeder ende so,
Heeft iemand tips voor zachte, gladde handen,?
Zonnebrand wist ik! Goedhe? Geef me props!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Dr. van de Hoog handscrub, daarna *tromgeroffel* vaseline!!, liefst handschoentjes aan nog een half uur en je hebt weken mooie handjes!
Vergeet niet elke dag je handen in te smeren met zonnebrand. Waaaaaaaat? ja, zonnebrand. Gewoon met een hoge factor.
Waarom?
Nou, omdat vrouwen dat structureel niet doen en je handen altijd in de buitnlucht zijn. Daar waar UV ook is. En wat verouderd je huid het meest? UV !
Ze zeggen dat je een vrouw's echte leeftijd aan haar handen kunt zien![]()
Bij mij niet hoor
Niet echt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Dipkip het volgende:bedenk je dat soort dingen nou allemaal zelf SHE?
Ah vandaar dat je zo beauty-wijs op mij overkomt. Ik kom uit een familie van zeer mannelijke vrouwenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef SHE het volgende:
Niet echt.
Heel veel komt van mijn wijze opoe en mama. Allebei echte vrouw-vrouwtjes.
De rest komt vanuit interesse/opleiding.
Alles wat met huid/haar/lichaam te maken heeft vind ik machtig interessant!
ik ook ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je zo beauty-wijs op mij overkomt. Ik kom uit een familie van zeer mannelijke vrouwen
Yeh, kudos.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
Kudos voor sjipszak!!!
Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.
Ziet er dom uit, maar ik doe dat altijd tijdens mijn zondagse chick ritueel
De hele avond is gereserveerd voor die dingen die anders altijd blijven liggen:
- nagelriemen verzorgen met amandelolie
- voetjes puimstenen en insmeren en met sokken aan zacht laten worden
- handen scrubben en met vaseline en handschoentjes zacht laten worden
- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen
- nagels en teentjes lakken
- benen epileren/foefje epileren
Ben ik 2 uur mee kwijt, maar ben ik wel een week weer helemaal cute
Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
Scrubben met (strand)zand en daarna insmeren met Smitten handcreme van Lushquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand tips voor zachte, gladde handen,?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |