Purol is iets anders, ik heb nooit naar de ingredienten ervan gekeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Werken spulletjes zoals purol ook?
hmm ga dan denk ik toch maar even langs de etos om een pot te halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Purol is iets anders, ik heb nooit naar de ingredienten ervan gekeken.
Het hele bijzondere aan de vaseline is het feit dat er petroleum in zit. Dat is een eeuwenoud schoonheids truukje, zigeuners ( de vrouwen ) smeren bv onbewerkte petroleum in hun haar! Stinkt als de neten naturlijk, maar die meiden hebben allemaal een griezelig lange bos.
Dus die keuze zal niet voor niets zijn.
Vaseline is een evenzo doodsimpel goedje, welke echt voor de meest krankzinnige toepassingen ingezet kan worden.
Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef SHE het volgende:
Vaseline is een evenzo doodsimpel goedje, welke echt voor de meest krankzinnige toepassingen ingezet kan worden.
Slim!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsem.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Slim!!
Ik lees ook wel eens dat mensen met huis-tuin-keuken-middeltjes maskers maken. Met geprakte avocado enzo. Zou dat wat zijn?
Ik ook hoor; rozenwater, een beetje van mijn lievelingsparfum, amandelolie. Yum!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsem.
Klinkt dat als een extra idee voor de meetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook hoor; rozenwater, een beetje van mijn lievelingsparfum, amandelolie. Yum!
Met pepermuntolie gevruik ik 'm voor mijn voetjes. Eerst met een puimsteen goed zacht maken en dode huid verwijderen, dan vaseline + pepermuntolie mengen en dan je voeten er goed mee insmeren.
Paar dikke sokken aan, liefst van wol en lekker op de bank filmpje kijken
( chocolade optioneel )
Heb je aan het einde van de film de poezeligste voetjes van de wereld
Meidenfilm!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klinkt dat als een extra idee voor de meet? hahaha
Ik heb stugge wimpers, als ik ze krul buigen ze weer naar beneden naar verloop van tijd met gewone mascara. Met waterproof mascara blijven ze redelijk overeind staan. Die stomme naar beneden hangende lange wimpers geven zo'n suf slaperig effect. Vandaar waterproof!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn hoop in deze mascara is opeens -10 points gezakt![]()
Why willen veel meiden toch waterproof?
Ah vandaar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb stugge wimpers, als ik ze krul buigen ze weer naar beneden naar verloop van tijd met gewone mascara. Met waterproof mascara blijven ze redelijk overeind staan. Die stomme naar beneden hangende lange wimpers geven zo'n suf slaperig effect. Vandaar waterproof!
Beautifull eyes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Lot is na het lezen van de reactie even naar de etos gegaan (woon ik tegenover, zo handig)
En meteen met het plaatje aan de slag gegaan.
Dit is resultaat.
Niet heel mooi, maar heb dan ook geen goede mascara gebruikt. Ik denk dat als ik een goede mascara vind, dit er heel mooi uit kan zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SuperFruitig is een baas
Wat ben je lief!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Beautifull eyes!
Het plaatje met de vasaline of ? ..
Welke mascara gebruikte je hier?
Vertelvertel!
Ohja DAMES!
Ik heb vandaag een brief mogen ontvangen en mijn visagie avondopleiding gaat door zoals in de brief stond
Dus ik begin 9 febr. definitief 3 uur per week (avond)![]()
breng je de mascara wel zigzaggend op?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Lot is na het lezen van de reactie even naar de etos gegaan (woon ik tegenover, zo handig)
En meteen met het plaatje aan de slag gegaan.
Dit is resultaat.
Niet heel mooi, maar heb dan ook geen goede mascara gebruikt. Ik denk dat als ik een goede mascara vind, dit er heel mooi uit kan zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SuperFruitig is een baas
Een slumber party!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klinkt dat als een extra idee voor de meet? hahaha
Vasaline is idd voor veel dingen een wonder middel
Nee eigenlijk nooit want dat plakken mijn wimpers meteen aan elkaar vast (waarschijnlijk omdat ik het niet goed doe.)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef SHE het volgende:
[..]
breng je de mascara wel zigzaggend op?
Ik heb ook lange wimperts, dus daar ligt het echt niet aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit want dat plakken mijn wimpers meteen aan elkaar vast (waarschijnlijk omdat ik het niet goed doe.)
Omdat mn wimpers best lang zijn, is het ook behoorlijk moeilijk om de mascara goed aan te brengen, je ziet het meteen als het niet helemaal goed zit.
Kun je het me een keertje voor doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ook lange wimperts, dus daar ligt het echt niet aan.
Het is idd de techniek die alles maakt. Ook met cheap ass mascara lukt het me nog wel redelijk om mijn wimpers mooi te scheiden.
Eigenlijk moet je het gewoon een keer zien, en dan zelf freubelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |