abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 08:44:53 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65410140
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat mij betreft doen we het gewoon! .

Resumerend:

Wat? .
De eerste make-up-tips-topic-meet .

Ik herhaal: waaaaaaat? .
Een stel make-uppies gaan met elkaar een middagje ervaringen uitwisselen, kliederen, tutten, thee drinken en meer van zulke dingen.

Oeh tof, maar waar moet ik zijn en wanneer? .
Datum: nog niet bekend.
Locatie: misschien bij XcUZ_Me thuis (ze schopt d'r vriendlief het huis uit, dus we hebben het rijk voor onszelf).

Wie heeft interesse? .
- XcUZ_Me
- MissBliss
- Lotje-Plusone
- Assiej
- Burdie
- ferrari_rood
- SHE
- Ewelina
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb alleen 1 probleem: in feb / maart is iedereen jarig zo ongeveer, incl. ikzelf

Dus het eerste vrije weekend / zondag available is: 11/12 april

Voor de rest zijn echt alle weekenden vol met verjaardagen

Ja, één weekend niet, maar die wil ik even behouden als uitblaasweekend

[ Bericht 22% gewijzigd door XcUZ_Me op 26-01-2009 09:02:16 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 08:46:38 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65410158
Tvp'tje!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 26 januari 2009 @ 09:26:50 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65410770
Doen we 't gewoon in april! .
Of we moeten het eerst bij iemand anders doen (kan wel hier, maar ik ben onmogelijk te bereiken )?
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 09:31:40 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65410867
Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik ken niemand en verder dan een enorme interesse in visagie ben ik nog niet gekomen. plus dat alle producten die ik gebruik dierproefvrij moeten zijn.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 26 januari 2009 @ 09:31:46 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65410868
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef Burdie het volgende:
Doen we 't gewoon in april! .
Of we moeten het eerst bij iemand anders doen (kan wel hier, maar ik ben onmogelijk te bereiken )?
Ja, maar dan kan ik er niet bij zijn en dat zou ik wel heul erg jammer vinden
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65411142
Het kan wel bij mij, maar dan moeten jullie er wel tegen kunnen dat mijn wederhelft er bij is en ons uitlacht
Saartje
pi_65413513
Net de Collosal mascara uitgeprobeerd, maar die doet niet veel voor mij .
pi_65413568
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
wat voor een soort wimpers heb je? dik / dun / lang / kort ? ...

Ik zat er aan te twijfelen om hem te kopen maar als ie niet voor jou werkt hmm ...
pi_65413592
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kan wel bij mij, maar dan moeten jullie er wel tegen kunnen dat mijn wederhelft er bij is en ons uitlacht
Tot dat die wederhelft van jou ziet welke prachtige dames er in het huis bevinden ...
pi_65413616
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:20 schreef Assiej het volgende:

[..]

wat voor een soort wimpers heb je? dik / dun / lang / kort ? ...

Ik zat er aan te twijfelen om hem te kopen maar als ie niet voor jou werkt hmm ...
Aan de korte kant, en dik of dun vind ik moeilijk om te zeggen, ergens ertussenin denk ik .
  maandag 26 januari 2009 @ 11:22:26 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65413627
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef StarI het volgende:
Tip voor alle meiden met bruin/groene ogen! Oogschaduw van Lóreal, Chrome Shine in de kleur Dazzling Khaki....! Staat echt heeel erg mooi bij de groen/bruine kijkers! Mijn beste vriendin gebruikt hem ook sinds mijn ontdekking
Ik vind 'm erg mooi! Heb 'm gisteravond naar een verjaardag wat zwaarder opgedaan dan nu naar mijn werk, want het glittert echt als de neten

Maar mooi is ie zeker
Waren nog meer mooie kleurtjes bij, ga er nog wel een paar bijkopen denk ik. Die bruine is ook wel mooi volgens mij!
pi_65413728
Als het goed is start ik 9 febr. met mijn avondopleiding visagie!

Alles wat ik er nog bij leer op die opleiding kan ik natuurlijk uitoefenen op jullie dametjes op de meet
Het maakt mij niet uit welke datum, als het maar gezellig word vind ik het wachten erop wel waard!

@ chipszak, ik neem naar de meet mijn eigen producten mee alleen weet ik niet of ze dierproefvrij zijn ....

@ IEDEREEN voor de meet

tevens voor de mensjes, ik weet niet of er meerderen zijn met allergie problemen of iets wat mogelijk is ?
Ik neem als de meet in april is dus zeker mijn make-up kit van school mee ( als er genoeg aanmeldingen zijn ga ik dus 9 febr. van start ) en mijn eigen Prive spullen... Ik zeg het er nu alvast bij, ik ben erg op mijn make-up gesteld dus gelieve niet alleen in mijn shizzle gaan rotzooien, wil jullie best mijn make-up laten zien en op jullie gebruiken maar niet als ik er niet bij ben in gaan rotzooien en dingen open trekken etc ( sorry, is een tik van me .... ) hehe...

Nou dames nog meer opties?
Bij mij thuis mag van mij alleen het oosten is niet altijd even makkelijk voor mensen die meer aan de westkant wonen en in het midden van het land en ik woon thuis bij de ouwe lui...

[ Bericht 2% gewijzigd door Assiej op 26-01-2009 11:44:27 ]
pi_65413793
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind 'm erg mooi! Heb 'm gisteravond naar een verjaardag wat zwaarder opgedaan dan nu naar mijn werk, want het glittert echt als de neten

Maar mooi is ie zeker
Waren nog meer mooie kleurtjes bij, ga er nog wel een paar bijkopen denk ik. Die bruine is ook wel mooi volgens mij!
Kakhi/groen staat altijd mooi bij bruine ogen...

Ben erg nieuwsgierig, foto fotooooooo-tjes

Dus dames, als julile van het weekend lekker lopen te pieren met oogschaduwtjes
voor het stappen ofzo, maak er dan even een fototje van ( ik lijk wel foto geil )
  maandag 26 januari 2009 @ 11:27:42 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65413798
Ik houd er ook niet van als mensen ongevraagd aan m'n spullen zitten hoor Assiej.

Gouda is misschien wel makkelijk qua locatie? Vrij centraal en vanuit zowat alle windrichtingen komen hier wel treinen én hier is het vrij parkeren in de wijk.
Nadeel is dat het pas in april wordt. Ik zou het wel jammer vinden om deze meet te missen .
  maandag 26 januari 2009 @ 11:28:16 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65413816
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik heb groene oogjes
pi_65413841
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Aan de korte kant, en dik of dun vind ik moeilijk om te zeggen, ergens ertussenin denk ik .
Omdat je korte wimpers hebt is het waarschijnlijk moeilijk omdat de borstel nogal dik is..
omdat je juist korte wimpers hebt zou Ik persoonlijk een dunne borstel kiezen als mascara

Mensen die langere wimpers hebben vinden dikke borstels meestal fijner..

Daarom kan het dus zijn dat de collosal niet zo goed op je wimpers werkt ..
en een wimperkrultang vooraf gebruiken doet ook wonderen
pi_65413861
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ben erg nieuwsgierig, foto fotooooooo-tjes

Dus dames, als julile van het weekend lekker lopen te pieren met oogschaduwtjes
voor het stappen ofzo, maak er dan even een fototje van ( ik lijk wel foto geil )
Laatst heb ik geprobeerd om m'n ogen op de foto te zetten, maar ik kreeg het echt níet scherp . Dus heeft iemand misschien een tip hoe je van dichtbij wel scherp een foto kunt maken? Ik ben niet bepaald de beste fotografe zeg maar .
pi_65413898
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb groene oogjes
Groen kan ook...
Bruin staat mooi bij bruin en groen ook bij bruin

De complimentaire kleur van bruin is blauw, dus als je bv. blauw hebt spat de kleur bruin meer uit
zelfde als met de groen, heeft ook een bepaalde werking met bruine ogen..

bij groene ogen staan naturel tinten mooi

Paars kan vrijwel bij elke oogkleur

(tevens ligt het ook aan de huidskleur etc.etc. of je warm toned bent of koud)
pi_65413949
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Laatst heb ik geprobeerd om m'n ogen op de foto te zetten, maar ik kreeg het echt níet scherp . Dus heeft iemand misschien een tip hoe je van dichtbij wel scherp een foto kunt maken? Ik ben niet bepaald de beste fotografe zeg maar .
*doet opleiding fotografie* heeft al medewerker fotografie diploma in dr zak! lol ..

Op je digitale cam zit een bloemetje ..
soort van tulpje.
"Macro" ook wel genoemd
als je die indrukt en je gaat dichterop fotograferen kun je scherp gedetaild krijgen
maar pas wel op je moet even kijken hoe dichtbij je kunt komen
( pak als oefen ding even een bloem/plant of een patroon van je bedlaken ) om even te oefene hoe ver je er af moet zitten met Jou camera dat verschilt namelijk

(bloemetje onderaan bij deze camera)
PAS OP! dat als je normale foto's maakt etc. dat je die Niet meer in de display hebt staan anders krijg je alle foto's wazig.. want de macro is er voor voor detail fotografie zeg maar

maandag 26 januari 2009 @ 11:35:56 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65414060
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben er ook niet zo blij mee hoor, hij is niet waterproof .
KuikenGuppy
pi_65414382
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet zo blij mee hoor, hij is niet waterproof .
Mijn hoop in deze mascara is opeens -10 points gezakt

Why willen veel meiden toch waterproof ?
pi_65414386
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:32 schreef Assiej het volgende:

[..]

*doet opleiding fotografie* heeft al medewerker fotografie diploma in dr zak! lol ..

Ah thanx ! Nu weet ik dus waar dat tulpje voor staat .
  maandag 26 januari 2009 @ 11:48:26 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65414426
Ik draag echt nooit waterproof . Als ik verregen, werk ik het wel bij. Als ik ga zwemmen doe ik geen make-up op en als ik ga douchen, vind ik het wel zo fijn dat ik gewoon met face-wash alles eraf kan halen.
pi_65414514
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:47 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ah thanx ! Nu weet ik dus waar dat tulpje voor staat .
En nu foto's schieten jij! haha
pi_65414583
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag echt nooit waterproof . Als ik verregen, werk ik het wel bij. Als ik ga zwemmen doe ik geen make-up op en als ik ga douchen, vind ik het wel zo fijn dat ik gewoon met face-wash alles eraf kan halen.

dat bedoel ik met blauw/groen .. ( een combo van dingen )
niet bv. 1 blauwe kleur over je ooglid (kan wel maar moet je er toch effecten in hebben vind ik)

Ik vind het zo al erg om mascara er soms af te halen, ik heb eyemakeup removers van lancaster en lancome die zijn wel fijn maar dan moet je heletijd het wattenschijfje + product op je ogen houden
en mijn mascara is niet waterproof maar het is een keng om van je wimpers af te krijgen

Welke face wash gebruik je ? want niet alles mag je bij je ogen gebruiken he ..
  maandag 26 januari 2009 @ 11:54:30 #27
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65414630
De meeste van jullie kennen hem misschien wel, maar voor de zekerheid: http://www.makeupalley.com/ . Tjokvol reviews over allemaal producten!
  maandag 26 januari 2009 @ 12:03:33 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65414901
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef Assiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Welke face wash gebruik je ? want niet alles mag je bij je ogen gebruiken he ..
Eentje van La Roche-Posay.. En ik heb altijd een beetje lak aan de boodschap dat het niet rond je ogen mag . Geneuzel met 20.000 cremes heb ik gewoon geen zin in en geen tijd voor

Mijn ogen zijn wat anders van kleur dan dat fotootje. Zal eens zien of ik binnenkort iets kan uploaden, maar dan moet ik een keer tijd hebben om bij daglicht een foto te maken.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:11:22 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65415142
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Omdat ik soms lenzen draag en dan extra kan tranen, en omdat ik een emokipje ben die soms om de gekste dingen kan huilen. .
KuikenGuppy
pi_65415690

Mijn oog. Het kostte moeite hem open te houden voor de camera. Sta altijd met mijn ogen dicht op de foto.
Zonder make-up oid. Ik ben nl druk met mijn scriptie en compententie examen ed bezig.
Dus geen zin in make-up
Zoals te zien nog al een kleur die overigs elk moment kan veranderen.

[ Bericht 20% gewijzigd door F_r op 26-01-2009 13:16:07 ]
pi_65415860
wat een enorm gaaf topic!

Ik kan nog zoveel leren betreffende make-up .. ik ga dit topic eens goed in de gaten houden..

Ik heb zelf trouwens behoorlijk donker bruine ogen, krijg soms van wildvreemden zelfs de opmerking dat ze ze donker zijn

Oogschaduw heb ik vaak: groen, paars, roze en zilver/zwart
Verder veel zwarte mascare en altijd een lijntje onder mijn oog.
Soms ook op mijn oog

Verder gebruik ik de laatste tijd geen foundation omdat mijn huid er eigenlijk voor het eerst in jaren redelijk goed uit ziet ...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65415898
Oeh eventjes tvp, ben nog op zoek naar een nieuwe mascara. Die ik nu heb maakt ze wel zwarter, maar niet zo van 'Boem ogen!' wat ik dus wel wil.
pi_65416113

Het is gelukt . Je ziet alleen niet duidelijk welke kleuren oogschaduw ik op heb. Ik heb in de binnenhoek tot de helft een lichtpaarse van EDM (Diary) en verder t/m in de buitenhoek donkerpaars (Well Being van EDM). Collosal mascara dus en highlighter uit een make-up pallet van Rimmel op mijn arcadeboog.
pi_65416626
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 26 januari 2009 @ 13:11:27 #35
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65416894
Mooi gedaan S_S!
TVP
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 26 januari 2009 @ 13:14:48 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65417004
Heel netjes hoor S_S
Ik doe nooit oogschaduw onder m'n oog... Misschien toch maar eens proberen
  maandag 26 januari 2009 @ 13:22:26 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65417244
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]

Het is gelukt . Je ziet alleen niet duidelijk welke kleuren oogschaduw ik op heb. Ik heb in de binnenhoek tot de helft een lichtpaarse van EDM (Diary) en verder t/m in de buitenhoek donkerpaars (Well Being van EDM). Collosal mascara dus en highlighter uit een make-up pallet van Rimmel op mijn arcadeboog.
Wowie !

Kan iemand trouwens een overzichtje geven van 'welk deel is nou wat' van je oog?
Waterlijn weet ik sinds kort, maar wat is ook alweer precies je arcadeboog, en hoe heet de rest? .
Kan het gelijk in de OP voor alle andere nitwits .
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 13:23:37 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65417284
Waterlijn?
pi_65417546

Hoop dat ie het doet, even geleend van misslipgloss.nl.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:33:33 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65417620
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]

Hoop dat ie het doet, even geleend van misslipgloss.nl.
Oh wat goed .

Voor in de OP dus .
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 13:54:31 #41
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65418325
Hoi experts
Ik ben echt een ontzettende make-up leek Ik kom eigenlijk niet verder als mascara, kohlpotlood en af en toe wat oogschaduw, maar ik wil eigenlijk wel iets meer proberen. Ik heb alleen geen 'meisjemeisje' vriendinnen die graag tutten

Dus tips gevraagd
Ik wil eens een beetje aanfrotten met foundation, maar ik heb echt een ontzettend lichte huid, en ik kan dus nergens de goede kleur vinden, ze zijn allemaal te donker. Ik ben ook al een keer bij de Ici Paris XL binnengelopen, maar daar probeerden ze me een wortelkleurtje aan te smeren want dat witte 'dat was niet mooi meer in deze tijd'. Ik ben eigenlijk wel blij met mijn witte huidje...
Ook heb ik altijd wel wat vlekjes en puistjes.. dus een goede concealer zou ik erg graag hebben, maar ook die zijn altijd veel te donker voor mijn huid

Dusss, weten jullie misschien een hele lichte of transparante (ofzo ) foundation en concealer? Ik heb in het vorige topic al door die site met die testers gesnuffeld, maar ik zou het eigenlijk ook wel bij de drogist vast willen houden en wat prutten omdat ik helemaal een leek ben op dit gebied
Knoei
  maandag 26 januari 2009 @ 13:58:36 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65418459
@ Loqi: lees het vorige topic toch nog eens goed door. Er zijn er meer (waaronder ikzelf) met jouw probleem en er werden een aantal goede tips gegeven .
  maandag 26 januari 2009 @ 14:28:03 #43
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65419509
Oeps overheen gelezen, sorry.

Ik weet niet meer zeker ik die van MaxFactor die jij laat zien ooit heb bekeken dus ik zal daar eens naar op zoek gaan.
Knoei
  maandag 26 januari 2009 @ 14:29:05 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65419552
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Loqi het volgende:
Oeps overheen gelezen, sorry.

Ik weet niet meer zeker ik die van MaxFactor die jij laat zien ooit heb bekeken dus ik zal daar eens naar op zoek gaan.
Waar haal jij die en je concealer vandaan?
Gewoon Etos / Kruidvat / DA / Trekpleister
  maandag 26 januari 2009 @ 14:34:23 #45
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65419743
Ja ik zag het al
Dus uitgebreide tvp dan maar voor mijn slechte leeskunsten
Knoei
  maandag 26 januari 2009 @ 14:42:26 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65420008
mijn ogen zoals beloof; zonder wings, maar met 'ronde' afwerking. Wings staan mij bah

Weinig rimpelz voor een rokende dertiger
pi_65420398
SHE, welke mascara gebruik jij? Mijn wimpers lijken op de jouwe maar ik heb altijd aan elkaar klevende wimpers als ik mascara op doe, nooit zo mooi gescheiden als bij jou.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:07:49 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65420808
Er is maar 1 mascara waar ik bij zweer en dat is Max Factor 2000cal ( dramatic look )
In het weekend gebruik ik Dior Show
pi_65420953
Dan ga ik die proberen dankjewel voor de tip. Ik was bang dat met een mascara die claimt je wimpers nog dikker te maken ik helemaal plakkaten zou krijgen zeg maar. Ik wil ze niet echt dikker, alleen zwarter.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:13:25 #50
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65420997
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 15:07 schreef SHE het volgende:
Er is maar 1 mascara waar ik bij zweer en dat is Max Factor 2000cal ( dramatic look )
In het weekend gebruik ik Dior Show
Die heb ik voor kerst gekregen! Idd heel fijn.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 26 januari 2009 @ 15:14:56 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65421052
Juist helemaal niet; het borsteltje is eigenlijk de sleutel, zeker als je al lange en dikke wimpers hebt.
Bij mij gaat elke mascara klonteren; simpelweg omdat het borsteltje de wimpers niet goed scheid. Zowel Dior Show als MF hebben een dikker borsteltjes met hele fijne inhammetjes; die scheiden je wimpers mooi.
pi_65421206
Oh ik dacht juist dat ik een minder dik borsteltje nodig had ik heb zelfs zo'n mascara met zo'n gek rubberen kammetje gekocht maar daarmee zitten ze ook allemaal tegen mekaar

Bestaat die 2000kcal ook in waterproof? Ik heb snel tranende ogen en geen emo-aspiraties.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:30:48 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65421610
Dat heb ik dus ook jaren gedacht en ik maar zitten kutten.
Die weirde supersonische kammetjes die tegenwoordig in mascara's zitten zijn helemaal verneukeratief, alles plakt!
Hoe dikker het borsteltje en hoe meer inhammetjes, hoe beter het je wimpers zal scheiden.
Ja, is er ook waterproof, al moet ik zeggen dat deze echt totaal niet uitloopy. Ik heb er weleens mee gejankt

Kijk:

en Dior heeft een nog dikkere:

Zie je wat ik bedoel?

Als je naar dit plaatje kijkt:

Behalve die gele, gaat NIETS daaruit werken. Allemaal klote borsteltjes als je lange, volle wimpers hebt .

Wellicht dat ze wel werken als je korte of heel weinig wimpers hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:35:05 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65421767
Ik zie wel een beginnende frons rimpel op mijn snuitje

*noteert botox voor verjaardag*

god damnit. ik moet niet zo zuur kijken.
pi_65422000
Hahaha nee joh @ She, je oogjes enzo zijn prachtig

tevens die foto's van de andere dames hier! Wat leuk dat jullie dat willen delen
Ik krijg als maar meer zin om eens met jullie dames te lopen make-uppen!
pi_65422100
En die gele borstel is volgens mij van MaxFactor Masterpiece
en als het een rode borstel is ( geel in het rood ) is het de Masterpiece Max van Maxfactor

(ppssst, werken erg fijn hoor )
  maandag 26 januari 2009 @ 15:48:33 #57
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65422321
Ik gebruik Maxfactor Aqualash (voor de waterproofheid,snel vochtige ogen), die is echt super!... ik heb erg lange wimpers van mezelf en met alle andere mascara's krijg ik dus ook van die klonten.

Ik ga die 2000kcal ook eens proberen dan
Knoei
pi_65423114
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef SHE het volgende:
Dat heb ik dus ook jaren gedacht en ik maar zitten kutten.
Die weirde supersonische kammetjes die tegenwoordig in mascara's zitten zijn helemaal verneukeratief, alles plakt!
Hoe dikker het borsteltje en hoe meer inhammetjes, hoe beter het je wimpers zal scheiden.
Ja, is er ook waterproof, al moet ik zeggen dat deze echt totaal niet uitloopy. Ik heb er weleens mee gejankt
Ja maar je hebt natuurlijk janken

en jánken

quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef SHE het volgende:
Kijk:

[ afbeelding ]

en Dior heeft een nog dikkere:

[ afbeelding ]

Zie je wat ik bedoel?

Als je naar dit plaatje kijkt:

[ afbeelding ]

Behalve die gele, gaat NIETS daaruit werken. Allemaal klote borsteltjes als je lange, volle wimpers hebt .

Wellicht dat ze wel werken als je korte of heel weinig wimpers hebt.
Ja ik zie het, ik dacht juist altijd dat mn wimpers niet tussen de haartjes van het borsteltje wilden vallen en daarom tegen elkaar aan gingen, maar nu je het zo uitlegt klinkt het veel logischer dat ze juist met meerdere tegelijk in de geultjes van dat rubberen kamdingetje vallen en daarom aan mekaar plakken...
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik zie wel een beginnende frons rimpel op mijn snuitje

*noteert botox voor verjaardag*

god damnit. ik moet niet zo zuur kijken.
ja inderdaad de grand canyon is er niks bij zeur niet zo mens, je ziet er prachtig uit. En niemand kijkt straks naar je ogen hoor als je op de foto gaat
pi_65423200
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:43 schreef Assiej het volgende:
En die gele borstel is volgens mij van MaxFactor Masterpiece
en als het een rode borstel is ( geel in het rood ) is het de Masterpiece Max van Maxfactor

(ppssst, werken erg fijn hoor )
Masterpiece = LOVE.
pi_65428896
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef SHE het volgende:
Juist helemaal niet; het borsteltje is eigenlijk de sleutel, zeker als je al lange en dikke wimpers hebt.
Bij mij gaat elke mascara klonteren; simpelweg omdat het borsteltje de wimpers niet goed scheid. Zowel Dior Show als MF hebben een dikker borsteltjes met hele fijne inhammetjes; die scheiden je wimpers mooi.

Absoluut! ik heb ook lange en dikke wimpers en bij veel verschllende soorten mascara gaat het dan idd klonteren! Ook zit er bij veel mascara's teveel mascara op het borsteltje. Dan krijg ik echt van die dichtgeplakte ogen.
Wat echt niet werkt bij lange wimpers (bij mij igg niet) zijn van die kammetjes als borsteltje daar kan ik nou echt niets mee!

oh jaa en ik ben dit topic ook weer van de partij!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 26 januari 2009 @ 21:52:49 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65436132
Stashpics! .
(verre van compleet, want overal zwerft wel iets, maar dit is wel het meeste)

Oogpotloden en wenkbrauwpotloden:

Mascara's:

Oogschaduws:

Lippotloden:

Lipsticks:

Lipglosses:

Blushes en bronzers:

Concealers:

Foundations:

Kwastenset:
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 21:57:16 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65436328
Ik vind je roze lipstick leuk, .
Ik heb zelf 3 paar roze lipsticks.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:00:24 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65436460
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind je roze lipstick leuk, .
Ik heb zelf 3 paar roze lipsticks.
Deze is van de hema, ik heb daar nogal wat make-up ingeslagen zoals je ziet .
Ik ben helemaal fan van roze lipstick, maar ik draag het nooit (andere kleurtjes ook niet btw )
KuikenGuppy
pi_65436593
Zijn die skyscraper mascara en no limits mascara's fijn?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65436721
Wie heeft het woord 'stash' eigenlijk bedacht? Blijf het zo'n rotwoord vinden!
Maar wel veel make-up Dacht dat ik veel oogschaduw had, maar mijn collectie is niks vergeleken met die van jou
pi_65437255
Dat palletje van Casuelle met die kleurtjes heb ik ook
En nice make-up
pi_65437468
Die glitter-oogschaduw die Douglas verkoopt is trouwens ook echt heel mooi. Dat zijn losse glittertjes die je met een kwastje op je ogen aanbrengt, nadat je van dat witte spul van de Hema op je ogen hebt gesmeerd. Heb je in superveel kleuren. Echt heel mooi voor uitgaan/ feestjes. Je moet alleen wel uitkijken want voor je het weet zit heel je gezicht onder de glitters.

Kom alleen even niet op de naam van het merk!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_65439689
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die glitter-oogschaduw die Douglas verkoopt is trouwens ook echt heel mooi. Dat zijn losse glittertjes die je met een kwastje op je ogen aanbrengt, nadat je van dat witte spul van de Hema op je ogen hebt gesmeerd. Heb je in superveel kleuren. Echt heel mooi voor uitgaan/ feestjes. Je moet alleen wel uitkijken want voor je het weet zit heel je gezicht onder de glitters.

Be-you? ofzoiets ?
Béyu ...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:47:52 #69
57434 Marloes
Digital Love
pi_65442711
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:21 schreef KinkyGiraf het volgende:

Die heb ik ook! In 't zilver en groen. Maar idd, wat een rotklus om dat op te brengen! De glitters zitten overal behalve waar ze moeten zitten
Iemand nog tips hiervoor?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:18:43 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65445554
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn die skyscraper mascara en no limits mascara's fijn?
ik vind ze fijn, maar ben nog op zoek naar betere.
KuikenGuppy
pi_65448484
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik vind ze fijn, maar ben nog op zoek naar betere.
Wat voor wimpers heb je?
Ik heb namelijk al behoorlijk wat geprobeerd maar heb de goede nog niet gevonden.
Kan je wel vertellen welke mascara's bij mij niet werken
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:13:49 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65448740
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wat voor wimpers heb je?
Ik heb namelijk al behoorlijk wat geprobeerd maar heb de goede nog niet gevonden.
Kan je wel vertellen welke mascara's bij mij niet werken
Euh... gewoon, wimpers, van die haartjes .
Ik vind the collossal mascara van maybelline fijn, maar deze is niet waterproof. Ik ga eens kijken bij de winkel of ze ook een waterproof variant hebben .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 11:19:51 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65448951
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Deze is van de hema, ik heb daar nogal wat make-up ingeslagen zoals je ziet .
Ik ben helemaal fan van roze lipstick, maar ik draag het nooit (andere kleurtjes ook niet btw )
Roze lipstick draag ik wel, past leuk bij m'n haar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 11:20:45 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65448990
Verder ben ik fan van

pi_65450250
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Euh... gewoon, wimpers, van die haartjes .
Ik vind the collossal mascara van maybelline fijn, maar deze is niet waterproof. Ik ga eens kijken bij de winkel of ze ook een waterproof variant hebben .
oh ik dacht misschien van nylon
ik bedoel natuurlijk, lang of kort dikke haren of dunne haren. Donkere of lichte haartjes
pi_65454014
Heeft er hier iemand ervaring met deze "methode"

Zo'n borsteltje (nr 3) lijkt me sowieso handig om de wimpers te scheiden.
pi_65455186
Als ik vaseline op m'n ogen smeer zit m'n mascara de volgende dag rondom m'n ogen ipv op m'n wimpers
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:30:20 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65455361
Vaseline op je ogen? WTF? !
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:37:12 #79
57434 Marloes
Digital Love
pi_65455633
Dat deed ik eerder altijd, eerst vaseline op je wimpers en ze dan krullen. Had ik geen mascara meer nodig
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_65456932
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Verder ben ik fan van

I know her, she's soo awesome!

( En 9 van de 10 "make-up artisten" gebruiken kwasten met écht dieren haar.... )
pi_65457019
Vasaline is een wonderproduct voor alles zegt men, je kunt het zo gek maar niet bedenken

Er was ook een tip van iemand die zei dat je vasaline een week lang op je wimeprs moet doen
voor het slapen gaan en dat ze dan dikker worden
of het waar is weet ik niet want als je het product op je huid/gezicht smeert is het weer mega slecht
zijn resten van aardolie dus raken je porien verstopt etc.
pi_65457570
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Assiej het volgende:
Vasaline is een wonderproduct voor alles zegt men, je kunt het zo gek maar niet bedenken

Er was ook een tip van iemand die zei dat je vasaline een week lang op je wimeprs moet doen
voor het slapen gaan en dat ze dan dikker worden
of het waar is weet ik niet want als je het product op je huid/gezicht smeert is het weer mega slecht
zijn resten van aardolie dus raken je porien verstopt etc.
Ik kwam het plaatje tegen op internet, en was heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik weet namelijk nog dat ik aantal jaar geleden regelmatig mijn haren verfde met een kleurspoeling. Als tip werd er door de kapper gegeven om vaseline rond de haar lijn te smeren zodat je de verf die daar terecht kwam makkelijk kon verwijderen. (je kent t wel eerste 3 dagen na je spoeling liep je met een gekleurd voorhoofd)
Daarom vraag ik me af of de mascara wel goed blijft zitten op vaseline.
pi_65457608
ik wil trouwens wel zulke wimpers als op dat plaatje!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 15:29:46 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65457644
Nepwimpers plakken is een hels karwei, .
Maar ik blijf oefenen, de vorige x gingen ze al beter dan de keer d'rvoor.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:49:07 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65458394
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
Vaseline op je ogen? WTF? !
Elke dag!

En voor het slapen gaan smeer ik ze nog eens in; net als mijn brows
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:50:59 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65458454
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Elke dag!

Why?!
pi_65458505
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:
Elke dag!

Heb jij eigenlijk al eens een topic gemaakt met al je beauty rituelen? Dat lijkt mij hartstikke leuk om te lezen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:54:05 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65458577
allereerst, omdat vaseline een wondermiddel is. Elke vrouw moet een pot vaseline in huis hebben. Voor de huid op je ellebogen, voor je muil in de winter en om je wimpers en wenkbrauwen te verzorgen.
de in vaseline aanwezige petroleum zorgt ervoor dat je wenkbrauwen en wimpers niet uitvallen en mooi vol blijven.
Voor make up aanbregen zorgt voor een stevige fixatie, naar bed gaan met vaseline zorgt voor behoud en groei.

Dat een een dieet met heul veel proteine maakt je een Godess met mooie wimpers, mooi dik haar, mooie nagels en een mooie huid

Vaseline
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:55:07 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65458626
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk al eens een topic gemaakt met al je beauty rituelen? Dat lijkt mij hartstikke leuk om te lezen
Dan heb ik een heel subforum nodig
pi_65458685
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:55 schreef SHE het volgende:
Dan heb ik een heel subforum nodig
Oh come on!!! Deel je wijsheid!! Anders doe je één advies per dag ofzo hoe moeten we anders weten dat we met maskers moeten slapen, waar we vaseline op moeten smeren en hoe je de marilyn moet doen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:57:33 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65458699
Ik heb echt nog NOOIT vaseline gebruikt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 16:03:07 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65458921
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh come on!!! Deel je wijsheid!! Anders doe je één advies per dag ofzo hoe moeten we anders weten dat we met maskers moeten slapen, waar we vaseline op moeten smeren en hoe je de marilyn moet doen
Het zou wel leuk zijn, idd.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:25:16 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65459690
Een SHE subforum .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:25:52 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65459715
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT vaseline gebruikt
Ik smeer het op m'n lippen, en op wondjes .
Maar nooit op m'n ogen .
KuikenGuppy
pi_65459837
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Burdie het volgende:
Een SHE subforum .
Het zou nog werken ook SHE's opvoedadvies, SHE's culinaire hoogstandjes, SHE's verzorging en afslanktips, SHE's dieren wist-u-dat
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:33:28 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65459999
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het zou nog werken ook SHE's opvoedadvies, SHE's culinaire hoogstandjes, SHE's verzorging en afslanktips, SHE's dieren wist-u-dat
Ik ben wel een beetje een betweter he?
pi_65460042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef SHE het volgende:
allereerst, omdat vaseline een wondermiddel is. Elke vrouw moet een pot vaseline in huis hebben. Voor de huid op je ellebogen, voor je muil in de winter en om je wimpers en wenkbrauwen te verzorgen.
de in vaseline aanwezige petroleum zorgt ervoor dat je wenkbrauwen en wimpers niet uitvallen en mooi vol blijven.
Voor make up aanbregen zorgt voor een stevige fixatie, naar bed gaan met vaseline zorgt voor behoud en groei.

Dat een een dieet met heul veel proteine maakt je een Godess met mooie wimpers, mooi dik haar, mooie nagels en een mooie huid

Vaseline
Werken spulletjes zoals purol ook?
pi_65460116
purol is toch ook een soort van vaseline?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:36:39 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65460117
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Het SHE-subforum: SHE knows best

!
pi_65460164
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef SHE het volgende:
Je bent vooral een veelweter. En ja, je bent ook koppig en stronteigenwijs, maar ik vind dat je vaak heel slimme dingen zegt dus dan mag dat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:38:56 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65460206
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Werken spulletjes zoals purol ook?
Purol is iets anders, ik heb nooit naar de ingredienten ervan gekeken.

Het hele bijzondere aan de vaseline is het feit dat er petroleum in zit. Dat is een eeuwenoud schoonheids truukje, zigeuners ( de vrouwen ) smeren bv onbewerkte petroleum in hun haar! Stinkt als de neten naturlijk, maar die meiden hebben allemaal een griezelig lange bos.
Dus die keuze zal niet voor niets zijn.

Vaseline is een evenzo doodsimpel goedje, welke echt voor de meest krankzinnige toepassingen ingezet kan worden.
pi_65460274
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Purol is iets anders, ik heb nooit naar de ingredienten ervan gekeken.

Het hele bijzondere aan de vaseline is het feit dat er petroleum in zit. Dat is een eeuwenoud schoonheids truukje, zigeuners ( de vrouwen ) smeren bv onbewerkte petroleum in hun haar! Stinkt als de neten naturlijk, maar die meiden hebben allemaal een griezelig lange bos.
Dus die keuze zal niet voor niets zijn.

Vaseline is een evenzo doodsimpel goedje, welke echt voor de meest krankzinnige toepassingen ingezet kan worden.
hmm ga dan denk ik toch maar even langs de etos om een pot te halen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:53:32 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65460798
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef SHE het volgende:
Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsem .
KuikenGuppy
pi_65460911
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsem .
Slim!!
Ik lees ook wel eens dat mensen met huis-tuin-keuken-middeltjes maskers maken. Met geprakte avocado enzo. Zou dat wat zijn?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:57:27 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65460954
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Slim!!
Ik lees ook wel eens dat mensen met huis-tuin-keuken-middeltjes maskers maken. Met geprakte avocado enzo. Zou dat wat zijn?
zo kan je zelf bepalen wat je wel en niet op je snoetje smeert .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:00:18 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65461077
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ook hoor; rozenwater, een beetje van mijn lievelingsparfum, amandelolie. Yum!

Met pepermuntolie gevruik ik 'm voor mijn voetjes. Eerst met een puimsteen goed zacht maken en dode huid verwijderen, dan vaseline + pepermuntolie mengen en dan je voeten er goed mee insmeren.
Paar dikke sokken aan, liefst van wol en lekker op de bank filmpje kijken
( chocolade optioneel )

Heb je aan het einde van de film de poezeligste voetjes van de wereld
pi_65461131
Ik gebruik vaseline vooral als ik verkouden bent werkt zo goed tegen een schrale neus. als lippenbalsem vind ik hem erg vet.
pi_65463667
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ook hoor; rozenwater, een beetje van mijn lievelingsparfum, amandelolie. Yum!

Met pepermuntolie gevruik ik 'm voor mijn voetjes. Eerst met een puimsteen goed zacht maken en dode huid verwijderen, dan vaseline + pepermuntolie mengen en dan je voeten er goed mee insmeren.
Paar dikke sokken aan, liefst van wol en lekker op de bank filmpje kijken
( chocolade optioneel )

Heb je aan het einde van de film de poezeligste voetjes van de wereld
Klinkt dat als een extra idee voor de meet ? hahaha

Vasaline is idd voor veel dingen een wonder middel
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:21:42 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65463703
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Meidenfilm! .
KuikenGuppy
pi_65463817
Leuk topic hebben jullie hier!

Nog een leuk topic met weetjes erin: Zelfgebrouwen maskers/badspul/etc!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:46:42 #111
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65468955
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik heb stugge wimpers, als ik ze krul buigen ze weer naar beneden naar verloop van tijd met gewone mascara. Met waterproof mascara blijven ze redelijk overeind staan. Die stomme naar beneden hangende lange wimpers geven zo'n suf slaperig effect. Vandaar waterproof!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65470744
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik heb stugge wimpers, als ik ze krul buigen ze weer naar beneden naar verloop van tijd met gewone mascara. Met waterproof mascara blijven ze redelijk overeind staan. Die stomme naar beneden hangende lange wimpers geven zo'n suf slaperig effect. Vandaar waterproof!
Ah vandaar!
Er bestaan ook primers ( witte mascara's ) die je eerst op doet en dan de zwarte
werkt ook als voorbasis dus en blijft ook goed zitten als je je wimpers bv. gekruld hebt!
pi_65470951
Even een tip voor mensen die hun ogen altijd helemaal rondom eyelinen: probeer eens alleen boven een streepje te zetten en dan alleen op de wimpers mascara te doen. De onderste wimpers dus best flink mascara (zonder dat het klontert). En dan dus geen streep eronder. Geeft best wel een open blik, ik vind dat mooier dan zo helemaal omlijnd. Ik zal eens kijken of ik een mooie foto kan vinden.
pi_65470993
]

Zo dus, in plaats van

Zeker voor mensen die kleine ogen hebben!
pi_65471389

Lot is na het lezen van de reactie even naar de etos gegaan (woon ik tegenover, zo handig)
En meteen met het plaatje aan de slag gegaan.
Dit is resultaat.
Niet heel mooi, maar heb dan ook geen goede mascara gebruikt. Ik denk dat als ik een goede mascara vind, dit er heel mooi uit kan zien.

SuperFruitig is een baas
pi_65471390
een Wing heeft Angelina Jolie op die foto, alleen niet zo heel mooi ( je eyeliner doortrekken zodat je meer een "Cat eye" effect krijgt)
pi_65471448
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]

Lot is na het lezen van de reactie even naar de etos gegaan (woon ik tegenover, zo handig)
Dit is resultaat.
Niet heel mooi, maar heb dan ook geen goede mascara gebruikt. Ik denk dat als ik een goede mascara vind, dit er heel mooi uit kan zien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SuperFruitig is een baas
Beautifull eyes!
Het plaatje met de vasaline of ? ..

Welke mascara gebruikte je hier?

Vertelvertel!

Ohja DAMES!
Ik heb vandaag een brief mogen ontvangen en mijn visagie avondopleiding gaat door zoals in de brief stond
Dus ik begin 9 febr. definitief 3 uur per week (avond)
pi_65471671
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:

[..]

Beautifull eyes!
Het plaatje met de vasaline of ? ..

Welke mascara gebruikte je hier?

Vertelvertel!

Ohja DAMES!
Ik heb vandaag een brief mogen ontvangen en mijn visagie avondopleiding gaat door zoals in de brief stond
Dus ik begin 9 febr. definitief 3 uur per week (avond)
Wat ben je lief!!
Ik heb de mascara lash mania gebruik van essence. Niet zo'n boeiende mascara maar die heeft een fijn borsteltje waar niet meteen hele klodders mascara aan zit.

En GEFELICITEERD!!
Wat leuk!
Je mag altijd op mij oefenen als je nog proefpersonen nodig hebt!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:54:28 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65471936
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is resultaat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SuperFruitig is een baas
breng je de mascara wel zigzaggend op?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:56:05 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472033
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Vasaline is idd voor veel dingen een wonder middel
Een slumber party!
Met maskertjes en zachte voetjes en chickflicks en sjokola !

Love it
pi_65472178
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef SHE het volgende:

[..]

breng je de mascara wel zigzaggend op?
Nee eigenlijk nooit want dat plakken mijn wimpers meteen aan elkaar vast (waarschijnlijk omdat ik het niet goed doe.)
Omdat mn wimpers best lang zijn, is het ook behoorlijk moeilijk om de mascara goed aan te brengen, je ziet het meteen als het niet helemaal goed zit.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:00:50 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472247
Leuk Assiej!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:02:14 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472314
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee eigenlijk nooit want dat plakken mijn wimpers meteen aan elkaar vast (waarschijnlijk omdat ik het niet goed doe.)
Omdat mn wimpers best lang zijn, is het ook behoorlijk moeilijk om de mascara goed aan te brengen, je ziet het meteen als het niet helemaal goed zit.
Ik heb ook lange wimperts, dus daar ligt het echt niet aan.

Het is idd de techniek die alles maakt. Ook met cheap ass mascara lukt het me nog wel redelijk om mijn wimpers mooi te scheiden.
Eigenlijk moet je het gewoon een keer zien, en dan zelf freubelen.
pi_65472625
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is idd de techniek die alles maakt. Ook met cheap ass mascara lukt het me nog wel redelijk om mijn wimpers mooi te scheiden.
Kun je het me een keertje voor doen Want ik kan daar wel wat tips in gebruiken.
pi_65472709
Ik doe zo een beetje heen en weer bewegen aan de basis en dan naar de uiteinden toe kammen. Is dat goed?
pi_65472787
subliminal messaging zit er niet in bij de tut-dames
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:17:16 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472908
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:13 schreef SuperFruitig het volgende:
subliminal messaging zit er niet in bij de tut-dames
Ik kan de post niet terugvinden, maar las ik nu iets als

' superfruitig is baas' ?
pi_65472988
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Welke mascara's gebruik je over t algemeen?
pi_65473061
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik kan de post niet terugvinden, maar las ik nu iets als

' superfruitig is baas' ?
Jaa hij had voor mij de foto's ge-upload
En dat er sneaky bij getypt
pi_65473089
Ik heb helaas maar best korte wimpers... heb eigenlijk geen idee welke mascara het beste is. Mooie lange wimpers worden het toch nooit. Met de kruller zou ik dan toch wat vaker moeten proberen. Maar zoals al eerder gezegd is, ook bij mij zakken die wimpers vrijwel meteen weer naar beneden.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:22:39 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65473155
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jaa hij had voor mij de foto's ge-upload
En dat er sneaky bij getypt
Zie je, dan werkt het dus wel! Het was bij mij blijven hangen
Ik kon het alleen niet plaatsen

Anyhow; ik gebruik Max Factor 2000cal, dramatic look en ik gebruik Dior Show.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:48:40 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65476530
Wat is er mis met die 'wing' van Angelina Jolie dan? Ziet er in mijn ogen perfect uit!

Mooie ogen en wenkbrauwen Lotje-Plusone!

Ik was vandaag bij de Bodyshop voor een cadeautje en daar hebben ze ook allemaal make-up. Heb nog een tijdje staan twijfelen bij groene oogschaduw, maar dan wilde ik 2 potjes (donker en licht) en dat vond ik even te duur.
Maar toen ik ging afrekenen keek die vrouw naar mn onopgemaakte, vermoeide hoofd en vroeg vertwijfeld: "Ik weet niet of je van make-up houdt?" Ik zei dus ja en ze begon dat ik dan een keer langs moest komen of een afspraak maken en dan kreeg je helemaal tips en advies en evt een minimake-over. Is make up van de Bodyshop iets? Want dan lijkt zoiets me wel leuk
Ziggy played guitar
pi_65480380
tvp

Staan leuke tips hier!
pi_65486607
Dankje meiden ben er zelf ook érg blij mee! Ik kan niet wachten om te beginnen met mijn opleiding-kje

Die wing van Angelina Jolie is te hoekerig/vierkantig
Is wel mooi maar niet zoals "de echte" wing zou moeten die door veel mensen gebruikt word...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:00:45 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65488629
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef MissBliss het volgende:
Wat is er mis met die 'wing' van Angelina Jolie dan? Ziet er in mijn ogen perfect uit!

Mooie ogen en wenkbrauwen Lotje-Plusone!

Ik was vandaag bij de Bodyshop voor een cadeautje en daar hebben ze ook allemaal make-up. Heb nog een tijdje staan twijfelen bij groene oogschaduw, maar dan wilde ik 2 potjes (donker en licht) en dat vond ik even te duur.
Maar toen ik ging afrekenen keek die vrouw naar mn onopgemaakte, vermoeide hoofd en vroeg vertwijfeld: "Ik weet niet of je van make-up houdt?" Ik zei dus ja en ze begon dat ik dan een keer langs moest komen of een afspraak maken en dan kreeg je helemaal tips en advies en evt een minimake-over. Is make up van de Bodyshop iets? Want dan lijkt zoiets me wel leuk
Ik heb ook een tijdj terug een minimake-over van de Bodyshop (Groningen) gehad, was wel leuk, .
Met van die poeder ende so,

Heeft iemand tips voor zachte, gladde handen, ?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:22:58 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65489420
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdj terug een minimake-over van de Bodyshop (Groningen) gehad, was wel leuk, .
Met van die poeder ende so,

Dr. van de Hoog handscrub, daarna *tromgeroffel* vaseline!!, liefst handschoentjes aan nog een half uur en je hebt weken mooie handjes!

Vergeet niet elke dag je handen in te smeren met zonnebrand. Waaaaaaaat? ja, zonnebrand. Gewoon met een hoge factor.
Waarom?

Nou, omdat vrouwen dat structureel niet doen en je handen altijd in de buitnlucht zijn. Daar waar UV ook is. En wat verouderd je huid het meest? UV !

Ze zeggen dat je een vrouw's echte leeftijd aan haar handen kunt zien

Bij mij niet hoor
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:24:01 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65489472
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Dr. van de Hoog handscrub, daarna *tromgeroffel* vaseline!!, liefst handschoentjes aan nog een half uur en je hebt weken mooie handjes!

Vergeet niet elke dag je handen in te smeren met zonnebrand. Waaaaaaaat? ja, zonnebrand. Gewoon met een hoge factor.
Waarom?

Nou, omdat vrouwen dat structureel niet doen en je handen altijd in de buitnlucht zijn. Daar waar UV ook is. En wat verouderd je huid het meest? UV !

Ze zeggen dat je een vrouw's echte leeftijd aan haar handen kunt zien

Bij mij niet hoor
Zonnebrand wist ik! Goedhe? Geef me props!

En dit is wrs de meest stomme vraag ooit, maar; wat voor handschoentjes?
pi_65489509
bedenk je dat soort dingen nou allemaal zelf SHE?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:29:06 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65489659
Kudos voor sjipszak!!!

Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.
Ziet er dom uit, maar ik doe dat altijd tijdens mijn zondagse chick ritueel
De hele avond is gereserveerd voor die dingen die anders altijd blijven liggen:

- nagelriemen verzorgen met amandelolie
- voetjes puimstenen en insmeren en met sokken aan zacht laten worden
- handen scrubben en met vaseline en handschoentjes zacht laten worden
- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen
- nagels en teentjes lakken
- benen epileren/foefje epileren

Ben ik 2 uur mee kwijt, maar ben ik wel een week weer helemaal cute

Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:30:44 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65489726
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Dipkip het volgende:
bedenk je dat soort dingen nou allemaal zelf SHE?
Niet echt.
Heel veel komt van mijn wijze opoe en mama. Allebei echte vrouw-vrouwtjes.
De rest komt vanuit interesse/opleiding.

Alles wat met huid/haar/lichaam te maken heeft vind ik machtig interessant!
pi_65489864
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef SHE het volgende:
Niet echt.
Heel veel komt van mijn wijze opoe en mama. Allebei echte vrouw-vrouwtjes.
De rest komt vanuit interesse/opleiding.

Alles wat met huid/haar/lichaam te maken heeft vind ik machtig interessant!
Ah vandaar dat je zo beauty-wijs op mij overkomt. Ik kom uit een familie van zeer mannelijke vrouwen
pi_65489921
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ah vandaar dat je zo beauty-wijs op mij overkomt. Ik kom uit een familie van zeer mannelijke vrouwen
ik ook ...

Ik heb laatst mijn moeder maar eens uitleg gegeven hoe ze haar ogen fatsoenlijk opmaakt..

en zo'n 10 jaar geleden maar eens gesmeekt of ze aub haar oksels wilde ontharen
pi_65490102
Mijn moeder heeft amper wenkbrouwen. Nou ja je ziet ze niet goed maar ze groeien wel omhoog. Als ik alleen al met een pincet zwaai wordt ze kwaad. Mijn schoonmoeder heeft echt hele dikke borstelige wenkbrouwen maar er iets aan doen nee hoor. Ze heeft ook echt een snor zag ik laatst. En beide doen ze ook niets met make-up ofzo. Schoonzus trouwens ook niet en mijn zus minimaal. Ik vraag mij af van wie ik die interesse heb denk van mijn oma.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:39:56 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65490115
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
Kudos voor sjipszak!!!

Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.

- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen

Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
Yeh, kudos. Eindelijk het respect wat ik verdien!
Nee, maar, gewone handschoentjes dus, ooh oké.

Hmm, nu heb ik ook zin om zon dag te prikken, nu Moonlight is afgelopen ( RIP. Ik ben in de rouw. ) heb ik op zondagavonden wel tijd, .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:41:06 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65490154
Oh auw, epileren. Daar begin ik zelf niet aan! Ik betaal die 7 euro wel aan de specialiste.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:00:48 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65490982
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Scrubben met (strand)zand en daarna insmeren met Smitten handcreme van Lush .
KuikenGuppy
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:14:30 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65491624
Tadaa, mijn aankoopjes van vandaag:

Maar hier ging het mij eigenlijk om: mascara!

Ik heb gekocht: Aqua Lash Mascara van Max Factor en Glam'Eyes van Rimmel London, beide een waterproof mascara in de kleur zwart.

Voor de liefhebbers, mijn oog zonder makeup:

(ik heb geprobeerd ook foto's te maken mét makeup, maar dat gaat me niet lukken ).

De Aqua Lash mascara van Max Factor heb ik nu op gedaan, en ik ben erg onder de indruk. Ultra veel volume, geen klontje... fantastico!
KuikenGuppy
pi_65492572
Weet je toevallig of die Aqualash lijkt op de vroegere Lashfinity van MaxFactor? Dat was altijd mijn ultiéme mascara. Maar inmiddels alweer jaren uit de handel (zoals de meeste van mijn favoriete producten. Het is een vloek, zeg ik je!). Nu gebruik ik - na een hevige zoektocht - de Maybelline (groen/roze variant), waar ik ook aardig tevreden over ben (al haalt 'ie het niet bij Lashfinity).
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:36:19 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65492613
Geen idee, lashfinity heb ik nooit gebruikt. Die groen-roze is idd ook prima, maar ik vind deze beter .
KuikenGuppy
pi_65492896
Als deze beter is dan de groen-roze ga ik 'm binnenkort mooi halen!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:43:45 #151
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65492952
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:

De Aqua Lash mascara van Max Factor heb ik nu op gedaan, en ik ben erg onder de indruk. Ultra veel volume, geen klontje... fantastico!
Ja fijn is die he

Ik heb op tip van XcUZ_Me vandaag nieuwe concealer gehaald, eens kijken of dat wat is. En ik zag een prachtige paarlemoer paarse oogschaduw liggen die ik maar meteen meegenomen heb
Knoei
pi_65493481
quote:
Kudos voor sjipszak!!!

- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen

En je vriend temt in die 2 uur een levende beer met zn blote handen? Puur voor het contrast

waarom moet ik ook reageren in dit vrouwen-vrouwen topic

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 14:57:39 ]
pi_65495979
quote:
Kudos voor sjipszak!!!

- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen

Een vaste dag prikken is heel slim zeg! want het schiet er idd snel bij in!
Ik doe mijn beauty rituelen meestal als fruitig van huis is
pi_65496230
Oh ik heb ook nog geprobeerd om mijn mascara zigzaggens op te brengen. Maar het enige resultaat was een mascaraborsteltje in mijn oog
Ik moet het denk ik even bij iemand afkijken..
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:21:16 #155
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65496558

Gister gekocht, ben er tevreden over.

Heeft iemand trouwens de mascara oscillation van Lancome, die vibrerende? Ik vind hem wel fijn, maar ik vind dat die echt niet snel 'droogt' zeg maar, waardoor ik snel zwarte vlekken rondom mijn ogen krijg als ik 1 keertje knipper Terwijl ik dat met andere mascara's dan weer niet heb...

woensdag 28 januari 2009 @ 17:31:58 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65499150
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Een vaste dag prikken is heel slim zeg! want het schiet er idd snel bij in!
Ik doe mijn beauty rituelen meestal als fruitig van huis is
Stelletje tutdames hier ! Jullie hebben mij helemaal geïnspireerd tot een beauty-middagje .
Ben net in bad geweest, hele reutemeteut geschoren, hele lijf gescrubd, alles ingesmeerd, voeten ingesmeerd met voetlotion, handen ingesmeerd met handcreme, nageltjes gelakt... . .
Goed idee om daar idd een vast moment voor te prikken. Ik ben deze week toch bezig met het opstellen van mijn weekschema, dus dat kan er vast wel in .
KuikenGuppy
pi_65499420
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Stelletje tutdames hier ! Jullie hebben mij helemaal geïnspireerd tot een beauty-middagje .
Ben net in bad geweest, hele reutemeteut geschoren, hele lijf gescrubd, alles ingesmeerd, voeten ingesmeerd met voetlotion, handen ingesmeerd met handcreme, nageltjes gelakt... . .
Goed idee om daar idd een vast moment voor te prikken. Ik ben deze week toch bezig met het opstellen van mijn weekschema, dus dat kan er vast wel in .
Oh dan ben je nu lekker zacht!
Ik baal er zo van dat ik dit huis geen bad heb
Ik ben nu heel druk met schoolwerk, maar zodra het weekend is, komen bij ook de tutspulletjes te voorschijn.
Heb er nu al zin in
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:43:40 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65499480
Ik heb mijn Dermalogica pakketje ontvangen uit Hong Kong.

Over 3 uur ben ik drop dead fuck me - gorgeous
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:53:53 #159
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65499795
Ik heb zojuist de Angelina-wing geprobeerd, dat is helemaal niet makkelijk

Let niet op de crappyness van de webcam, mijn debiel verbaasde blik en het grote gebrek aan poeder.

Ziggy played guitar
pi_65500181
@ Burdie, Lekkere aankoopjes ! ziet er erg mooi uit allemaal
Hoop dat de mascara je bevalt! ( bij mij toen wel, 2/3 jr terug? )
Een oog!!! Lovely

@ She, Volgens mij kunnen wij ons samen met chick dag vermaken (met mede fokkers)
Ik vraag mijn vriendinnen altijd om een filmpje te gaan huren en dan maskers etc.
maar daar hebben ze dan weer geen zin in ...

@ MissBliss, wederom, weer prachtige kijkers op het topic hier!
En je lijn is aardig gelukt !

Jullie hebben allemaal ontzettende mooie kijkers!
Jammer dat jullie de meeste dingen houden bij mascara terwijl er veel meer mee gedaan kan worden
je ogen opener laten lijken etc. én! het doet echt de finishing touch!! Really, trust me!
pi_65500253
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gekocht, ben er tevreden over.

Heeft iemand trouwens de mascara oscillation van Lancome, die vibrerende? Ik vind hem wel fijn, maar ik vind dat die echt niet snel 'droogt' zeg maar, waardoor ik snel zwarte vlekken rondom mijn ogen krijg als ik 1 keertje knipper Terwijl ik dat met andere mascara's dan weer niet heb...

[ afbeelding ]
Je eerste foundation of al vaker gebruikt?
En zelf je kleur bepaald of een visagist/verkoopster?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 18:10:00 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65500276
Astrid, je vriendinnen zijn geen tutters, ?
pi_65500456
Ah, daar zijn jullie! Ik lees (en kwebbel) weer mee .
Niks nieuws meer gekocht sinds deel 1. Braaaaf van mijzelf.
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:16:43 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65500476
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh dan ben je nu lekker zacht!
Ik baal er zo van dat ik dit huis geen bad heb
Ik ben nu heel druk met schoolwerk, maar zodra het weekend is, komen bij ook de tutspulletjes te voorschijn.
Heb er nu al zin in
Voortaan wordt elk weekend een beauty-feestje !
KuikenGuppy
pi_65500848
Ik ga dit weekend mezelf ook maar eens verwennen Zometeen maar even een leuk lijstje/schema'tje ofzo opstellen, misschien heb ik nog iets nodig
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:30:51 #166
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65500915
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 @ 18:07 schreef Assiej het volgende:
Een oog!!! Lovely

@ She, Volgens mij kunnen wij ons samen met chick dag vermaken (met mede fokkers)
Ik vraag mijn vriendinnen altijd om een filmpje te gaan huren en dan maskers etc.

Jammer dat jullie de meeste dingen houden bij mascara terwijl er veel meer mee gedaan kan worden
je ogen opener laten lijken etc. én! het doet echt de finishing touch!! Really, trust me!
Ik moet dat eerst leren
Ziggy played guitar
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:31:17 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65500924
Het leukste van tutteritus vind ik nog wel dat het zo aanstekelijk is

Cuteness 4 world domination! Muhahahahaha

& free carrots for the world, natuurlijk
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:47:57 #168
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65501485
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:09 schreef Assiej het volgende:

[..]

Je eerste foundation of al vaker gebruikt?
En zelf je kleur bepaald of een visagist/verkoopster?
Nee ik gebruikte eerst een andere foundation, vraag me niet welke :/ en ik had laatst een tester gekregen van Chanel, en ik vond hem wel fijn, dus vandaar dat ik nu deze gekocht heb. En de verkoopster heeft de kleur bepaald, ze heeft het ook op m'n gezicht opgebracht.
pi_65501597
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Assiej het volgende:
Een oog!!! Lovely

Ik heb hetzelfde, ik moet veel oefenen en uitproberen wat mooi staat.
Ik heb ook een hele tijd lang geen make-up gedragen omdat ik toen als leerlingvepleegkundige in het ziekenhuis werkte.
Ik was toen 18 en merkte dat ik niet teveel aan mijn uiterlijk moest doen, omdat ik dan alleen maar vervelende reacties uitlokte

Ik vind het heel gaaf om mooie make-up op te hebben. Maar meer voor in het weekend en bij leuke gelegenheden zoals uit eten gaan.
Maar als ik om 9 uur college heb, dan is het een beetje oogschaduw en mascara en snel de deur uit om op tijd te komen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:55:18 #170
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65501758
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ah vandaar!
Er bestaan ook primers ( witte mascara's ) die je eerst op doet en dan de zwarte
werkt ook als voorbasis dus en blijft ook goed zitten als je je wimpers bv. gekruld hebt!
Hmm kan ik proberen. De pech is met te veel lagen worden mijn lange stugge wimpers zwaar en zakken ze weer als rolluiken voor de ogen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:11:17 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65502306
Jeetje die zondag!

Dat gaat me helaas echt niet lukken . Weekenden zijn bij ons vaak bomvol en dan is er no time for girlystuff .

Ga mijn oogjes ook eens posten, zodra ik de kans heb om een foto bij fatsoenlijk licht te nemen.
pi_65502875
Weet er iemand trouwens een goede (vloeibare) concealer voor de evil donkere kringen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 19:28:55 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65502966
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef Chanty87 het volgende:
Weet er iemand trouwens een goede (vloeibare) concealer voor de evil donkere kringen?
Is het heel erg als ik gewoon etos eigen merk zeg? Die werkt voor mij perfect.
pi_65504867
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid, je vriendinnen zijn geen tutters, ?
Jewel maar dan alleen met de make-up, die moet ik meestal opmaken enzo
en als ik maskertjes etc. wil ofzo zeggen ze nee hahah
want hun make-up zit dan op die dag goed of hebben ze geen zin in
pi_65504960
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nee ik gebruikte eerst een andere foundation, vraag me niet welke :/ en ik had laatst een tester gekregen van Chanel, en ik vond hem wel fijn, dus vandaar dat ik nu deze gekocht heb. En de verkoopster heeft de kleur bepaald, ze heeft het ook op m'n gezicht opgebracht.
Durf je een voor en na foto te doen?
ben erg benieuwd naar het resultaat!
pi_65505003
ik heb ook geen vriendinnen die maskertjes willen Assiej waar woon je?
Ik ben moed aan het verzamelen om stashpics te maken..tis zo veel
Saartje
pi_65505110
Ik vind tutten ook heerlijk, maar het is voor mij altijd wel een sort 'me-time'. Dus geen vriendinnen erbij .
Ik zweer bij de scrubs van Rituals en daarna mezelf heerlijk insmeren met bodylotion
pi_65505150
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is het heel erg als ik gewoon etos eigen merk zeg? Die werkt voor mij perfect.
Nee hoor Bedoel je die YSL Touche Éclat kopie?
pi_65505220
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind tutten ook heerlijk, maar het is voor mij altijd wel een sort 'me-time'. Dus geen vriendinnen erbij .
Ik zweer bij de scrubs van Rituals en daarna mezelf heerlijk insmeren met bodylotion
Hier idem-dito, ik heb dat ook niet echt met vriendinnen. De badkamer is dan wel even een paar uurtjes bezet . Tot ergernis van mijn broers.

Dat wordt straks wat als ik op mijzelf woon .
pi_65505268
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, ik moet veel oefenen en uitproberen wat mooi staat.
Ik heb ook een hele tijd lang geen make-up gedragen omdat ik toen als leerlingvepleegkundige in het ziekenhuis werkte.
Ik was toen 18 en merkte dat ik niet teveel aan mijn uiterlijk moest doen, omdat ik dan alleen maar vervelende reacties uitlokte

Ik vind het heel gaaf om mooie make-up op te hebben. Maar meer voor in het weekend en bij leuke gelegenheden zoals uit eten gaan.
Maar als ik om 9 uur college heb, dan is het een beetje oogschaduw en mascara en snel de deur uit om op tijd te komen.
Moet je ook leren, gewoon dingen proberen en eens de douglas binnen lopen en vragen om een adviesje!
Je kunt ook naar een visagist gaan en een cursusje doen ( als je er 20 euro ofzo voor over hebt )
krijg je advies etc. !
pi_65505296
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb zojuist de Angelina-wing geprobeerd, dat is helemaal niet makkelijk

Let niet op de crappyness van de webcam, mijn debiel verbaasde blik en het grote gebrek aan poeder.

[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi !
pi_65505303
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb ook geen vriendinnen die maskertjes willen Assiej waar woon je?
Ik ben moed aan het verzamelen om stashpics te maken..tis zo veel
Oldenzaal ( 15km ongv van Enschede )

u ?
pi_65505423
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als idd alle beauty rituelen voorbij komen vind ik het ook me-time! Want dat is het ook uitgebried scheren, en verzorgen.
Maar een avondje sex and the city, chocolade, thee, maskertjes en vriendinnen is ook heel leuk!
Maar dan wordt er iets minder getut
pi_65513931
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oldenzaal ( 15km ongv van Enschede )

u ?
regio den haag
Saartje
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:27:59 #185
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65514113
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 @ 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi !
Dank je!
Maar door de crappynes van de foto zag je niet goed dat de streepjes niet echt recht waren
Maar goed, veel oefenen dus.
Ziggy played guitar
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:36:06 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65514292
Weet je hoe ik ze mooi recht krijg? ( en hoe visagisten het meestal doen )
Met een goed scherp potlood eerst de lijnen zetten en als die dan goed is, overtrekken met de vloeibare eyeliner.

Kan niet mis gaan !
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:37:14 #187
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65514314
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

En je vriend temt in die 2 uur een levende beer met zn blote handen? Puur voor het contrast

waarom moet ik ook reageren in dit vrouwen-vrouwen topic
Als je in zijn fobo kijkt, zal je zien dat het geen bear-killing kinda guy is

Sterker nog, hij roept mij altijd als er een spin verwijderd moet worden
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:39:25 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65514356
Oh en Leo, wat heb jij mooie volle brows

Mooi van vorm!
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:42:18 #189
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65514422
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 @ 00:36 schreef SHE het volgende:
Weet je hoe ik ze mooi recht krijg? ( en hoe visagisten het meestal doen )
Met een goed scherp potlood eerst de lijnen zetten en als die dan goed is, overtrekken met de vloeibare eyeliner.

Kan niet mis gaan !
Tof, ga ik morgen proberen!
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 @ 00:39 schreef SHE het volgende:
Oh en Leo, wat heb jij mooie volle brows

Mooi van vorm!
Dank je, maar op die foto lijken ze voller dan ze zijn hoor! Komt misschien door de close-up. De vorm ben ik ook wel blij mee

Ik keek even terug naar jouw foto's: we hebben dezelfde kleur ogen
Ziggy played guitar
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:48:55 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65514558
Mijn oogkleur is weird, op de pic niet goed te zien want heb het in donkere kamer gemaakt, maar het is officieel hazel, maar kleurt vaak naar geel.
In de zomer zijn ze ook echt husky geel.

Jij hebt dat volgens mij ook. Zal morgen eens pic bij daglicht maken, dan zie je het goed.
pi_65515016
Ik zit in dubio of ik hier wel mee moet kletsen. Ik weet gewoon dat ik dan straks ook weer allemaal nieuwe make-up ga kopen 'omdat iemand op het internet zei dat...'
Niet dat ik veel make-up draag overigens maar ik vind dat getrut zo leuk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65516846
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit in dubio of ik hier wel mee moet kletsen. Ik weet gewoon dat ik dan straks ook weer allemaal nieuwe make-up ga kopen 'omdat iemand op het internet zei dat...'
Niet dat ik veel make-up draag overigens maar ik vind dat getrut zo leuk.
Ik moet mij ook inhouden hoor .
pi_65517043
Niets zo goed als mond op mond reclame.

Zal vanmiddag is even kijken voor die aqua lash mascara van Max Factor
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:19:36 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65518185
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 07:49 schreef Moja het volgende:
Niets zo goed als mond op mond reclame.
Het is mond-tot-mond reclame .
Mond op mond doe je alleen beademen of zoenen .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 10:22:42 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65519782
Ik ga vanmiddag of morgen even langs de winkel, .
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:46:39 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65525013
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 @ 00:48 schreef SHE het volgende:
Mijn oogkleur is weird, op de pic niet goed te zien want heb het in donkere kamer gemaakt, maar het is officieel hazel, maar kleurt vaak naar geel.
In de zomer zijn ze ook echt husky geel.

Jij hebt dat volgens mij ook. Zal morgen eens pic bij daglicht maken, dan zie je het goed.
Oh, nee ik dacht dat je ogen donkerbruin waren, die van mij wel iig
Ziggy played guitar
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:08:40 #197
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_65525895
Heeft iemand ook nog een goeie tip om je make up een beetje leuk op te bergen? Zeg maar dat je wel een goed overzicht hebt maar niet alles als een rommeltje op je badkamerpplankje ligt
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:09:31 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65525923
Mijn tip (vast al bekend maar goed): je dagcreme vermengen met wat foundation en zo opsmeren. 'Pure' foundation wordt niet mooi bij mij, dat dekt teveel.
pi_65526846
quote:
Voor de liefhebbers, mijn oog zonder makeup:
[ afbeelding ]
(ik heb geprobeerd ook foto's te maken mét makeup, maar dat gaat me niet lukken ).

Ik zie sproetjes!
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:38:39 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65527046
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zie sproetjes!
Ja, irritant joh .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 13:46:07 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65527314
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, irritant joh .
/deelt 'leed'
Ik heb zelf ook sproetjes en ik vind ze ook vervelend.
pi_65527741
Kan ik me inschrijven voor een SHE beauty dagje:P ik neem de choco wel mee:D
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_65528379
Zijn jullie helemaal gek geworden? Sproetjes zijn prachtig!
Ik ben echt stinkend jaloers.
pi_65528813
Ik heb ook sproeten. Zie mijn oog ergens in dit topic. En ik vind ze echt niet mooi. In de zomer worden het er nog veel meer.
pi_65528838
mensen met sproeten verachten die dingen, terwijl mensen zonder sproeten ze, bijna zonder uitzondering, allemaal leuk vinden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:32:16 #206
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65528989
In de zomer heb ik ook sproeten
Ziggy played guitar
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 14:37:03 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65529197
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn jullie helemaal gek geworden? Sproetjes zijn prachtig!
Ik ben echt stinkend jaloers.
Mijn huid lijkt nooit egaal, mede/vooral door die dingen.
Hoewel ik ze alleen rond mijn neus heb, maar ik wil een Dita von Teese egaal huidje.
Persoonlijk houd ik erg van de pin-up/burlesque stijl, maar sproetjes passen daar totaal niet bij,
Dus ik ga d'r maar met de foundation zoeen beetje overheen, . Maar ze zijn altijd nog een beetje zichtbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 29-01-2009 14:42:54 ]
pi_65529353
Een beetje sproetjes rond de neus vind ik ook wel mooi, maar ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik ze niet heb hoor .
Morgen ga ik weer wat make-up shoppen, wil sowieso een goede nieuwe lipgloss (heb er pas 80 ofzo, dus ). Iemand aanraders? Ik ben op zoek naar een beetje natuurlijke, niet al te opvallende kleur (zacht)roze.
pi_65529392
Wat ik zelf trouwens een erg handige tip vind: Je wimperkruller even warm maken met de fohn, dan krult het een stuk beter
pi_65529656
quote:
Tadaa, mijn aankoopjes van vandaag:
[ afbeelding ]
Zie ik daar Max Factor eyeliner liggen? Die heb ik ook een tijdje gebruikt in de kleur Smoke (beetje groen-grijs). Stond beeldig bij mijn donkerbruine ogen, maar na een week kwam er niks meer uit de verpakking. Terug gegaan naar Etos, nieuw exemplaar gekregen (wat ik wel top vond!), maar een week daarna precies hetzelfde verhaal. Ik weer terug naar Etos, maar die mevrouw kon er verder niks aan doen.

Nu gebruik ik Double Wear eyeliner van Estee Lauder, in de kleur Graphite. Staat ook mooi en blijft de hele dag mooi zitten
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_65529735
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
ik wil een Dita von Teese egaal huidje.
Volgens mij heeft Dita von Teese zonder drie lagen pancake óók geen Dita von Teese egaal huidje
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:48:13 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65529749
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Zie ik daar Max Factor eyeliner liggen? Die heb ik ook een tijdje gebruikt in de kleur Smoke (beetje groen-grijs). Stond beeldig bij mijn donkerbruine ogen, maar na een week kwam er niks meer uit de verpakking. Terug gegaan naar Etos, nieuw exemplaar gekregen (wat ik wel top vond!), maar een week daarna precies hetzelfde verhaal. Ik weer terug naar Etos, maar die mevrouw kon er verder niks aan doen.

Nu gebruik ik Double Wear eyeliner van Estee Lauder, in de kleur Graphite. Staat ook mooi en blijft de hele dag mooi zitten
Ow, ik ga er op letten, goed dat je het zegt! Dit is een zwarte, maar ik vind mijn ogen er zo 'streng' door worden... het lijntje is zo 'hard'. Snap je wat k bedoel? .
KuikenGuppy
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:49:19 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65529798
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Dita von Teese zonder drie lagen pancake óók geen Dita von Teese egaal huidje

links is zonder make-up, rechts met .
KuikenGuppy
pi_65529814
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

oh dat probleem had ik ook ja! paar keer gebruikt en doet niks meer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 14:50:01 #215
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65529828
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nah vast niet, nee
Al vraag ik me altijd af hoe ze haar toch zo mooi-bleek krijgen,
Ik weet wel van de 'een tint minder dan je eigen foundation' gedoe, maar volgens mij creeer je daar alles behalve zon bleke look mee. Maargoed; Dita,

Het ging me om het idee van een egale huid.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 14:50:33 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65529853
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze was altijd al mooi.
Sommigen hebben het gewoon, .

Máár! Ik spot geloof ik wel sproetjes op haar borstkas.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:51:49 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65529920
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ze was altijd al mooi.
Sommigen hebben het gewoon, .
Die moedervlek is nep .
KuikenGuppy
pi_65529929
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]

Echt niet. Kijk eens naar die wimpers, ze heeft echt wel make up op links. Alleen andere make-up.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nah vast niet, nee
Al vraag ik me altijd af hoe ze haar toch zo mooi-bleek krijgen,
Pancake.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 14:55:26 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65530062
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die moedervlek is nep .
Dat is wel bij meer mensen,
Hier heeft ze `m geloof ik niet. Of ik kijk gewoon niet goed.
edit: Ik heb nog wat meer foto's van haar erbij gepakt en ze heeft 'm niet altijd.
pi_65530122
Ik zit vol met sproetjes. Altijd. Maar ik ben er wel blij mee.. het ziet er wel happy uit
+ als je een vlekje hebt valt het niet zo op

toen ik nog toneel speelde vond ik het altijd wel fascinerend om mezelf te zien met zo'n dikke pancake op, dan lijk ik totaal niet meer op mezelf omdat ik dan een heel egale huid heb
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:56:35 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65530123
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
Echt niet. Kijk eens naar die wimpers, ze heeft echt wel make up op links. Alleen andere make-up.
Busted .
Links is hoe ze er vroeger uitzag, voor ze pinupvamp speelde .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 14:58:04 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65530182
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef NoralyZ het volgende:
Ik zit vol met sproetjes. Altijd. Maar ik ben er wel blij mee.. het ziet er wel happy uit
+ als je een vlekje hebt valt het niet zo op

toen ik nog toneel speelde vond ik het altijd wel fascinerend om mezelf te zien met zo'n dikke pancake op, dan lijk ik totaal niet meer op mezelf omdat ik dan een heel egale huid heb
Vertel me de geheimen van je grimeurs en/of visagistes!
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:58:37 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65530210
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vertel me de geheimen van je grimeurs en/of visagistes!
Pancake .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 15:01:55 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65530347
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Pancake .
Waar halen?
Ik denk niet dat dat dan zo bij Etos oid ligt?

Dit schijnt d'r ook te zijn. Onherkenbaar.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:04:23 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65530454
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar halen?
Bij de feestwinkel .
KuikenGuppy
pi_65530585
http://www.ehow.com/how_4450158_apply-pancake-makeup.html

Tips & Warnings

• Pancake makeup has a very matte finish. Blushes and bronzers with a touch of shimmer will help liven up your look.
  • Touch-ups on the go are virtually impossible. If you will be wearing your makeup for longer than 4 hours, carry oil blotting sheets to absorb facial oils and refresh your look.
  • Pancake makeup is perfect for extreme lighting conditions. In ultra-high lighting situations like camera flash, pancake makeup can keep your complexion for "washing out." In low-light situation, pancake makeup can give your face a beautiful, flawless finish.
  • Pancake makeup is not suitable for daytime, outdoor or casual wear. Is is also a poor choice for hot or humid environments.
  • Pancake makeup is very heavy and can be uncomfortable when worn for a prolonged period of time.
  • Pancake makeup can clog pores and cause breakouts. Use it only on special occasions when you will be photographed, filmed, on stage or during evening events where light levels are likely to be low.
  • pi_65530625
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij de feestwinkel .
    Daar heb ik ook wel eens gewone make-up gehaald. Vind ik veel beter dekken dan de meeste make-up.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 15:10:04 #228
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65530679
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij de feestwinkel .
    Das niet zo erg. Gezien mijn kledingkast kom ik daar wel vaker, .
    pi_65532235
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
    Ow, ik ga er op letten, goed dat je het zegt! Dit is een zwarte, maar ik vind mijn ogen er zo 'streng' door worden... het lijntje is zo 'hard'. Snap je wat k bedoel? .
    Ik snap het! Daarom gebruik ik nooit zwarte eyeliner. Mijn huid is redelijk getint maar zwart staat me gewoon totaal niet. Ik hoop dat jouw dingetje wel gewoon blijft werken, want dat stiftje is echt ideaal
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
      donderdag 29 januari 2009 @ 16:52:51 #230
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_65535079
    Ik kom even binnenvallen met een tip!
    Diorskin Nude

edit: oops iets te snel op invoeren gedrukt.

Maar echt wauw wat een mooie foundation! Ik zit hier nu met een heel zacht en egaal babyhuidje. Geen kleffe troep dus geen poeder meer nodig. Ik heb een vrij droge huid maar daar is ook niets meer van te zien, in tegenstelling tot de meeste andere dure/goedkope foundations. En zelfs als je buiten in het zonlicht staat is niet eens te zien dat je make-up op hebt

My mama didn't raise no fool
      donderdag 29 januari 2009 @ 16:54:18 #231
    142151 Q_Orianka
    Help spread the suffering!
    pi_65535139
    Wauw, Dita von Teese was altijd al mooi geweest.

En nu, zonder makeup, is ze nog steeds prachtig.

Ze ziet er zo zelfs beter uit dan al die lagen make-up
    Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
    pi_65535441
    Ik vanmiddag langs de Etos voor die concealer, hadden ze alleen nog 2 smerige (lees, met haren erin ) testers
    pi_65538989
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 00:18 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

regio den haag

Balen
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 18:46:04 #234
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65539001
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Chanty87 het volgende:
    Ik vanmiddag langs de Etos voor die concealer, hadden ze alleen nog 2 smerige (lees, met haren erin ) testers
    Aww !
    Heb je gevraagd wanneer ze weer komen?
    Ik ga morgen langs de winkels. !
    pi_65539134
    Cream foundation ( "pancake" ) is ook te krijgen van Make-up studio
    gebruik ik zelf ook voor shoot's en op mijn stage gebruikt waar ik "visagist" was/ben..

Alleen dit kun je niet zomaar ergens kopen, vaak moet je het via iemand bestellen
    www.cosmetixshop.eu had ik hem vandaan Online make-up shop

o.a. ook Kryolan te verkrijgen ( carnavals makeup )
    En kwasten etc.etc.
    pi_65539304
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Mirjam het volgende:
    mensen met sproeten verachten die dingen, terwijl mensen zonder sproeten ze, bijna zonder uitzondering, allemaal leuk vinden
    Dat is ook vaak met krullen .
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 18:56:30 #237
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65539348
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Assiej het volgende:
    Cream foundation ( "pancake" ) is ook te krijgen van Make-up studio
    gebruik ik zelf ook voor shoot's en op mijn stage gebruikt waar ik "visagist" was/ben..

Alleen dit kun je niet zomaar ergens kopen, vaak moet je het via iemand bestellen
    www.cosmetixshop.eu had ik hem vandaan Online make-up shop

o.a. ook Kryolan te verkrijgen ( carnavals makeup )
    En kwasten etc.etc.
    Dankjewel, .
    Alleen ik moet eerst alles checken op dierproefvrijheid en ik ben daar nu te lui voor, dus ik kijk er morgen even naar,
    pi_65539612
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dankjewel, .
    Alleen ik moet eerst alles checken op dierproefvrijheid en ik ben daar nu te lui voor, dus ik kijk er morgen even naar,
    Ik weet niet of dat erbij staat,
    sorry

Ik weet wel dat het gewoon veilig overkomt
    want kheb voor mijn stage daar de spullen besteld!

Enjoy ladies

(kwasten worden meestal van dierenhaar gemaakt tenzij het synthetisch is )
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:07:27 #239
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65539738
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

sorry

Enjoy ladies

Ahaha is niet erg, .
    Uhu, I know.

Ik ben allang blij dat het merk met de felle kleurtjes dierproefvrij is, .
    Nog zo'n merk Al ben ik het hier van nog aan het uitzoeken, al ga ik er vanuit dat het haast wel zo móet zijn, aangezien ze o.a dingen van PETA op hun site hebben staan, .
    Maartoch! Eerst goed uitzoeken, .
    pi_65539946
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ahaha is niet erg, .
    Uhu, I know.

Ik ben allang blij dat het merk met de felle kleurtjes dierproefvrij is, .
    Nog zo'n merk Al ben ik het hier van nog aan het uitzoeken, al ga ik er vanuit dat het haast wel zo móet zijn, aangezien ze o.a dingen van PETA op hun site hebben staan, .
    Maartoch! Eerst goed uitzoeken, .
    Al eens besteld bij die StarGazer ?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:15:06 #241
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540049
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

Al eens besteld bij die StarGazer ?
    Besteld nog niet, het is hier in de winkels ook wel te krijgen. (Hoewel lang niet de hele lijn. )
    Zo heb ik nog een zwarte lippenstift uit mijn meer 'goth' tijd.
    Ik heb wel extensions van Stargazer, maar dat is weer iets anders, .

Maar ik wil graag het felle roze wel een x bestellen enzo, .
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:15:24 #242
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540068
    Wat veel clowntjes in die post.
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:16:16 #243
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_65540095
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
    Wat veel clowntjes in die post.
    Zo zie je eruit met die make-up?

pi_65540116
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Besteld nog niet, het is hier in de winkels ook wel te krijgen. (Hoewel lang niet de hele lijn. )
    Zo heb ik nog een zwarte lippenstift uit mijn meer 'goth' tijd.
    Ik heb wel extensions van Stargazer, maar dat is weer iets anders, .

Maar ik wil graag het felle roze wel een x bestellen enzo, .
    Oh ? waar kun je het kopen dan ?
    pi_65540158
    Hoe zijn de ervaringen hier met strawberrynet.com?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:19:44 #246
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540245
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oh ? waar kun je het kopen dan ?
    De wat alternatieve winkels willen het wel hebben.
    Zegt de London je iets?
    Volgens mij hebben ze het soms ook wel bij Carnavalswinkels enzo.

Hebben
    En deze
    Oh en

Al is die laatste hier ook wel gewoon makkelijk te krijgen.

En ik wil nog veel meer, maargoed.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:20:25 #247
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540268
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zo zie je eruit met die make-up?

Ahaha,
    Ik mag hopen van niet !
    Moet lukken als je er een beetje handig mee bent, toch?
    Plus, het staat natuurlijk awesome bij mijn haar
    pi_65540308
    * Anne heeft de tip van Chanty gebruikt .
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[Klikkerdeklik] en dan Free Sample Makup Kit in je shoppingcart leggen (en dan 3 foundations, een blush en een concealer uitkiezen). Je hoeft alleen de verzendkosten (3-4 euro) te betalen

En er is altijd wel een special met een kortingscode en freebies, gewoon de Specials pagina blijven checken! Ik heb alleen van de 3 kerst/nieuwjaarsspecials gebruik gemaakt, met in totaal gratis Mistletoe, Frost Bitten, Sleigh Ride (2x), Christmas Carol, Silver Bells en 12:01AM eyeshadow, Jingle Bells blush en die bronzer
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:22:25 #249
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540350
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

sorry

Enjoy ladies

Manic Panic:

Hello,
    We are huge animal rights activist and have never(in 30 years) tested on animals.
    Our tag line is "Tested on Celebrities not on Animals"!!!

Thank you,

Ken West

pi_65540637
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

De wat alternatieve winkels willen het wel hebben.
    Zegt de London je iets?
    Volgens mij hebben ze het soms ook wel bij Carnavalswinkels enzo.

Hebben
    En deze
    Oh en

Yea maar als ik daar binnen kom doden ze mij al met hun ogen ...
    zit er een in enschede.. ken de winkel wel maar nog nooit geweest
    Ik zal eens gaan eh gokje wagen om te kijken
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:31:40 #251
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540732
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef Assiej het volgende:

[..]

Yea maar als ik daar binnen kom doden ze mij al met hun ogen ...
    zit er een in enschede.. ken de winkel wel maar nog nooit geweest
    Ik zal eens gaan eh gokje wagen om te kijken
    Ooh, . Nouja, hier zijn ze wel aardig. [Groningen yeuahh ]
    Niet dat ik er nou vaak kom hoor, maar vroeger wel, en toen hadden ze altijd Stargazer.
    Tegenwoordig heb ik een andere winkel die ik plat loop, maar die verkoopt (nog?) geen makeup!
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:32:33 #252
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_65540772
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
    Hebben
    En deze
    Oh en

Die uv pencils zijn leuk!

Hier hebben ze ook Stargazer make-up Attitude Holland
    Knoei
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:36:32 #253
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65540934
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Loqi het volgende:

[..]

Oja tuurlijk !
    Attitude Holland, hoe kon ik dat vergeten.
    Nouja, daar ook dus.

Komen mijn Stargazer extensions ook weg, .
    pi_65541419
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Loqi het volgende:

[..]

Thanks!
    Ik vind die "Eye dust's" erg nice
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:52:51 #255
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_65541633
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Thanks!
    Ik vind die "Eye dust's" erg nice
    Die paarse lijkt me echt super mooi!
    Maar ik ben door dit topic een beetje ehm...mezelf te buiten aan het gaan
    Zoveel make-up ik namelijk nooit en ik heb nu in een paar dagen al een aantal dingen gekocht.
    Knoei
    pi_65541761
    Hey goed topic dit!! Probeer vaak op internet tips te zoeken maar wilde nooit echt lukken, zal wel weer niet goed zoeken.. Voor de mensen met contactlenzen, doen jullie make up op voor of na je je lenzen hebt ingedaan?
    Wie is daar?
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:58:03 #257
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_65541817
    Ik doe het na m'n lenzen. Anders veegt alles uit doordat ik in m'n oog zit te pielen en door het lopen van de vloeistof en oogvocht
    Knoei
    pi_65542118
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Loqi het volgende:
    Ik doe het na m'n lenzen. Anders veegt alles uit doordat ik in m'n oog zit te pielen en door het lopen van de vloeistof en oogvocht
    Same here .
    pi_65542164
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef -ladybird- het volgende:
    Hey goed topic dit!! Probeer vaak op internet tips te zoeken maar wilde nooit echt lukken, zal wel weer niet goed zoeken.. Voor de mensen met contactlenzen, doen jullie make up op voor of na je je lenzen hebt ingedaan?
    Soms ervoor, soms erna. Het maakt niet uit, ik raak toch niets aan.
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:15:48 #260
    146480 Spees_Eend
    in mijn nopjes
    pi_65542521
    Op aanraden van deopticien altijd eerst lenzen en dan make up, zodat er geen mascara of oogschaduwpoeder in je oog komt. Als ik het ooit andersom doe krijg ik ook altijd precies een klodder (nou ja klodder in werkelijkheid is het een halve mm maar voor je pupil lijkt het groot) voor mn oog op mn lens.

En omdat iedereen over mijn vraag had heen gelezen nog een keer:
    quote:
    Heeft iemand ook nog een goeie tip om je make up een beetje leuk op te bergen? Zeg maar dat je wel een goed overzicht hebt maar niet alles als een rommeltje op je badkamerpplankje ligt
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:16:00 #261
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65542532
    Hebben jullie ooit liquid eyeliner geprobeerd te 'wingen' met een creditcard zoals hieronder?

http://www.videojug.com/film/how-to-apply-liquid-eyeliner

Ben een grote eyeliner- maar heb het nog nooit zo gedaan!
    pi_65542576
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef Loqi het volgende:

[..]

Die paarse lijkt me echt super mooi!
    Maar ik ben door dit topic een beetje ehm...mezelf te buiten aan het gaan
    Zoveel make-up ik namelijk nooit en ik heb nu in een paar dagen al een aantal dingen gekocht.
    Share it with us ik ben benieuwd naar die paar dingetjes
    Fotooo!

Haha die hotpink is ook leuk (maar dan wel in combo met iets zodat het niet té word )
    pi_65542591
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
    Op aanraden van deopticien altijd eerst lenzen en dan make up, zodat er geen mascara of oogschaduwpoeder in je oog komt. Als ik het ooit andersom doe krijg ik ook altijd precies een klodder (nou ja klodder in werkelijkheid is het een halve mm maar voor je pupil lijkt het groot) voor mn oog op mn lens.

[..]
    Een leuk mandje van de hema?
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:17:22 #264
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65542606
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Deze heb ik voor al mijn pilletjes en zalfjes:

En deze heb ik in het transparant blauw voor mijn make up:
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:22:04 #265
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_65542812
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

Share it with us ik ben benieuwd naar die paar dingetjes
    Fotooo!

Haha die hotpink is ook leuk (maar dan wel in combo met iets zodat het niet té word )
    't meeste was gewoon etosspul. En die concealer die XcUZ_Me aanraadde voor een lichte huid Misschien als ik tijd heb dat ik morgen probeer een fototje te maken.

Ik heb trouwens ook zo een felle roze, maar die gebruik ik gewoon alleen lekker fel bij een heel erg fel roze topje, heel erg té
    Knoei
    pi_65543009
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Loqi het volgende:

[..]

't meeste was gewoon etosspul. En die concealer die XcUZ_Me aanraadde voor een lichte huid Misschien als ik tijd heb dat ik morgen probeer een fototje te maken.

Ik heb trouwens ook zo een felle roze, maar die gebruik ik gewoon alleen lekker fel bij een heel erg fel roze topje, heel erg té
    Ik hou meer van combo's met meerdere kleuren

Nou en, show us!
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:31:18 #267
    146480 Spees_Eend
    in mijn nopjes
    pi_65543228
    Thanx voor de tips maar ik bedoel meer iets waarin je je make-up ook echt overzichtelijk ziet, en dus niet diep hoeft te grabbelen naar alles...
    pi_65545962
    Ik gebruik gewoon een opbergbox met laadjes van Xenos
    pi_65546961
    wat je zou kunnen proberen is een la met een sokken/dassenrekje zoals je dat bij ikea koopt! Dan kun je het ook verdelen!
    pi_65547945
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
    Thanx voor de tips maar ik bedoel meer iets waarin je je make-up ook echt overzichtelijk ziet, en dus niet diep hoeft te grabbelen naar alles...
    Ik heb alles in een ladekastje zoals deze ongeveer:

¤ 29.95 bij de IKEA.

Je kan er in de voorkant een kaartje insteken wat in de lade zit.

Ik gebruik gastendoekjes waar de spullen op kunnen rusten. En mandjes en doosjes enzo.

Ik kan er helaas geen foto van maken.
    pi_65548105

Dit is echt mijn basiskoffertje. Die kan ik zo oppakken en dan ben ik voorzien van alles wat ik om me heen wil hebben. Dit was dan ook op vakantie, dan wil ik niet de badkamer meeslepen. Daar heb ik nog kastjes volgepropt. Wel een handig koffertje.
    Go hard or go home
      donderdag 29 januari 2009 @ 22:43:36 #272
    146480 Spees_Eend
    in mijn nopjes
    pi_65548878
    Ohja daar zitten wel goeie tips tussen! Thanx!
    pi_65548974
    Even met mijn nieuwe toekomstige aanwinsten pimpen:

via eyeko.com

Fat Balm (voor lippen en wangen) in minty

3 in 1 cream: moisturizer, highlighter & eye creme

via boozyshop.nl

NYX lipstick

NYX liquid eyeliner

geïnspireerd door misslipgloss.nl inderdaad ja

Morgen duik ik nog even het Kruidvat in om een lipgloss te scoren .
    pi_65549358
    Hihi, ik heb een hele verslaving opgelopen met dank aan Cynthia
      donderdag 29 januari 2009 @ 22:55:50 #275
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65549436
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:

via eyeko.com
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

via boozyshop.nl
    [ afbeelding ]
    NYX lipstick
    [ afbeelding ]
    NYX liquid eyeliner

Die Fat Balm
    pi_65550317
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
    [ afbeelding ]
    Dit is echt mijn basiskoffertje. Die kan ik zo oppakken en dan ben ik voorzien van alles wat ik om me heen wil hebben. Dit was dan ook op vakantie, dan wil ik niet de badkamer meeslepen. Daar heb ik nog kastjes volgepropt. Wel een handig koffertje.
    Mac mac mac
    en nars !
    lovee it
    erg nice
    pi_65550510
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mac mac mac
    en nars !
    lovee it
    erg nice
    Ik gun elke vrouw Nars blush in de kleuren Orgasm, Deep throat en Sin.
    Oh en Urban Decay eyeprimer. Oogschaduw van Urban Decay is ook .
    Je maakt je geweldig op, Assiej! Jij hebt skills, erg mooi.
    Go hard or go home
    pi_65550803
    Wie weet er een goede face scrub voor een gevoelig huidje
    pi_65551203
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Marloes het volgende:

[..]

Die heb ik ook! In 't zilver en groen. Maar idd, wat een rotklus om dat op te brengen! De glitters zitten overal behalve waar ze moeten zitten
    Iemand nog tips hiervoor?
    Ja! Net een filmpje gezien op videojug met een oplossing waarvan je je afvraagt waarom je er zelf niet op gekomen bent. (Ik wel tenminste. )
    Op de plaats waar de glitters moeten komen wat glittermascara aanbrengen met een oogschaduwkwast en terwijl die nog nat is met een andere kwast de losse glitters aanbrengen. Die blijven dan meteen mooi plakken. Dat zal ook wel zo werken met een transparante mascara lijkt me.
    Kijk hier, helemaal op het einde van het filmpje laat ze het even snel zien. http://www.videojug.com/film/how-to-pull-off-the-burlesque-look
    Let niet op het ietwat leeghoofdig kijkende model.
    pi_65551360
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:

via eyeko.com
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

via boozyshop.nl
    [ afbeelding ]
    NYX lipstick
    [ afbeelding ]
    NYX liquid eyeliner

Ohh die tutspulletjes zien er heerlijk uit!! Ruiken ze lekker?
    pi_65551469
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:

[..]

hihi, wauw.. Dank je

I know, alleen ik ben erg witjes NC15 ( in Mac )
    dus ik denk dat orgasm niet echt mooi is voor mij al weet ik wel dat dat dé namen zijn

Heb je foto'tjes van jou creaties toevallig?
    pi_65551517
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Misschien een scrubhandschoen gebruiken met wat zachte facewash? Die dingen verkopen ze nu bij de Action per twee voor een euro ofzo dus je kan heet allicht eens proberen.
    Met een gevoelige huid kan je beter niet te vaak scrubben in ieder geval.
    pi_65551526
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Lush heeft goede gezichts producten, of zij scrub's hebben weet ik niet
    Ze hebben iig wel maskers wat ik ervan weet

Lush zit in o.a. Amsterdam
    site

http://www.lush.nl/
    pi_65551554
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Misschien een scrubhandschoen gebruiken met wat zachte facewash? Die dingen verkopen ze nu bij de Action per twee voor een euro ofzo dus je kan heet allicht eens proberen.
    Met een gevoelige huid kan je beter niet te vaak scrubben in ieder geval.
    Scrubhandschoen is eigenlijk een NO! Go voor je gezicht
    aangezien die huid dunner is dan je lichaamshuid ....
    een handschoen is voor je lichaam dus niet voor je gezicht!!!
    ( psst, ik doe het ook soms voor het gezicht )
    pi_65551663
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik bedoel niet van die sisaldingen hè. Dit is speciaal voor je gezicht en helemaal niet ruw.

Lush zou ik overigens absoluut niet gebruiken op een gevoelige huid. Ik krijg al jeukbulten als ik voor die winkel langs loop, die meuk komt echt niet op mijn lijf.
    pi_65551726
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ja ik heb een behoorlijk gevoelige huis vooral in mijn gezicht. Maar goed en diep reinigen 1 keer in de week is wel heel fijn! ik had ooit een proefmonster die super fijn was maar ik weet de naam niet meer

Ik had laatst op aanraden van iemand zo'n sauna masker geprobeerd! Geen aanraden voor mensen met een gevoelige huid, dat deed zeer!!!!
    Maar die van lush wil ik zeker een keer proberen, daar heb ik vaker goede dingen over gehoord. En dat ruikt altijd zo lekker!!
      donderdag 29 januari 2009 @ 23:52:09 #287
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_65551732
    Ik heb vanmiddag een ogenschaduw duo (groen) gekocht bij de hema en een kwastjessetje... Maar vergeleken met de foto's die in dit topic staan is dat heel erg suf eigenlijk
    Ziggy played guitar
      donderdag 29 januari 2009 @ 23:52:13 #288
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_65551734
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja! Net een filmpje gezien op videojug met een oplossing waarvan je je afvraagt waarom je er zelf niet op gekomen bent. (Ik wel tenminste. )
    Op de plaats waar de glitters moeten komen wat glittermascara aanbrengen met een oogschaduwkwast en terwijl die nog nat is met een andere kwast de losse glitters aanbrengen. Die blijven dan meteen mooi plakken. Dat zal ook wel zo werken met een transparante mascara lijkt me.
    Kijk hier, helemaal op het einde van het filmpje laat ze het even snel zien. http://www.videojug.com/film/how-to-pull-off-the-burlesque-look
    Let niet op het ietwat leeghoofdig kijkende model.
    Dit model heeft net zoals de meeste mensen normale oogleden. Met zo'n mooie boog waar je dan oogschaduw op kan doen. Ik niet, de mijne schuiven in elkaar zodra ik mijn ogen opendoe. Heeft iemand daar nog tips voor?
    pi_65551769
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik bedoel niet van die sisaldingen hè. Dit is speciaal voor je gezicht en helemaal niet ruw.

Lush zou ik overigens absoluut niet gebruiken op een gevoelige huid. Ik krijg al jeukbulten als ik voor die winkel langs loop, die meuk komt echt niet op mijn lijf.
    Zoiets dus.
    pi_65551784
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee heb je er veel last van gehad?
    Ik vind het sowieso moeilijk om verzorginsproducten voor een gevoelige huid te vinden. Vaak branden de spulletjes voor de gevoelige huid nog steeds behoorlijk
    pi_65552379
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso moeilijk om verzorginsproducten voor een gevoelige huid te vinden. Vaak branden de spulletjes voor de gevoelige huid nog steeds behoorlijk
    Ik heb een tijdje terug van iemand deze tip gekregen: http://www.louiswidmer.nl
    Op die site staan ook adressen van drogisten die het verkopen. Ze hebben een geweldig uitgebreide lijn met proefmonsters en als je iets koopt en je blijkt er toch niet tegen te kunnen krijg je gewoon je geld terug.
    Ik kan er dan weer niet zo goed tegen maar ik ken verschillende mensen die er wel heel goed op reageren.

Ik houd het voorlopig maar bij etos eigen merk Q10 crème voor de gevoelige huid, dat is de enige waar ik niet heel erg heftig op reageer. En ondertussen verder zoeken naar een die echt goed bij mij werkt zonder allergische reacties.

-edit- En ja dus, ik reageer gigantisch op Lush. Ik ken ook eigenlijk niemand die dat niet doet dus ik snap de hype over Lush niet zo. Stuk voor stuk iedereen die ik ken die het wel eens geprobeerd heeft kreeg last van bulten, jeuk, uitslag, rode vlekken of combinaties hiervan. En ik vind het nog stinken ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door MinderMutsig op 30-01-2009 00:16:58 ]
    pi_65552626
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Ik heb een heel gevoelige huid en vind Lush perfect, het is het eerste wat echt goed werkt voor me. En ja de winkel ruikt heftig, maar dat is al die kilo's zeep die ze daar hebben liggen die je ruikt. Dingens zoals hun cremes zijn heel anders en ze hebben hele goede producten speciaal voor de gevoelige huid die nergens naar ruiken. Ook fijne scrubs.
    pi_65552770
    Ik gebruik deze dag en nacht creme van niveau.

Beetje klein plaatje, maar het is sensitive balance van nivea

Werkt heel fijn, ik reargeer op bijna alle cremes, maar van deze heb ik geen last gehad. Vooral in de winter als je huid heel trekkerig wordt, is deze creme super fijn.
    En ook een mooi prijsje. Ongeveer 10 euro per potje.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 07:39:51 #294
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65555168
    Ik gebruik Plante System Essentiel - hypoallergénique,

Deze dus.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 08:49:45 #295
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_65555927
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef MissBliss het volgende:
    Ik heb vanmiddag een ogenschaduw duo (groen) gekocht bij de hema en een kwastjessetje... Maar vergeleken met de foto's die in dit topic staan is dat heel erg suf eigenlijk
    Ik durf ook bijna niet meer te posten vanwege mijn n00bie niet-professionele drogist make-up in zeer beperkte hoeveelheden

Ik ken al die merken ook geeneens
      vrijdag 30 januari 2009 @ 09:04:48 #296
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65556185
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Ok. Wáár kan je Nars kopen?
    Toen ik er bij Sephora (in Utrecht) naar vroeg, keken ze me aan alsof ik gevraagd had of je ook met viltstift je ogen kunt inkleuren. !
    KuikenGuppy
      vrijdag 30 januari 2009 @ 09:05:36 #297
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65556196
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef MissBliss het volgende:
    Heul niet, doe eens een fotootje? .
    KuikenGuppy
    pi_65556386
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 09:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Toen ik er bij Sephora (in Utrecht) naar vroeg, keken ze me aan alsof ik gevraagd had of je ook met viltstift je ogen kunt inkleuren. !
    Sephora Nederland is een lachtertje met hun onbekende merken nu ook hier verkrijgbaar. En dat personeel is helemaal erg ja.

NARS haal ik altijd bij skins.nl. Ze verkopen daar ook Laura Mercier.

Winkels heb je in A'dam, Rotterdam, Breda, Laren en Groningen.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 09:43:17 #299
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_65557014
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik durf ook bijna niet meer te posten vanwege mijn n00bie niet-professionele drogist make-up in zeer beperkte hoeveelheden

Ik ken al die merken ook geeneens
    Wat zij zegt dus
    Met m'n etos huismerk
    Knoei
    pi_65557225
    Braboland loopt wel erg achter met winkels en merken. De meeste merken die voorbij komen zijn hier niet te krijgen. Behalve carnalvals make-up denk ik.
    pi_65557398
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 09:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik bestel het bij http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=1314 . In dollars. Da's goedkoper. Nars is dure shizzle maar het goede nieuws is, het raakt ook bijna niet op. Daar verkopen ze ook Urban Decay en veel haarspullies.

Assiej, graag gedaan. Ik zal eens kijken of ik nog wat oogjes heb ergens op foto. Orgasm is heel goed op te bouwen. Van licht naar heftig maar over het algemeen blijft het bij mij bij een gloed, in tegenstelling tot Sin bijvoorbeeld. Die is gelijk aanwezig als blush.

Voor mensen die van lipglosses houden, zweer ik bij de lipglass van MAC. Die hebben geweldige neutrals. De lipsticks van MAC vind ik teveel pigment hebben.
    Go hard or go home
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')