Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 00:14 schreef jna het volgende:
Nog niks helemaal rond, maar waarschijnlijk bij een theater impressariaat.
Ga als het goed is wel komende maanden met afstuderen beginnen, dus ergens in juni/juli al afstuderen. Maar januari volgend jaar nog aardig wat hertentamensquote:Kut voor je. wanneer kan je nu afstuderen dan? bij inholland kan t in oktober.
Jawel, vorig jaar wel af en toe gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè
Kende je het nog niet? Vorig jaar was ook mooi
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
Handig zo'n kapotte wikiDan maar ff zonder OP
Schandalig iddquote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, vorig jaar wel af en toe gezienMet die gast die gewoon voor de tv voetbal ging kijken en dan kon zn vriendin de schijt krijgen
Ja daaromquote:Op maandag 26 januari 2009 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig idd
Zij hoort bier te halen
Net dit weekend twee gigs gehad, en gaat steeds beterquote:
BNN: Baby te huur #4 - Nieuw seizoenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Welk programma? Heb ik iets leuks gemist??
quote:
Wie?quote:
Ja, tof is diequote:Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef jna het volgende:
Hebben jullie dit al gezien:
http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c
een 1.474 megapixel foto
Nou, graag gedaan maarquote:
quote:Heb ook al hyvesberichtjes
7 ofzo alquote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, graag gedaan maar
[..]
![]()
![]()
Kan ik m'n felicitatie nog intrekken?
Gaat niet meer zo snel hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef jna het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen kijken of m'n naamtopic nog open is(of gaat t niet meer zo snel tegenwoordig?)
haaaaiquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
fritsNico
Milou
Volgens mij zijn we compleet...
geenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
fritsNico
Milou
Volgens mij zijn we compleet...
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:24 schreef Milou__ het volgende:
Oh grapje, had ik nog niet gezien![]()
Ze is dr wel
Ja ik. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. In ieder geval vond ik die schele gast echt een kneus2k.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
Heeft iemand hier gisteren sofie op 3 gezien?![]()
Fijnquote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
ik ben er altijd als een van de eerste
alles goed?
Ik heb me kapot gelachenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ik. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. In ieder geval vond ik die schele gast echt een kneus2k.
De "leider" van het groepje vond ik opzich wel een paar ideeën hebben, alleen waren ze té algemeen en al eerder genoemd door anderen.
Aan de andere kant schoof Sofie woorden in hun mond wat niet echt netjes is imo.
Niet fijnquote:
quote:
Verder hadden ze het over het homohuwelijk waarover die gast een mooi woord had. Weet mijn god niet meer welke. Ik heb over het algemeen niets tegen homo's, Israëliers (schrijf je dat zo?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen![]()
Ach, Sofie doet haar best om een beetje sensatie TV te maken. Dit lukt haar niet, want die gozer lulde haar gewoon echt telkens klem. Ze hebben wel aparte ideeën en een te grote woordenschat. Ik en mijn van dale hadden het druk
Jou afscheidsfeestje?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi vanaf mijn werk
Geen zin vandaag, morgen afscheidsfeestje
Vriendin van me gaat half jaar stage lopen in Zuid Afrikaquote:
Decadentie kwam er ook bij voor. Misschien bedoel je die?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verder hadden ze het over het homohuwelijk waarover die gast een mooi woord had. Weet mijn god niet meer welke. Ik heb over het algemeen niets tegen homo's, Israëliers (schrijf je dat zo?) of moslims. Ik ben het alleen soms niet eens met hun gedachtes en overtuigingen.
Doordat Sofie soms een beetje rare opmerkingen maakte, was het niet echt een prettig gesprek. Het was geen gesprek van gelijken, maar van iemand die aanvalt en verdedigd. Hij wordt elke keer in het hokje van extremistisch geplaatst met vergelijkingen naar Hitler en de 2e wereldoorlog, terwijl dat uiteindelijk gewoon los staat van waar de partij voor staat.
Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vriendin van me gaat half jaar stage lopen in Zuid Afrika
Decadentie inderdaad. Weleens van gehoord maar kan het niet uitleggen. Het was opzich ook wel interessant, maar ook vermoeiend omdat Sofie elke keer kutopmerkingen maakte waardoor hij onwijs offtopic moest gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Decadentie kwam er ook bij voor. Misschien bedoel je die?
Maar ja, het was een apart gesprek. Hij vertelde een verhaal, Sofie snapte het niet, maakte een kutopmerking en hij sprong in de verdediging en legde weer meer uit over zijn partij. Denk zelf dat het interessanter was geweest met een andere figuur er bij aan de tafel.
Ik vond het wel heel interessant stiekem. Straks maar even googlen
Ik zat bij Decadentie enkel maar me af te vragen wat het betekendequote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Decadentie inderdaad. Weleens van gehoord maar kan het niet uitleggen. Het was opzich ook wel interessant, maar ook vermoeiend omdat Sofie elke keer kutopmerkingen maakte waardoor hij onwijs offtopic moest gaan.
Daarnaast waren die gasten uit Zoetermeer wel klapjosti's. Beetje met je capuchon op en sjaal voor je bek en zonnebril op voor de camera een stoer verhaal vertellen over een Arisch Nederland. Dat gaat je niet lukken vriend.
Het verhaal van zwaardere gepaste straffen en buitenlanders die 2-3x in de fout gaan terugschoppen vind ik wel een goed idee. Maarja, is al eerder genoemd door anderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |