1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [b]De plek voor je beslommeringen als single! [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar [b]Wel even een grande note: het is [u]geen[/u] Slowchat.[/b] Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatste crematie waar ik was was van een vriendin van mijn zus, 21 jaar, overleden aan kanker, maar daar draaiden ze gewoon goede muziek. En toen ze haar uit de kerk droegen draaiden ze Danse Macabre. Was echt een mooie, moderne mis. Had ze ook zelf gepland toen ze op haar ziektebed lag.
[..]
[..]
Ik ben ook een nerd, dus is tof.
Wat moet je daar gaan doen dan? Of is dat elke maandag?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mot morgen naar TUE dat is 2 uur heen en 2 uur terug+ hele dag college
Er is wel een OP.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Er is geen OP, de wiki nog nog steeds down na de crash.
mooi moment om te stoppen met rokenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Ludootje het volgende:
Shit, kent iemand dat? Dat je je peuken net hebt gehad, en ze 2 minuten later niet meer kan vinden? Hoe irritant
Stoppen met rokenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Ludootje het volgende:
Shit, kent iemand dat? Dat je je peuken net hebt gehad, en ze 2 minuten later niet meer kan vinden? Hoe irritant
Oh, daar heb ik niet zoveel last van eigenlijk. Ik vind het juist wel mooi als er een nummer wordt gedraaid dat ik ook heel mooi en betekenisvol vind.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet je daar gaan doen dan? Of is dat elke maandag?
@Tegan; Ik bedoelde met "verpesten" meer dat sommige nummers die ik er mooi vind, worden opgezet en dan blijf je daar een beladen gevoel bij hebben - wat ook logisch is natuurlijk.
Of quote een OP uit een voorgaand topic, copy > paste tekst.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Er is geen OP, de wiki nog nog steeds down na de crash.
Grrr je bent te snelquote:Op maandag 26 januari 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[Singles] waar je beter niet je vingers kunt branden!
Gaat binnenkort weer gebeurenquote:
Ik weet er alles van af, alleen dan heb ik met mijn aanstekerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Ludootje het volgende:
En wegquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet je daar gaan doen dan? Of is dat elke maandag?
@Tegan; Ik bedoelde met "verpesten" meer dat sommige nummers die ik er mooi vind, worden opgezet en dan blijf je daar een beladen gevoel bij hebben - wat ook logisch is natuurlijk.
Wel mijn post pakken hequote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eerst zeggen dat ik die post echt never nooit terug ga zoeken, maar vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |