Dat is toeval!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
VMW, ik kom dus echt net bij die C1000 vandaan.. Moest naar het postkantoor, maar dat was gesloten.
Ik zie ook niets op internet, wel eentje aan de Kerklaan, achter het Noorderplantsoen. De Mamamini (heet dat zo?) zit hier wel in de straat, anders kan ik altijd daar nog naartoe gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is toeval!![]()
Zitten ze daar nog, want ik kan er op internet niets over vinden.
Hoe weet jij wat mijn straat is?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je hebt er zelf twee in de straat, ook nog een Notabene.
Best leuke spulletjes hoor, die willen ze echt wel hebben.
Heb je een keer gezegd. Je hebt er zelfs een foto (met sneeuw) van geplaatst.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe weet jij wat mijn straat is?.
Ongelooflijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je een keer gezegd. Je hebt er zelfs een foto (met sneeuw) van geplaatst.
Ik heb een gheugen als een olifant.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je een keer gezegd. Je hebt er zelfs een foto (met sneeuw) van geplaatst.
Ik heb een gheugen als een olifant.
LOL, die heeft mijn vriend 2 dagen geleden nog zitten kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ooooolifant vergeet NOOIT iets!
Aaaah, het oude Scheveningen! Met restaurant 'De Mosselman' in de Keizerstraat, waar 10 jaar lang iedere dag de soep van de dag tomatensoep was. Onee, één keer was het ineens groentesoep! Mijn vader en ik vielen van onze stoelen, dat begrijp je.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou het niet weten..
het enige wat ik aan scheveningen mis, is het OUDE scheveningen, van toen ik klein was.. de oude Keizerstraat met daar "San Remo" de ijszaak en "Ruardy" depoelier
ze hadden daar dé lekkerste kip
en vis eet ik nagenoeg alleen maar als mn pa het heeft schoongemaakt en/of gebakken...![]()
zijn kibbelingen en lekkerbekjes
en haringen gekookte tong
en en
maar als ik al vis zou halen, doe ik dat bij de 'winkel' van Simonis
Dat is toch richting het zwarte pad?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aaaah, het oude Scheveningen! Met restaurant 'De Mosselman' in de Keizerstraat, waar 10 jaar lang iedere dag de soep van de dag tomatensoep was. Onee, één keer was het ineens groentesoep! Mijn vader en ik vielen van onze stoelen, dat begrijp je.
Ik eet tegenwoordig de lekkerste lekkerbek van Scheveningen bij het laatste kioskje op de boulevard, bij die afgesloten klimboot. Superverse vis, perfect dun laagje krokante korstBij de binnenhaven zijn ze soms niet te betalen, per ons, en dan met peperdure kabeljauw.
ik heb in de vriezer nog een paar kg slibtong liggen: mijn paps heeft nog wel wat connecties waardoor we vrij goedkoop aan vis zoals wijting, haring en tong kunnen komenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aaaah, het oude Scheveningen! Met restaurant 'De Mosselman' in de Keizerstraat, waar 10 jaar lang iedere dag de soep van de dag tomatensoep was. Onee, één keer was het ineens groentesoep! Mijn vader en ik vielen van onze stoelen, dat begrijp je.
Ik eet tegenwoordig de lekkerste lekkerbek van Scheveningen bij het laatste kioskje op de boulevard, bij die afgesloten klimboot. Superverse vis, perfect dun laagje krokante korstBij de binnenhaven zijn ze soms niet te betalen, per ons, en dan met peperdure kabeljauw.
Ik heb bijna 3 jaar op 100 meter van de Boulevard gewoondquote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Zwarte pad.. Carlton Beach... fijn hoor
Lekker juist. Ik zit nu een beetje te zoeven.....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Co, word je dan niet hartstikke dronken? Ik kan echt idioot slecht tegen alcohol op een halflege maag
En: prima, een beetje rustig! Kom ik nog 's aan werken toe
Vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef Goodbye het volgende:
HalloIedereen heeft goede voornemens sinds de downtime?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |