abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65421180
Als je een plant op een kastje zet, gaan ze dan gewoon op het kastje zitten om te knagen of dat nog net niet?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65421364
Ligt aan het kastje... kastjes waar ze makkelijk op kunnen springen (niet te hoog, of ze moeten eerst via een ander punt erop kunnen springen) komen ze wel, als ze er moeilijk op kunnen komen niet. De enige kasten waar ze NIET op komen, zijn de keukenkastjes. Verder komen ze zelden op de ladekast, want daar kunnen ze moeilijk op komen (al zijn ze wel eens een meter naar beneden gesprongen vanaf de klerenkast die ernaast staat )

Voor de rest komen ze overal
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65421753
Hm, dus een plant is eigenlijk nergens veilig.
De kat van mijn ouders klimt trouwens op de serre, en dan op één of andere manier naar de vensterbank van de bovenverdieping. Ze is weleens door het raam van mijn slaapkamer naar binnen gekomen.
pi_65421786
Ik heb geen moeite met afstand doen, maar wel met weggooien.

Dus nu heb ik een plank in m'n kast vol met allemaal decoratiespulletjes die ik zelf allang niet leuk meer vind, maar die niet stuk zijn of zo. Weggooien kan ik dus niet, maar ze zijn de moeite van het verkopen of zo ook niet waard. Wat moet ik ermee?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65421882
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, dus een plant is eigenlijk nergens veilig.
De kat van mijn ouders klimt trouwens op de serre, en dan op één of andere manier naar de vensterbank van de bovenverdieping. Ze is weleens door het raam van mijn slaapkamer naar binnen gekomen.
Jawel, op de keukenkastjes

Ik wist niet waar ik 'm anders kwijt moest (plant was een cadeautje)
pi_65421884
Aan je nichtjes geven, DaD!

Jeetje. Ik rekende net even uit hoeveel kcal er in cheesecake zitten. Raad eens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65421891
Zeau.
4 uur college gevolgd, voor een paar dagen boodschappen gedaan, stoofpot staat te pruttelen, net Evy les 5 achter de rug, niet gesnoept en nu aan de studie *tevreden*

Weten jou katten ook zooo goed dat ze niet op kastjes mogen komen? Die bij mijn ouders doet altijd een sprongetje van schrik en gooit vervolgens wat dingen om om zo snel mogelijk beneden te komen.

Dé oplossing : http://www.plasma2002.com/blenderdefender/
pi_65421901
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen moeite met afstand doen, maar wel met weggooien.

Dus nu heb ik een plank in m'n kast vol met allemaal decoratiespulletjes die ik zelf allang niet leuk meer vind, maar die niet stuk zijn of zo. Weggooien kan ik dus niet, maar ze zijn de moeite van het verkopen of zo ook niet waard. Wat moet ik ermee?
Op Fok! zetten en kijken of iemand ze wil overnemen?

En anders toch gewoon weggooien.
pi_65421931
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:

Jeetje. Ik rekende net even uit hoeveel kcal er in cheesecake zitten. Raad eens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n oudste nichtje is 3, ik vraag me af hoe blij haar mama zal zijn als ik d'r een waxinelichtjehouder geef. .
pi_65422053
quote:
SPOILER
Tering!
Doe eens een lijstje posten van de ingredienten en de hoeveelheid calorieen dan?
pi_65422215
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tering!
Doe eens een lijstje posten van de ingredienten en de hoeveelheid calorieen dan?
400 gram digestives
170 gram boter
850 gram cream cheese
125 gram mascarpone
300 ml slagroom
200 gram suiker
250 gram pure chocolade
3 eieren

Ik tel maizena, sinaasappelrasp en 3 eetlepels likeur maar niet mee
  maandag 26 januari 2009 @ 15:46:38 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65422238
13000 kcal Holy guacamole!

*eet nog maar een knackebrotje*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 26 januari 2009 @ 15:47:49 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65422289
quote:

SPOILER
Hm, ik maakte er pasgeleden ook een. Kwamen 8 punten uit. Dan is elke punt dus 1500 kcal? Dat geloof ik eigenlijk niet!
  maandag 26 januari 2009 @ 15:49:25 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65422349
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De enige plek waar ze echt stil zit/ligt, is mijn bed, met name mijn hoofdkussen
Ik dacht dat het om de "mini" uit Slank ging
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:50:13 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65422371
Hoi, hoi.
Spannend Maria!!

Gaat het nog Greys?

Wow waat gaat dat snel Viking! Zie je er tegenop?

Lijst:
O: volkorenboterham met achterham
T: Peer, appel, halve komkommer, tomaat
L: 2 volkoren met achterham en een bamisoep
T: 1 volkorenboterham met roomkaas light, 2 x blokje chocolade puur en een Minneola
D: Halve pot spinazie, halve pot sperzieboontjes, beetje pasta met ham, ei, kookroom en kaas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 januari 2009 @ 15:51:19 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65422413
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik dacht al! Hoe zie jij het voor je dat een kat voor een nieuwe vaas gaat zorgen (vandaar m'n krabbeltje )

Hehe!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65422466
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Breng ze naar de kringloop.
pi_65422488
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hm, ik maakte er pasgeleden ook een. Kwamen 8 punten uit. Dan is elke punt dus 1500 kcal? Dat geloof ik eigenlijk niet!
Vorige keer dat ik cheesecake maakte, gebruikte ik amper room, geen mascarpone en maar 500 g cream cheese ofzo. Dat scheelt natuurlijk heel veel! En de chocolade! En ik had nu ook echt een dikke bodem, bijna te dik zelfs. Dus het kan wel een stuk minder.

Ik vind 1/8e van een cheesecake trouwens wel echt formidabel! Mehn, dat is een groot stuk!
pi_65422597
quote:
Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje boerenkool
L: yoghurt met muesli
T: kliekje boerenkool 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: spinazie, aardappeltje, eitje
Twee keer per dag boerenkool is toch wat veel.
Morgen maar weer.
pi_65422652
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Breng ze naar de kringloop.
Zouden ze me dan niet uitlachen, als ik aankom met m'n waxinelichtjehouders en kussentjes? . Ik heb net even wat fotootjes gemaakt voor een topic.
pi_65422795
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

400 gram digestives
170 gram boter
850 gram cream cheese
125 gram mascarpone
300 ml slagroom
200 gram suiker
250 gram pure chocolade
3 eieren

Ik tel maizena, sinaasappelrasp en 3 eetlepels likeur maar niet mee
Ok! That explains!
Ik had er pas een gemaakt en daar zaten minder koekjes in, 600 gram cream cheese (de light variant natuurlijk! ) en 100 gram witte chocolade. Dat maakt nogal een verschil.
pi_65422892
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

It wasn't me!
pi_65423087
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zouden ze me dan niet uitlachen, als ik aankom met m'n waxinelichtjehouders en kussentjes? . Ik heb net even wat fotootjes gemaakt voor een topic.
Tuurlijk niet.
Kringloop staat vol met frutseltjes.
pi_65423212
Was er trouwens niet pas een weggeefwinkel geopend door de krakers?
Die willen het vast ook wel hebben.
Ze zitten op het pleintje met de C1000 aan het eind van de Zaagmuldersweg, dacht ik.
pi_65423487
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vast niet hoor, er zijn vast mensen die het mooi vinden.
In eerste instantie denk je bij kringloop aan grote meubels die mensen niet nieuw kunnen kopen, maar je wilt je huis toch ook een beetje opleuken en als je echt weinig geld hebt is het toch meegenomen als je ook wat andere prulletjes tweedehands kunt krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')