Jawel, op de keukenkastjesquote:Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, dus een plant is eigenlijk nergens veilig.
De kat van mijn ouders klimt trouwens op de serre, en dan op één of andere manier naar de vensterbank van de bovenverdieping. Ze is weleens door het raam van mijn slaapkamer naar binnen gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Fok! zetten en kijken of iemand ze wil overnemen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen moeite met afstand doen, maar wel met weggooien.
Dus nu heb ik een plank in m'n kast vol met allemaal decoratiespulletjes die ik zelf allang niet leuk meer vind, maar die niet stuk zijn of zo. Weggooien kan ik dus niet, maar ze zijn de moeite van het verkopen of zo ook niet waard. Wat moet ik ermee?
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Aan je nichtjes geven, DaD!
Jeetje. Ik rekende net even uit hoeveel kcal er in cheesecake zitten. Raad eens?M'n oudste nichtje is 3, ik vraag me af hoe blij haar mama zal zijn als ik d'r een waxinelichtjehouder geef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Jeetje. Ik rekende net even uit hoeveel kcal er in cheesecake zitten. Raad eens?Tering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een lijstje posten van de ingredienten en de hoeveelheid calorieen dan?
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
400 gram digestivesquote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tering!
Doe eens een lijstje posten van de ingredienten en de hoeveelheid calorieen dan?
Aan je nichtjes geven, DaD!
Jeetje. Ik rekende net even uit hoeveel kcal er in cheesecake zitten. Raad eens?Hm, ik maakte er pasgeleden ook een. Kwamen 8 punten uit. Dan is elke punt dus 1500 kcal? Dat geloof ik eigenlijk niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige plek waar ze echt stil zit/ligt, is mijn bed, met name mijn hoofdkussen
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om de "mini" uit Slank ging
Breng ze naar de kringloop.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus nu heb ik een plank in m'n kast vol met allemaal decoratiespulletjes die ik zelf allang niet leuk meer vind, maar die niet stuk zijn of zo. Weggooien kan ik dus niet, maar ze zijn de moeite van het verkopen of zo ook niet waard. Wat moet ik ermee?
Vorige keer dat ik cheesecake maakte, gebruikte ik amper room, geen mascarpone en maar 500 g cream cheese ofzo. Dat scheelt natuurlijk heel veel! En de chocolade! En ik had nu ook echt een dikke bodem, bijna te dik zelfs. Dus het kan wel een stuk minder.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm, ik maakte er pasgeleden ook een. Kwamen 8 punten uit. Dan is elke punt dus 1500 kcal? Dat geloof ik eigenlijk niet!
Twee keer per dag boerenkool is toch wat veel.quote:Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje boerenkool
L: yoghurt met muesli
T: kliekje boerenkool 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: spinazie, aardappeltje, eitje
Zouden ze me dan niet uitlachen, als ik aankom met m'n waxinelichtjehouders en kussentjes?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Breng ze naar de kringloop.
Ok! That explains!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
400 gram digestives
170 gram boter
850 gram cream cheese
125 gram mascarpone
300 ml slagroom
200 gram suiker
250 gram pure chocolade
3 eieren
Ik tel maizena, sinaasappelrasp en 3 eetlepels likeur maar niet mee
It wasn't me!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om de "mini" uit Slank ging
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zouden ze me dan niet uitlachen, als ik aankom met m'n waxinelichtjehouders en kussentjes?. Ik heb net even wat fotootjes gemaakt voor een topic.
Vast niet hoor, er zijn vast mensen die het mooi vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zouden ze me dan niet uitlachen, als ik aankom met m'n waxinelichtjehouders en kussentjes?. Ik heb net even wat fotootjes gemaakt voor een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |