quote:Op maandag 26 januari 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ik hoop niet dat je de filet americain EN de pindakaas tegelijk op de boterham hebt gedaan???
Drop gaat bij mij per zakje. Ik kan daar geen maat mee houden. Een zakje suikervrij is 100 gram en totaal 110 kcal. Een gewone zak drop is 500 gram en zo'n 1000 kcal. Dus nam ik suikervrij meequote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewone dropjes? Als je die met mate eet scheelt dat volgensmij helemaal niet zoveel met suikervrije dropjes.
Je spelling ookquote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Myn lystjes van het wkend zyn knudde!
Opzich een logische gedachte. Maar ik zou het niet meer doen, want bij meer dan twee van die dropjes kreeg ik ook altijd darmklachtenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Drop gaat bij mij per zakje. Ik kan daar geen maat mee houden. Een zakje suikervrij is 100 gram en totaal 110 kcal. Een gewone zak drop is 500 gram en zo'n 1000 kcal. Dus nam ik suikervrij mee.
38%quote:
Waarom zou iets calorierijks niet goed voor je kunnen zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
zeg
René heeft een pot pindakaas gehaald
en nu staat er op die pot:
per portie (dus besmeerde boterham) 100Kcal,hoe kan het dan goed voor je zijn![]()
Of vult het enorm en zit je na één boterham vol?
Ligt denk ik aan stokbrood + beleg, karnemelk en rookworst (miss aardappelpuree). Zijn vrij calorierijk, misschien kan je daar vervangers voor zoeken?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag veel kleine dingetjes gegeten, wil zo'n 4 kilo kwijt trouwens. Weeg nu 66 of 67 en wil naar de 62. Vandaag zag er zo uit:
7:00 glas karnemelk
11:30 stukje stokbrood (10 cm) met speculoos en hagelslag
13:30 aspergesoep, 1 boterham met philadephia light
16:00 glas karnemelk met scheutje sinaasappelsap
17:30 2 opscheplepels aardappelpuree, 15 cm rookworst, rauwkost met kaas en ketchup
18:15 schaaltje magere yoghurt met scheutje light siroop
Toch zit ik volgens caloriechecker aan de 1200 kcal terwijl ik voor mijn gevoel weinig heb gegeten..
En wat te doen aan die vreselijke lekkere trek 's avonds
Je porties zijn misschien voor je gevoel wel klein maar de keuzes die je maak zijn wat calorierijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag veel kleine dingetjes gegeten, wil zo'n 4 kilo kwijt trouwens. Weeg nu 66 of 67 en wil naar de 62. Vandaag zag er zo uit:
17:30 2 opscheplepels aardappelpuree, 15 cm rookworst, rauwkost met kaas en ketchup
Toch zit ik volgens caloriechecker aan de 1200 kcal terwijl ik voor mijn gevoel weinig heb gegeten..
Misschien moet je wat gezonder gaan eten? Ik vind je verdeling van eten in de morgen ook tamelijk... bijzonder.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Al doende leert men wanneer er afgevallen moet wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye en ik zijn het eens geloof ik
*pakt nog een stukje cheesecakequote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom zou iets calorierijks niet goed voor je kunnen zijn?
nou ja, als ik 4 boterhammen opeet met pindakaas en die 100Kcal per boterham bevatten + nog de Kcals van de boterham zélfquote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom zou iets calorierijks niet goed voor je kunnen zijn?
Maar volgens mij is het dan echt een eetlepel pindakaas, en zoveel doe ik niet op mijn brood, als ik het eet.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als ik 4 boterhammen opeet met pindakaas en die 100Kcal per boterham bevatten + nog de Kcals van de boterham zélfdan lijkt me dat best veel Kcals
en er staat écht 100kcal per 'portie' op de pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |