Gooit de gynaecoloog zo 50 cent en gaat hij erop stampen, "ja, ik word er toch voor betaald?"quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef LasTeR het volgende:
Komt er echt zo'n lelijk kind uit. Juup zo: "Wtf, mijn kind, wat doe je?"
Kunnen we KLB en kerk gescheiden houden?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:44 schreef Klit het volgende:
Hey DuchessX en Juup@, ik had het telefonisch natuurlijk al gedaan, maar nogmaals gefeliciteerd.
Wat ontzettend leuk voor jullie.
Onze Vader zal over hen waken, dat worden twee prachtige kinderen, dat kan haast niet anders met zulke ouders.
Heel erg gefeliciteerd allebei.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Kunnen we KLB en kerk gescheiden houden?
M'n beste Kurolon, wat is precies je probleem in deze?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Kunnen we KLB en kerk gescheiden houden?
Of hij dat ooit gedaan heeft. Anders zouden kinderen in Afrika geen honger hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Klit het volgende:
[..]
M'n beste Kurolon, wat is precies je probleem in deze?
Mag Onze Vader niet waken over deze toekomstige aardbewoners of zo?
Helemaal mee eens m'n beste Kurolon, het is tenslotte en feesttopic voor J&D.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:08 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Of hij dat ooit gedaan heeft. Anders zouden kinderen in Afrika geen honger hebben![]()
(Ik neem aan dat je met "Onze Vader" God of Karl Marx bedoelt.) En laten we het hier bij houden Ik heb geen zin om in dit topic een religieus debat te beginnen.
En als het er 2 zijn dan Boem en Dikkiequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Noem 'm Boem, Juup! Noem 'm Boem!
En als het een meisje wordt: Dikkie!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:17 schreef Adelante het volgende:
Ohjah, niet om het een of ander maar dit topic kun je best gebruiken om ons op de hoogte te houden, want OUD blijft een brug te ver
Graag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En als het er 2 zijn dan Boem en Dikkie
OUD komt nog welquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:19 schreef yvonne het volgende:
Geen OUD!
Doe maar hieren enorm boel veel gefeliciteerd
Boem, Dikkie! Eéééééteeeeeen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jullie krijgen een tweeling?
Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:23 schreef Beauregard het volgende:
Iemand die zelf praktisch nog 'n kind is wordt vader? WTF.
DAT DIT ZOMAAR KAN MENSEN!!!!11!! ONGELOOFLIJK!1!!
Hahaha, dat lijkt je wel wat hequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boem, Dikkie! Eéééééteeeeeen!
Voor ons een weet, voor jullie een vraagquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jullie krijgen een tweeling?
omgekeerde albino.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe kan ie nou een Neger-kindje krijgen
Is dat boem-dikkiequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef dr.dunno het volgende:
of was het toch die goede vriend van 'm?
[ afbeelding ]
quote:
- Jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb geen zin om het hele topic door te lezen maarrrr:
- Je eerste ?
- Voorkeur M/V ?
- Al een naam in gedachte ?
Ik begin steeds meer een hekel aan Stacey te krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Als het een meisje is haar Stacey noemen?
En als het een tweeling wordt, Don & Ad
Ik vind die guitige zaadvragende lach van haar toch alles behalve mannelijk, en die uitnodigende spleet tussen die joekels is nou ook niet echt mannelijk te noemenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel aan Stacey te krijgen.
Elke keer als ik mijn avatar bekijk dan lijkt ze steeds meer op een man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check die gezichtje (denk de haren weg). Net een vent
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Waaaat??? Wat leukGeweldig
![]()
![]()
Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|