klacht: jouw eierstokken doen het niet goed! zo!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
Ik zie geen klacht? Slotje derhalve.
Target, K-Mart, Best Buy en Walmart.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe kan ie nou een Neger-kindje krijgen
Zijn vriendin/vrouw zat op zwart zaad waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn eierstokken functioneren prima bovendien vind ik deze opmerking stemmingmakerij.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht: jouw eierstokken doen het niet goed! zo!
QFT!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef MASD het volgende:
GEFELICITEERD JUUP! IN FUCKING CAPS OMDAT JE ZO TOF BENT.
Juup is een negerquote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef Bomil het volgende:
VOLGENS MIJ IS JUUP NIET DE VADER, KIJK MAAR NAAR DIE KIND!!
Nee, voel dequote:
Een negert ?!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
PAPPA
![]()
![]()
Omdat ik niet in OUD post en Juup (en vrouw) toch felicitaties verdienen, bij deze
een speciaal topic in KLB, waar alle vrienden hun ex mod kunnen feliciteren.
[ afbeelding ]
Juup, van harte
en klagen over kinderen kan in OUD niet in KLB
Pics posten, dan kan het vanavond nog geregeld worden voor je.quote:
Hoe wilde je dat regelen danquote:Op zondag 25 januari 2009 22:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Pics posten, dan kan het vanavond nog geregeld worden voor je.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
PAPPA
![]()
![]()
Omdat ik niet in OUD post en Juup (en vrouw) toch felicitaties verdienen, bij deze
een speciaal topic in KLB, waar alle vrienden hun ex mod kunnen feliciteren.
[ afbeelding ]
Juup, van harte
en klagen over kinderen kan in OUD niet in KLB
Keiharde wilde ongeremde secks natuurlijk. Of hoe denk jij dat het werkt?quote:
Gefeli Juup©quote:Op zondag 25 januari 2009 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedankt voor de aandacht
Klaag maar raak mensen
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:41 schreef sinadO het volgende:
de klacht is duidelijk; het heeft zich vermenigvuldigd.
Hee, remlof. Stel dat ik nu een ban krijg he, gewoon een ban om een gemiddeld iets. Hoelang zou die ban dan worden?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Keiharde wilde ongeremde secks natuurlijk. Of hoe denk jij dat het werkt?
Bloemetjes neem ik wel voor je mee en bijten mag je ook doen, maar niet te hard.quote:
teringquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Speciaal voor Juup... Een woonkamer nadat er een kleuter, peuter en baby doorheen zijn getrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
baby tsunamiquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Speciaal voor Juup... Een woonkamer nadat er een kleuter, peuter en baby doorheen zijn getrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
I wishquote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
tering
heb je naast een vrouw nog een hulp in de huishouding of kan ze dat alleen af?
Neequote:
Dat is wel serieus mogelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Daarom heb ik dus een Playstation realdoll. Zodra ik het zat ben gaat 'ie uit
Maar van eel playstation krijgt je vriendin geen grotere tietenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Daarom heb ik dus een Playstation. Zodra ik het zat ben gaat 'ie uit
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Ik zal het zo stil en geheim mogelijk doenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
Juup, ik wil je niet over 13 jaar in de krant zien staan met een kelder he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Jaja, en zometeen is z'n vriendin in coma en gaat z'n kind dood!111!ED!!D1dj1Gfv@JF!!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout![]()
Had je achter de schermen al gefeliciteerd,
Desalniettemin: GEFELICITEERD MET SLAPELOZE NACHTEN KOTS KWIJL SPUUG ZORGEN
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Een kindje in second life?
[spoiler[gefeliciteerd~![/spoiler]Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Juup en Duch!![]()
Wat heerlijk. Gefeliciteerd!![]()
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.![]()
Anaal Verwekt in Keppel en Omstreken?quote:"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Aangetrapt Voor In Klaagbaak en Onzinquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Anaal Verwekt in Keppel en Omstreken?
![]()
Dank uquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Juup en Duch!![]()
Wat heerlijk. Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
P.Atatquote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Noem het friet, met als roepnaam Riet. Of Frikkeleuris met als roepnoem Freek.
![]()
* Juup© drinkt al ruim 2 jaar geen alcohol meer, dus dat lijkt mij sterkquote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei Juup ook toen het kind verwekt werd
![]()
![]()
Van harte man
Dat worden negen moeilijke maanden met een prachtig einde
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik ben Juup en ik ben...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
* Juup© drinkt al ruim 2 jaar geen alcohol meer, dus dat lijkt mij sterk
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Van harte man
Dat worden negen moeilijke maanden met een prachtig eindebegin
![]()
![]()
waarom iedereen zo blij?
juup niet, die slaapt de komende 178 nachten niet meer (Y) sterkte dr mee...
als je dr van af wilt, je buren hebben een open haardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: