Bloemetjes neem ik wel voor je mee en bijten mag je ook doen, maar niet te hard.quote:
teringquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Speciaal voor Juup... Een woonkamer nadat er een kleuter, peuter en baby doorheen zijn getrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
baby tsunamiquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Speciaal voor Juup... Een woonkamer nadat er een kleuter, peuter en baby doorheen zijn getrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
I wishquote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
tering
heb je naast een vrouw nog een hulp in de huishouding of kan ze dat alleen af?
Neequote:
Dat is wel serieus mogelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe kan ie nou een Neger-kindje krijgen
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Daarom heb ik dus een Playstation realdoll. Zodra ik het zat ben gaat 'ie uit
Maar van eel playstation krijgt je vriendin geen grotere tietenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Daarom heb ik dus een Playstation. Zodra ik het zat ben gaat 'ie uit
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Ik zal het zo stil en geheim mogelijk doenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
Juup, ik wil je niet over 13 jaar in de krant zien staan met een kelder he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Jaja, en zometeen is z'n vriendin in coma en gaat z'n kind dood!111!ED!!D1dj1Gfv@JF!!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Forum Opties Forumhop: Hop naar: