Regenboog: Homo?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Of zo'n armbandje
Rood: hetero
Blauw: Bi
Oei.. Met andere woorden;quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topic
Nee, maar dat is het meest genoemde argument in de discussie waarom Singles niet willen / kunnen / durven SC'en in de R&P SC. En ik hou wel van enige ironie!quote:
Neequote:
De rest is allemaal op elkaar gedoken?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topic![]()
Het houd mensen tegen ja.. bij mij is het voornamelijk dat het niet klikt met de mensen daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het meest genoemde argument in de discussie waarom Singles niet willen / kunnen / durven SC'en in de R&P SC. En ik hou wel van enige ironie!
regenboog is de "kleur" van de homo's...quote:
bij pann kregen we dat een keerquote:
Paars toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
regenboog is de "kleur" van de homo's...
In het vorige topic staat de OP in een berichtje, omdat die Wikipagina niet werkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
De OP komt trouwens later.. want de link naar de site werkt niet echt.
Een van de eerste posts van het vorige topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Regenboog is inderdaad beter.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
regenboog is de "kleur" van de homo's...
Dat kan gebeuren, alhoewel dat volgens mij los staat van de aan- of afwezigheid van een kliek. Ik wil er alleen voor waken dat je hier hetzelfde krijgt. De aanwas van nieuwe mensen hier lijkt de laatste weken bijvoorbeeld al wat minder dan in het begin.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het houd mensen tegen ja.. bij mij is het voornamelijk dat het niet klikt met de mensen daar.
Ooo, dan klinkt het al minder erg!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Ach, waren sowieso maar 3 mensen van [Singles] op die meet, waarvan ik er eentje was
Hier is er inderdaad ook al een kliekquote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, alhoewel dat volgens mij los staat van de aan- of afwezigheid van een kliek. Ik wil er alleen voor waken dat je hier hetzelfde krijgt. De aanwas van nieuwe mensen hier lijkt de laatste weken bijvoorbeeld al wat minder dan in het begin.
Ik val ook vaak niet op in groepen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
meet ook liever 1 op 1, ik heb het talent onopvallend te zijn in groepen
Heh, maak je niet druk, was ook al een half jaar geledenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, dan klinkt het al minder erg!
Bedoel; anders zijn er straks 6 of 7 mensen minder
Pak je gewoon de OP van het vorige topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |