En even ter herinnering : FAQquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, 'moslims zijn kut' en 'bush moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof
als je op mij reageerde begrijp ik je niet zo goed, soit.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
op jou natuurlijk!!!
...
nu ja op SCH, wtf moet ik daar nu in godsnaam op zeggen
of ik vrienden ben met Lemmeb?
nee ik ken die gozer helemaal niet en bovendien doet het er weinig op.
verder is het een heel groot pot verwijt de ketel verhaal, die ene keer dat Lemmeb hier een "huilbui" heeft wordt er idd naar gekeken ja en als het terecht is wordt er wat aan gedaan net als wanneer SCH er weer 1 heeft wat zowieso vaker voorkomt
daarnaast wat suggesties en aannames die totaal uit de lucht zijn gegrepen ... standaard SCH bijna
Wat klopt er dan precies niet aan?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef capricia het volgende:
Sp3c, wat je schrijft in je OP:
"Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes"...wat ga je daaraan doen dan?
Lees dit topic maar eens Zaltbommel kampt met groep criminele Marokkanen
Als je daar geen generalisaties uit haalt dan weet ik het niet meer.
Hele topic staat er bol van.
Ik snap het ook niet helemaal.quote:
kritiek is generaliseren? discrimineren?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef capricia het volgende:
Sp3c, wat je schrijft in je OP:
"Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes"...wat ga je daaraan doen dan?
Lees dit topic maar eens Zaltbommel kampt met groep criminele Marokkanen
Als je daar geen generalisaties uit haalt dan weet ik het niet meer.
Hele topic staat er bol van.
Precies. Dat men zelfs in Zaltbommel al last heeft van dit soort lieden zegt m.i. wel voldoende. Kennelijk kunnen mensen als Capricia het probleem ook niet meer ontkennen of onder het tapijt stoppen, dus probeert men maar te censureren door te vragen om topics te sluiten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Het topic borduurt gewoon verder op de topictitel, met name over groepen criminele Marokkanen in provinciestadjes. Dat is gewoon een realiteit waarover best gediscussieerd mag worden.
Exact.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Het topic borduurt gewoon verder op de topictitel, met name over groepen criminele Marokkanen in provinciestadjes. Dat is gewoon een realiteit waarover best gediscussieerd mag worden.
Het topic is al flink gemod zie ik.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef capricia het volgende:
Dat werk moest inderdaad gedaan worden, maar daar hebben Marokkanen niks aan bijgedragen. Die zaten meestel binnen drie maanden al in de WAO.
Als ik in dat topic vraag waar Meki is, waarom wordt dat dan trollen genoemd? Wat een onzin zeg...quote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef sp3c het volgende:
zal er na het eten eens naar kijken
Och, dat is gewoon een typisch voorbeeld van de ene overdrijving die de andere uitlokt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Het topic is al flink gemod zie ik.
Er stonden nogal wat generalisaties in.
Opmerkingen als:
"Dat werk moest inderdaad gedaan worden, maar daar hebben Marokkanen niks aan bijgedragen. Die zaten meestel binnen drie maanden al in de WAO."
En volgens de OP hierboven is dat niet de bedoeling.
Jij gaat posts van weken geleden verwijderen omdat Lemmeb daar ineens over loopt te janken.Dat is nogal merkwaardig en ongebruikelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
op jouw natuurlijk!!!
...
nu ja op SCH, wtf moet ik daar nu in godsnaam op zeggen
of ik vrienden ben met Lemmeb?
nee ik ken die gozer helemaal niet en bovendien doet het er weinig op.
verder is het een heel groot pot verwijt de ketel verhaal, die ene keer dat Lemmeb hier een "huilbui" heeft wordt er idd naar gekeken ja en als het terecht is wordt er wat aan gedaan net als wanneer SCH er weer 1 heeft wat zowieso vaker voorkomt
daarnaast wat suggesties en aannames die totaal uit de lucht zijn gegrepen ... standaard SCH bijna
als het daadwerkelijk een serieuze vraag was dan raad ik je aan om hem te pm'en, werkt veel effectieverquote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als ik in dat topic vraag waar Meki is, waarom wordt dat dan trollen genoemd? Wat een onzin zeg...
gebeurt wel vaker hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gaat posts van weken geleden verwijderen omdat Lemmeb daar ineens over loopt te janken.Dat is nogal merkwaardig en ongebruikelijk.
Kan je dan de oude topics over dat onderwerp ook nog even bekijken op racisme, roep Paddy's hulp anders even in.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker hoor
als zo'n topic om wat voor reden gekicked wordt kijk ik het meestal ook nog even na
en in welk subforum, met welke betiteling, hoor jij dan wel niet thuis?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
Kan NWS niet beter gewoon 'Bash hier Marokkanen' genoemd worden.
Of geef die lui een eigen subforum met Lemmeb, sp3c en nog wat van die racisten als moderators.
War een onzin man. Elke keer als er ergens kritiek wordt gegeven op Marokkanen dan is hij er hijgend bij, dus mijn vraag is volstrekt logisch. Als je dat trollen gaat noemen kun je die politiek correcte engnekken in die topics ook wel moderatenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het daadwerkelijk een serieuze vraag was dan raad ik je aan om hem te pm'en, werkt veel effectiever
anders is het idd getroll ja
Zoals deze dusquote:Kan NWS niet beter gewoon 'Bash hier Marokkanen' genoemd worden.
Of geef die lui een eigen subforum met Lemmeb, sp3c en nog wat van die racisten als moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |