abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65460646
Als ik zonder lijstje boodschappen ga doen kom ik thuis met wat ik niet nodig heb en ontdek ik thuis dat ik juist de essentiele dingen ben vergeten... .
Ach ja, hoort erbij zullen we maar zeggen...
Fake it till you make it...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:54:52 #202
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65460849
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef seilram het volgende:
Veel plezier vanavond fruppel! Dat het maar mag smaken (maar of dat fietsen zo'n goed plan is.... kun je je niet beter laten halen en brengen??)
Thanks! Smaken zal het zeker

Fietsen is geen probleem hoor, fiets nog steeds elke dag overal heen en heb tot 1 1/2 week terug nog aan spinning gedaan dus die 15 minuutjes naar de stad tuffen moet lukken.
Mocht ik niet meer terug kunnen dan neem ik een taxi haha maar zo'n vaart loopt t niet geloof ik!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:55:59 #203
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65460888
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat heb ik dus ook. Ik heb eigenlijk een ijzeren geheugen, en ik dacht altijd dat zwangerschapsdementie een beetje onzin was, maar het is echt waar. Echt de meest onnozele dingen vergeet ik of doe ik verkeerd. Heb al een dag met mijn legging binnenstebuiten en een dag met een maillot achterstevoren rondgelopen, al ene paar keer de douche uitgezet terwijl ik echt nog de conditioner uit mijn haar moest spoelen en diverse malen in een keuken (thuis of werk) gestaan en gewoon niet meer weten wat ik er ook alweer wilde doen

Hier idem dito! Boodschappen doen zonder portemonnee, halverwege een mail moeten teruglezen wat je nu eigenlijk geschreven hebt, middenin een conversatie mentaal afhaken.

Vandaag praatte een student tegen me op het werk, en ik merkte eventjes dat ik non-verbaal netjes zat te knikken en te aha-aha-ahummen, maar helemaal niet luisterde :$ Ik keek haar aan, maar luisterde niet.

Aahgrrr.....

Dus miss_sly je bent niet alleen!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65464430
Dames, willen jullie het niet telkens over die grote M hebben. Krijg ik honger van...
Ik doe heel netjes met eten nog, maar ik merk gewoon dat ik echt om de twee uur iets moet hebben. Kan het wel niet doen, maar dan is het net of mijn hoofd leeg wordt, beetje dizzy. Ik weet nog van de vorige keer dat snoepjes dat goed verhelpen, maar die zijn dan weer funest voor je gewicht, dus ik houd het bij granenkoekjes (die verantwoorde van LU) en tic-tacjes. Het effect is hetzelfde, maar het aantal calorietjes stukken minder. En heeft Laxo voor me gehaald, iemand ervaring mee hoe snel dat werkt? Ik bedoel, als ik nu een glas pak, moet ik dan vanacht m'n bed uit of al eerder? Of juist later?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65464649
Geen ervaring mee Mefke.
Ik eet ook om de twee uur ja. Zelfde reden als wat jij zegt. Ik ontbijt met een schaaltje yoghurt, om 11 uur (ofzo) een stuk fruit, rond 1 uur twee beschuitjes met kaas, rond 3 twee beschuitjes met hageltjes dan zing ik het meestal wel uit tot het avondeten. En 's avonds snaai k mandarijntjes Kweet niet wat ze dr in hebben gestopt tegenwoordig maar ik vind ze heerlijk.

Trouwens wat bij mij wel goed helpt tegen dat lege misselijke gevoel zijn die snoepjes van de appie. Keelpastilles in dropsmaak. Ze zitten in zo'n rood/zilver doosje en ze staan bij de kassa meestal. Ik steek tegenwoordig altijd een doosje bij me, gezellig naast het diepvrieszakje haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65464698
Mefke ik heb geen ervaring met Laxo, wel heb ik gemerkt dat alles een stuk makkelijker gaat sinds ik de mama &baby pilletjes van Dagravit slik.
pi_65464725
Haha huuphuup, ken je die in het groene doosje ook? Daar heb ik het de vorige keer mee gered, ik heb die dingen verslonden. Laatst kwam ik er nog ergens eentje tegen en stak em achteloos in mijn mond om em bijna meteen er weer uit te gooien. Ik vind ze vies! Echt gewoon zo smerig. Kan me niet voorstellen dat ik ze toen zoveel gegeten heb. Ik vrees dat ik nu dezelfde kant op ga met de tic-tacs. Daar ligt nu een megaverpakking van in mijn tas.
pi_65465054
Hahaha Mefke
Ik moet zeggen dat ik deze eigenlijk altijd wel lekker vind. Die groene idd niet. Die vind ik te minty voor mijn smaak. Ben benieuwd of ik ze bij een tweede ook uit zal spugen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:27:02 #209
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65465734
Rocka wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
Lekker douchen!
pi_65465755
Die van lakerol, eucalyptus, die zijn lekkerrrrr .
Keelsnoepjes van de appie, ieks!

Mefke, die laxo (ik neem aan dat je roosvicee bedoelt?) werkt niet heel dramatisch hoor... Als je nu een glas neemt (mits niet half siroop half water ) dan hoef je er echt niet ineens uit te rennen vannacht...
pi_65465796
even stiekem hier een berichtje achterlaten. Happy: heel veel succes morgen met de echo. Ik duim op een mooi kloppend hartje!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 19:42:17 #212
5428 crew  miss_sly
pi_65466294
mefke met die laxo m oet je even wat experimenteren. Ik drink zelf 2-3 glazen per dag, soms werkt dat heel goed, maar soms is het toch nog net niet genoeg en neem ik een glas extra.

Wij hadden de uitslag binnen van de combinatietest: 1 op 970, geen verhoogde kans dus
Vanaf nu alleen nog maar genieten en uitkijken naar juli/augustus als ons kindje komt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:43:18 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65466329
Jeeeeeeeej! Goed nieuws miss_sly!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 19:43:44 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65466344
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef miss_sly het volgende:
mefke met die laxo m oet je even wat experimenteren. Ik drink zelf 2-3 glazen per dag, soms werkt dat heel goed, maar soms is het toch nog net niet genoeg en neem ik een glas extra.

Wij hadden de uitslag binnen van de combinatietest: 1 op 970, geen verhoogde kans dus
Vanaf nu alleen nog maar genieten en uitkijken naar juli/augustus als ons kindje komt
dat is goed nieuws
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65466348
goednieuws miss_sly!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65466458
Miss dat is vast een opluchting zeg!! Het gaat zo snel!

Genieten!!!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 19:47:49 #217
5428 crew  miss_sly
pi_65466488
Ja, goed he? Ben er ook zoo blij mee. Vond het stiekem toch nog wel erg spannend, gezien mijn leeftijd. Natuurlijk is er ook nu geen garantie dat er niets mis is of gaat, maar dit voelt gewoon als een heerlijke geruststelling.

Wat een wonder is het toch, dat het zomaar gelukt is en dan ook zo ongelofelijk goed blijkt te gaan Ben zo trots op ons lammetje en op mijn lichaam Heb een aantal jaren geleden mijn lichaam wel eens vervloekt als nep vrouwenlichaam omdat het niet zwanger kon worden, maar gelukkig stond ik alweer op goede voet met mijn lichaam. En moet je nu zien hoe goed dat het gaat
pi_65466775
Fijn Miss_Sly!

Oh, ik ziet hier aan de "fjorden mix" (van die salmiak/drop achtige dingen), heel fout... Ik bedoel mn bloeddruk was heel netjes en zelfs aan de lage kant laatst, maar het bakje begint ook al aardig leeg te raken... . Zou het heel slecht zijn als ik me voor een keer hieraan te buiten ga... of zakt die bloeddruk ook wel weer als ik me weer inhoud (mocht ie nu gaan stijgen zeg maar...)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:57:42 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65466886
Die zakt dan vanzelf weer als alle drop je lichaam uit is.

Ik zit aan de zeebanket.
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 19:59:42 #220
5428 crew  miss_sly
pi_65466963
Ik aan de seven up light, heb ik sinds een week trek in. En straks een stukje vegetarische kaas en dan heb ik weer genoeg gegeten denk ik zo.
pi_65467229
Ik hou niet zo van zeebanket. Ben trouwens helemaal wat op de hartige toer, maar zat in mn dagboekje van Mirte te lezen en daar was het net zo.
En toen was ik verslingerd aan spa citroen. Dat heb ik nog niet weer gehad.
pi_65467263
Ik heb een schaaltje ananasblokjes met een flinke scheut hageltjes erdoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:12:58 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65467509
Ik heb net een paar fruit-weken achter de rug en nu is het weer chocola en zoetigheid. Echt geen peil op te trekken dus.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:19:43 #224
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65467819
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef sproet-je het volgende:
even stiekem hier een berichtje achterlaten. Happy: heel veel succes morgen met de echo. Ik duim op een mooi kloppend hartje!
Wat lief Ik heb er zelf alleen een hard hoofd in. Ik blijf helaas maar beetjes bloed verliezen, het is niet echt vers maar toch, sinds zondagmiddag af en aan en sinds eind van de middag ook wat krampjes in mijn buik ik heb ook geen idee wat normaal is en wat niet. ik probeer me vast te houden aan het feit dat het niet echt vers en/of veel is of de krampen pijnlijk zijn en mijn borsten nog steeds ontzettend pijnlijk zijn, maar ik ga nu even op de automatische piloot naar morgenmiddag. Ik mag morgenmiddag om 12.15 uur, maar heb geen idee hoe laat het me lukt om hier wat te komen melden.

miss_sly, even voor jou wat super dat jullie zo'n mooie uitslag hebben!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:24:47 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65468027
Happyme28 ik duim voor je dat alles goed is morgen .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:25:31 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65468054
Krampjes kunnen ook een goed teken zijn he!
Maar ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor. Heel veel sterkte met het aftellen van de uren.
pi_65468062
Miss_sly, wat goed!! Wat een fijne uitslag zeg!
En happy.. mijn duimen draaien heel héél hard voor je en ik hoop dat je morgen fantastisch nieuws komt melden!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:29:00 #228
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65468203
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Krampjes kunnen ook een goed teken zijn he!
Maar ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor. Heel veel sterkte met het aftellen van de uren.
Ja, dat probeer ik ook vast te houden, dat het ook goed kan zijn. Ik heb ook geen idee wat goed is en wat niet. Wat voel je als het fout gaat? Hopenlijk worden we morgen heeeel blij verrast met een mooie echo.
pi_65468848
Happy, ik duim voor je! Wel fijn dat je morgen al iets meer te weten komt, die onzekerheid is killing weet ik. Succes morgen

Miss-sly: proficiat met je goede uitslag. Je klinkt ook echt als op een roze wolk, houden zo.

En dan ga ik nu maar eens wat laxo naar binnen gooien. Heb net in bad gelegen, dat beviel prima, maar ja, je kan nou eenmaal niet eeuwig in bad liggen. Gisternacht een kruikje op het buikje, beviel ook al goed, dus dat gooien we in de herhaling straks.
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 20:47:27 #230
5428 crew  miss_sly
pi_65468990
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, dat probeer ik ook vast te houden, dat het ook goed kan zijn. Ik heb ook geen idee wat goed is en wat niet. Wat voel je als het fout gaat? Hopenlijk worden we morgen heeeel blij verrast met een mooie echo.
Tja, wat voel je op welk moment?
Ik voelde vorige keer niets, en toen bleek het fout. Nu had en heb ik regelmatig krampjes en pijntjes en gaat alles goed.

Het ergste nu is de onzekerheid. Ik hoop zo voor je dat je morgen een mooie echo hebt. Ik denk aan je
pi_65469238
Ik sluit me bij Miss-Sly aan. Ik voelde niets en dacht vanalles en het bleek fout. Nu denk ik bijzonder weinig, hopelijk is dat een teken. Lastig he...zwanger zijn. Nooit geweten dat onzekerheid zo erg kan zijn.
pi_65469470
Miss sly wat een fijn nieuws

Happy ik hoop echt super hard dat je morgen een fijne echo hebt met een lief klein minibabytje dat doet wat ie moet doen..

Ik heb totaaal geen zin meer in koekjes en chocola, terwijl ik daar voor de zwangerschap écht niet van af kon blijven.. En ik eet nu ineens veel meer fruit.. En sowieso elke paar uur wel iets, omdat ik anders van mn stokje ga.. Maar aan de Mac moet ik echt niet denken nu...
Ik zou nog foto's van mn echo neerzetten, dus bij deze

dinsdag 27 januari 2009 @ 20:59:28 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65469539
Mooi!
pi_65469688
Ahw wat een mooie echo zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 21:03:54 #235
5428 crew  miss_sly
pi_65469719
Ow Chan, mooi
pi_65469838
Miss_sly geweldig nieuws

Chan mooie echo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07:30 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65469872
Chan, mooie echo meis!!
pi_65469878
Mooie echo Chan

En een voor de testuitslag van miss Sly!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65469884
Ja mooi he ik ben er zoo trots op
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:12:08 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65470092
Oh, zo lief trouwens. Ik had vandaag het formulier voor de nieuwe baby ingeleverd bij het kdv en Sasha ook zijn grote broer t-shirt aangetrokken. Die meiden wisten het nog niet. Uiteraard een felicitatie toen we hem op kwamen halen, maar ook een mooi plak-werkje van Sasha met daarop 'Lieve papa en mama, ik vind het heel leuk dat ik een broertje of zusje krijg. Ik zal heeeeeeeeeeeeeel lief zijn voor de baby. Dikke kus, Sasha'.

Ik heb trouwens wel nu weer hetzelfde als bij Sasha in het begin, ik heb het steeds over 'ze' als ik het over de baby heb. EN dat voelt zo raar, de meeste mensen spreken toch over hij, tenzij ze het echt weten zeg maar. Gek he?
pi_65470464
Zo leuk als de kindjes een werkje hebben gemaakt op de creche (of het wordt gemaakt voor ze ) dat zijn de liefste dingetjes!
pi_65470518
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, zo lief trouwens. Ik had vandaag het formulier voor de nieuwe baby ingeleverd bij het kdv en Sasha ook zijn grote broer t-shirt aangetrokken. Die meiden wisten het nog niet. Uiteraard een felicitatie toen we hem op kwamen halen, maar ook een mooi plak-werkje van Sasha met daarop 'Lieve papa en mama, ik vind het heel leuk dat ik een broertje of zusje krijg. Ik zal heeeeeeeeeeeeeel lief zijn voor de baby. Dikke kus, Sasha'.

Ik heb trouwens wel nu weer hetzelfde als bij Sasha in het begin, ik heb het steeds over 'ze' als ik het over de baby heb. EN dat voelt zo raar, de meeste mensen spreken toch over hij, tenzij ze het echt weten zeg maar. Gek he?
Gek, ik heb het ook steeds over 'zij'. Ik heb al van begin af aan het gevoel dat het een meisje wordt. Hoewel ik weet dat ik er helemaal naast kan zitten hoor. Een vriendin van ons wist ook zeeeeker dat het een meisje was. Ze voelde het gewoon. Niemand kon haar daarvan afbrengen. Tot ze van een flinke zoon beviel.

Happy, vind het zo rot voor je! Die onzekerheid moet echt killing zijn! Heel veel sterkte en succes gewenst morgen! Ik zal aan je denken!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:34:12 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65471092
Nou ja, daar wil ik dus een beetje voor waken Ssserpente, dat ik daar te veel van uit ga. Ten slotte deed ik het bij Sasha ook en dat was ook een knul.
Maar het kan bij jou natuurlijk wel kloppen. After all, 50% kans toch?
pi_65471231
BE, wat leuk zo'n knutselwerkje!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:45:05 #245
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65471508
Ik ben net weer bij de vk geweest en weer goedgekeurd.
Bloeddruk was 125/70 en ik was één kilo aangekomen na vorige keer. Dat is dan nu iets van vijf kilo in totaal tot nu toe. Maar ja, wéér een week ziek zijn geweest (teller staat nu op drie keer in vier maanden ) tikt ook aan. Ach, de vorige twee zwangerschappen kwam ik ook op het laatst ineens heel veel aan dus dat zal nu vast niet anders zijn.
Oja, ik heb wel een papiertje mee om weer (moest toen bij Hanne ook) een glucose-curve te laten prikken in het ziekenhuis.

We hebben trouwens een lekkere eigenwijs die iets tegen doptones en echoapparatuur heeft!
Zo gauw er zo'n ding op mijn buik geplaatst word dan word er zeer vakkundig weg gedoken en met grote precisie tegen dat ding gebokst. Ik moet er elke keer zo om lachen. (De vk of echoscopist in kwestie vind het vaak iets minder maar dat maakt mijn lol niet minder. )

[ Bericht 31% gewijzigd door Noli. op 27-01-2009 21:51:33 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65473009
Lol Noli
pi_65473062
Noli, lekker toch, dat je nog niet zo veel bent aangekomen. Lekkere dooddoener, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.

Chan, wat een mooie echo heb je gehad! Mooi, echt al een kindje

Miss Sly, super die uitslag! Kan me voorstellen dat je er helemaal gelukkig van wordt. En het is en blijft een wondertje...!

Deze gek is vandaag na het werk snel naar de drogist gesjeest, en weer eens een test gekocht.
Moest de halve middag al plassen, en maar ophouden... Dus toen ik thuis was meteen maar weer getest... de 5e inmiddels. Heb met mezelf afgesproken dat het nu maar eens afgelopen moet zijn met het getest. Maar de bevestiging was wel erg fijn.
pi_65473753
Zo, eindelijk maar mn echo-foto's posten...ondanks dat er nog bijna niks op te zien is, haha!

Met 5 weken en 3 dagen

Met precies 6 weken
Lotte!
Noah!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:41:38 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65474034
Heeeeeeeeel ienimini, maar toch echt wel wat hoor!
pi_65474190
was ik net nog zo vrolijk...zit ik op bank en krijg me toch last van mijn buik! En echt rondom de baarmoeder. Nou zullen het wel gewoon mijn darmen zijn, maar toch, er de onzekerheid komt meteen weer opzetten. Ik ga nu met kruikje mijn bedje in, heb 2 glazen roosvicee laxo op en we zien wel. (die laxo viel mee, ferro_voor weinig ijzer_ is veel erger)
Chan, mooie echo en jij ook Linda.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:44:57 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65474195
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef miss_sly het volgende:

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65474207
Happy morgen heel veel succes gewenst, en echt het hoeft allemaal niet meteen slecht te zijn ook al verlies je wat bloed en heb je krampjes, ik had het bij Isa ook en alles bleek toen prima te zijn (ik verloor bloed tot week 11) en ik hoop zo ongelooflijk hard dat dat bij jullie ook het geval is

Miss_sly waauw wat fijn een nette uitslag ik hoopte er al zo op kwist dat je je er best zorgen om maakte wat natuurlijk heel normaal is omdat je zusje onlangs ook zo in de zenuwen heeft gezeten nu lekker genieten hé jou lammetje komt wel op het droge
Maareh nou moet je me wel ff uitleggen wat vegetarische kaas is.... ?? soja kaas ofzo?

Chan mooie echo

Ik mag morgen ook weer op apk bij de gyn benieuwd of alles daar binnen volgens schema verloopt maar ga er eigenlijk van uit dat die beste man ons wel weer ff laat spieken
Mama van Isa en Ties
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 22:52:05 #253
5428 crew  miss_sly
pi_65474550
Vivi

marlieske, vegetarische kaas is kaas met vegetarisch stremsel. Normaalgesproken wordt stremsel gewonnen uit de lebmaag van een geslacht kalf. Ze kunnen echter ook plantaardig stremsel op basis van plantenextracten maken, en dat is dus vegetarisch stremsel. En daarmee kom je dus op de vegetarische kaas, dus volgens SHE magerder is dan gewone magere kaas.
pi_65474820
hmmmz laat ik nou net van lekkere vettige kaas houden maar thnx voor de uitleg zo leert men iedere dag weer wat bij.
Mama van Isa en Ties
pi_65475119
iemand al iets van Jore gehoord? die was gisteren uitgerekend?

Happy, morgen weet je het... ik weet hoe het is om zo lang te moeten wachten om te horen of het wel of niet goed is, ik duim extra voor je en hoop dat je morgen met fantastisch nieuws in het forum terugkomt!

Mefke, ik duim nog steeds voor je! ik hoop dat het je darmen zijn! Bijna je echo... we gaan het zien

Chan, mooie echo!
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 23:09:38 #256
5428 crew  miss_sly
pi_65475251
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef marlieske het volgende:
hmmmz laat ik nou net van lekkere vettige kaas houden maar thnx voor de uitleg zo leert men iedere dag weer wat bij.
Ik vind de smaak van deze vegetarische kaas erg goed. Ik ben een echte kaasliefhebber, en ik heb echt niet het gevoel dat ik met m inder dan lekker genoegen moet nemen omdat het gezonder en magerder is. En als je bij de kaaswinkel vraagt, heb je die kaas in verschillende varianten
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:11:26 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65475316
Ik meld me nu maar, dan kan ik nog leuk even een dagje met Fruppel zwangeren
Mijn vermoedelijke bevallingsdatum zal rond 2 oktober zijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:12:20 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65475349
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben je zwangert!!!???

Gefeliciteerd *klapzoen geeft* .
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 23:12:46 #259
5428 crew  miss_sly
pi_65475362
Daar is ze dan
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:13:24 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65475377
Je weegschaaltje staat erbij!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:18:35 #261
190853 RockabeIIa
pi_65475569
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ben je zwangert!!!???

Gefeliciteerd *klapzoen geeft* .

Ja, ik ben weer bijna onbevlekt ontvangen!

Doe nog es!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:21:42 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65475682
Happy Family (helaas geen foto met zn viertjes)

miss, wat fijn dat de uitslag van de combinatietest goed was

Rocka!!! Van harte gefeliciteerd!!!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:22:27 #263
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65475704
quote:
. . .

*gaat vast speelgoed uitzoeken* .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:23:27 #264
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65475728
quote:
Jeeeej! Ik vind het zo geweldig leuk dat je zwanger bent! Nog zo'n leuk kindje in de maak!
Wie weet kunnen we nog wat langer samen zwangeren dan dat ene dagje!

Ben blij dat ik uiteten ben geweest met mijn vriendinnetje.
De krampen worden steeds een beetje erger maar zijn nog goed vol te houden, te vergelijken met erge menstruatie pijn en zonder regelmaat.... ben heel benieuwd!!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:24:32 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65475765
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ja, ik ben weer bijna onbevlekt ontvangen!

Dat zijn de leukste .

dinsdag 27 januari 2009 @ 23:24:53 #266
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:24:57 #267
190853 RockabeIIa
pi_65475782
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. . .

*gaat vast speelgoed uitzoeken* .

Sollie! Ik doe mezelf ook nog wel effe een keertje zo:
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:26:28 #268
190853 RockabeIIa
pi_65475842
Diaan en Peace, wat een mooie foto's
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:27:06 #269
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65475863
Oi wat een lekker frupje heb je daar Peace
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:27:17 #270
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65475869
Wel gefeliciteerd natuurlijk he, want dat was ik in het heetst van de strijd even vergeten .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:33:43 #271
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65476078
Rocka!!!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!

Ow en Fruppel klinkt wel als gerommel, maar fijn dat het nog goed te doen is

En jullie hebben er niets aan, maar ik ben zo trots:
Mijn zus is gister bevallen van mijn nieuwste neefje
En hij is zoooo mooi
No more games, no more drama...
pi_65477264
Rockabella, gefeliciteerd!!!

happy, heel veel succes morgen. Ik duim voor je voor goed nieuws

Fruppel, begint wel spannend te klinken hoor!

Diaan en Peace, wat een mooie lieve foto's

A-E, gefeliciteerd met je neefje!
  woensdag 28 januari 2009 @ 06:15:18 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65479831
Lieve foto's van Lennon!

En Fruppel, fijn dat het etentje goed gegaan is.
pi_65480439
Diaan en Peace, wat een lieve foto's.
Happy, veel succes vandaag. Ik hoop dat het allemaal in orde is!
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:12:35 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65480472
Happy, heel veel succes strakjes!
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 08:22:45 #276
5428 crew  miss_sly
pi_65480596
Lennon
Fruppel, fijn dat je etentje gewoon door kon gaan. En voorwerk dus...het duurt vast niet meer lang

happy
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:33:48 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65480753
Happy ik duim voor je voor strakjes hoor!!!

Linda, wat een schöne echo ik mag volgende week (week 7) voor de eerste keer, nu weet ik wat ik ongeveer kan verwachten, dus ik hoop dat het er dan ook zoiets uitziet....

Tinkerbell, heel begrijpelijk. Ikzelf heb inmiddels ook acht testen gedaan. Vriendlief wordt er gek van...

Chan: wat mooooooooooi zo'n echo zeg!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65481046
Happy ik duim voor je vanmiddag, dat je maar een hele mooie echo hebt met een mooi knipperend hartje
pi_65481198
Joepieieieieieieie we zijn uit de namen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:03:07 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65481205
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:02 schreef McLaura het volgende:
Joepieieieieieieie we zijn uit de namen
Vertel!
pi_65481243
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Lieve Happy, ik heb in het begin dágen op de wc doorgebracht. De hele tijd had ik buikpijn, krampjes en ik wist het zeker : het bleef niet zitten. Maar toch zit hij/zij er nu al 14 weken....

Het hoeft dus niks te betekenen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_65481253
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vertel!
Nou uh, ik ben hier veel te vindbaar, dus beter van niet al zou ik ze wel willen schrééuwen
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:19:12 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65481538
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou uh, ik ben hier veel te vindbaar, dus beter van niet al zou ik ze wel willen schrééuwen
Haha, snap ik hoor!
Het viel te proberen toch?
pi_65482481
McLaura heerlijk is dat he als je de namen al weet
De meisjes naam staat voor ons al een paar jaar vast, voor een jongentje zijn we ook al een tijd uit. Alleen de 2e namen zijn we nog niet uit, vooral voor een jongentje vind ik het erg moeilijk.

Vergeet ik nog helemaal Rockabella te feliciteren met haar zwangerschap!
pi_65482756
Gefeliciteerd Rockabella

En wat een leuke lieve foto´s Diaan!

Happy, zal voor je duimen vandaag.

Ik moet vanmiddag naar de bedrijfsarts.... ben benieuwd wat die zegt...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:23:24 #286
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65483265
Happy ik duim ook voor je vandaag!!
No more games, no more drama...
pi_65483296
Happy heel veel succes vandaag

Diaan en Peaceman wat een heerlijk ventje is het toch

A_E gefeli met je neefje!

En Rocka ook nogmaals gefeli!

Linda, fijn een mooie echo dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65483348
Rockabella, gefeliciteerd en welkom hier!
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:32:37 #289
190853 RockabeIIa
pi_65483533

Ik heb verder weinig te melden, hoor. Ik neem alle kwaaltjes voor lief.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:36:03 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65483627
De users Twarres en h2h2 zijn uit de lijst in de OP. De eerst is sinds September niet meer op FOK geweest en de 2e bestaat niet eens.
pi_65483686
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
De users Twarres en h2h2 zijn uit de lijst in de OP. De eerst is sinds September niet meer op FOK geweest en de 2e bestaat niet eens.
Ah, nu sta ik al 13de.
pi_65483701
Rocka gefeliciteerd!!

Ik heb vanmorgen (als het goed is) voor de laatste keer urine ingeleverd bij het ziekenhuis. Mijn nieren werken weer zo goed als normaal Had het zelf ook al gemerkt omdat ik me de laatste tijd steeds beter voel. Heb wel de hele dag honger nu Maar ja liever dat dan niks kunnen eten.
We hebben 20 feb de 21 weken echo. Dus dat is spannend. Kan niet wachten. De donderdag ervoor gaan we naar de negen maanden beurs. Dus word een leuke week

BE wil je mijn datum toch even aanpassen naar 3 juli. Tis maar een paar dagen maar toch
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65483736
Waah, nog maar 9 mensen boven mij.....
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_65483749
Fijn MeNicole dat je je weer beter voelt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:40:06 #295
190853 RockabeIIa
pi_65483772
Oh, er zijn er nog een stuk of 50 voor mij
(wat veel!!!!)
pi_65483858
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, er zijn er nog een stuk of 50 voor mij
(wat veel!!!!)
Ik sta in het midden dus dan ongeveer 25 boven mij Gaat snel

Ik sta er ook steeds weer versteld van dat ik al bijna 18 weken ben. Bij Mikael duurde dat zooooo lang.
Liefde
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 10:43:48 #297
5428 crew  miss_sly
pi_65483903
Echt grappig, ik heb nog nooit zo hoog gestaan Ik sta bijna halverwege

Wij hebben 27 februari een pretecho met geslachtbepaling en 12 april een pretecho van een half uur met 2D, 3D, 4D etc, alles erop en eraan. Mijn moeder wil graag een keer mee, en omdat 12 april nog zo lang duurt, gaat ze liever de 27e mee, ook al duurt die echo maar 10 minuutjes Ik heb gezegd dat ze ook allebei wel mee mag, natuurlijk

Fijn MeNicole dat je je beter voelt.

Rocka, hier ook geen kwaaltjes, maar genoeg te melden. Als is het maar hoe ontzettend leuk ik het allemaal vind enzo
pi_65484022
Mikael heeft door dat een baby in de buik ook nog moet groeien:
"Mama waarom word jou buik zo dik?"

Ik helemaal blij dat hij het kon zien zegt ie tegen : "R waarom word jou buik zo dik?

Liefde
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:48:38 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65484060
Nou sta ik ineens in de top 10

Rockabella gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:49:34 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65484089
Heb je niet ook nog de 20w echo dan miss_sly? Of bedoel je dat met die echo de 27e?

Kennisje van mij noemde haar 20w echo ook een pretecho, maar dat vind ik toch een beetje vreemd voor iets dat toch wel een officieel medisch onderzoek is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')