Thanks! Smaken zal het zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef seilram het volgende:
Veel plezier vanavond fruppel! Dat het maar mag smaken(maar of dat fietsen zo'n goed plan is.... kun je je niet beter laten halen en brengen??)
Hier idem dito! Boodschappen doen zonder portemonnee, halverwege een mail moeten teruglezen wat je nu eigenlijk geschreven hebt, middenin een conversatie mentaal afhaken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat heb ik dus ook. Ik heb eigenlijk een ijzeren geheugen, en ik dacht altijd dat zwangerschapsdementie een beetje onzin was, maar het is echt waar. Echt de meest onnozele dingen vergeet ik of doe ik verkeerd. Heb al een dag met mijn legging binnenstebuiten en een dag met een maillot achterstevoren rondgelopen, al ene paar keer de douche uitgezet terwijl ik echt nog de conditioner uit mijn haar moest spoelen en diverse malen in een keuken (thuis of werk) gestaan en gewoon niet meer weten wat ik er ook alweer wilde doen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef miss_sly het volgende:
mefke met die laxo m oet je even wat experimenteren. Ik drink zelf 2-3 glazen per dag, soms werkt dat heel goed, maar soms is het toch nog net niet genoeg en neem ik een glas extra.
Wij hadden de uitslag binnen van de combinatietest: 1 op 970, geen verhoogde kans dus![]()
![]()
Vanaf nu alleen nog maar genieten en uitkijken naar juli/augustus als ons kindje komt
Wat liefquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef sproet-je het volgende:
even stiekem hier een berichtje achterlaten. Happy: heel veel succes morgen met de echo. Ik duim op een mooi kloppend hartje!
Ja, dat probeer ik ook vast te houden, dat het ook goed kan zijn. Ik heb ook geen idee wat goed is en wat niet. Wat voel je als het fout gaat? Hopenlijk worden we morgen heeeel blij verrast met een mooie echo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Krampjes kunnen ook een goed teken zijn he!
Maar ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor.Heel veel sterkte met het aftellen van de uren.
![]()
Tja, wat voel je op welk moment?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook vast te houden, dat het ook goed kan zijn. Ik heb ook geen idee wat goed is en wat niet. Wat voel je als het fout gaat? Hopenlijk worden we morgen heeeel blij verrast met een mooie echo.
Gek, ik heb het ook steeds over 'zij'. Ik heb al van begin af aan het gevoel dat het een meisje wordt. Hoewel ik weet dat ik er helemaal naast kan zitten hoor. Een vriendin van ons wist ook zeeeeker dat het een meisje was. Ze voelde het gewoon. Niemand kon haar daarvan afbrengen. Tot ze van een flinke zoon beviel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, zo lief trouwens. Ik had vandaag het formulier voor de nieuwe baby ingeleverd bij het kdv en Sasha ook zijn grote broer t-shirt aangetrokken. Die meiden wisten het nog niet. Uiteraard een felicitatie toen we hem op kwamen halen, maar ook een mooi plak-werkje van Sasha met daarop 'Lieve papa en mama, ik vind het heel leuk dat ik een broertje of zusje krijg. Ik zal heeeeeeeeeeeeeel lief zijn voor de baby. Dikke kus, Sasha'.
Ik heb trouwens wel nu weer hetzelfde als bij Sasha in het begin, ik heb het steeds over 'ze' als ik het over de baby heb. EN dat voelt zo raar, de meeste mensen spreken toch over hij, tenzij ze het echt weten zeg maar. Gek he?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef miss_sly het volgende:
mefke met die laxo m oet je even wat experimenteren. Ik drink zelf 2-3 glazen per dag, soms werkt dat heel goed, maar soms is het toch nog net niet genoeg en neem ik een glas extra.
Wij hadden de uitslag binnen van de combinatietest: 1 op 970, geen verhoogde kans dus![]()
![]()
Vanaf nu alleen nog maar genieten en uitkijken naar juli/augustus als ons kindje komt
Ik vind de smaak van deze vegetarische kaas erg goed. Ik ben een echte kaasliefhebber, en ik heb echt niet het gevoel dat ik met m inder dan lekker genoegen moet nemen omdat het gezonder en magerder is. En als je bij de kaaswinkel vraagt, heb je die kaas in verschillende variantenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef marlieske het volgende:
hmmmz laat ik nou net van lekkere vettige kaas houdenmaar thnx voor de uitleg zo leert men iedere dag weer wat bij.
Ben je zwangert!!!???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik meld me nu maar, dan kan ik nog leuk even een dagje met Fruppel zwangeren![]()
Mijn vermoedelijke bevallingsdatum zal rond 2 oktober zijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ben je zwangert!!!???
Gefeliciteerd *klapzoen geeft* .
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik meld me nu maar, dan kan ik nog leuk even een dagje met Fruppel zwangeren![]()
Jeeeej! Ik vind het zo geweldig leuk dat je zwanger bent! Nog zo'n leuk kindje in de maak!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat zijn de leukstequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer bijna onbevlekt ontvangen!![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
.
.
*gaat vast speelgoed uitzoeken*.
Vertel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:02 schreef McLaura het volgende:
Joepieieieieieieie we zijn uit de namen
![]()
Lieve Happy, ik heb in het begin dágen op de wc doorgebracht. De hele tijd had ik buikpijn, krampjes en ik wist het zeker : het bleef niet zitten. Maar toch zit hij/zij er nu al 14 weken....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook vast te houden, dat het ook goed kan zijn. Ik heb ook geen idee wat goed is en wat niet. Wat voel je als het fout gaat? Hopenlijk worden we morgen heeeel blij verrast met een mooie echo.
Nou uh, ik ben hier veel te vindbaar, dus beter van niet al zou ik ze wel willen schrééuwenquote:
Haha, snap ik hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou uh, ik ben hier veel te vindbaar, dus beter van niet al zou ik ze wel willen schrééuwen
Ah, nu sta ik al 13de.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
De users Twarres en h2h2 zijn uit de lijst in de OP. De eerst is sinds September niet meer op FOK geweest en de 2e bestaat niet eens.
Ik sta in het midden dus dan ongeveer 25 boven mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, er zijn er nog een stuk of 50 voor mij
(wat veel!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |