Hoe oud is hij op die foto, voor een persoon van in de 90 ziet hij er echt superstralend uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Fyodor het volgende:
Helio Gracie is overleden op 95-jarige leeftijd.
Voor iedereen die niet weet wie deze man is:
[ afbeelding ]
Hij is de vader van o.a. Royce en Rickson Gracie. Zonder Helio was MMA niet waar het nu is.
Rust in vrede!
Thanksquote:
Professor X comes to the UFCquote:Xavier Foupa-Pokam signed for UFC debut with Denis Kang in Montreal
Godverdomme, wat een irritant ge-edit filmpje. Halverwege wil je de maker zowat kapot trappen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef Fyodor het volgende:
Hier even wat anders, een highlight met de ergste blunders van een commentator van de eerste UFC ooit, Bill Wallace. Echt grappig!
die laatste paar minuten, die muziek erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ff snel UFC.Primetime.St.Pierre.Vs.Penn.Part.3 kijken. Ik kijk uit naar zaterdag
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Tank Abbott maakt 13 februari zijn return![]()
1 jaar inactief geweest
Toch erg goed voor de sport al zeg ik het zelf. In 10 jaar tijd maar liefst 1 MMA-partij gewonnenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef Tazmaniac het volgende:
1 jaar inactief geweest
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch erg goed voor de sport al zeg ik het zelf. In 10 jaar tijd maar liefst 1 MMA-partij gewonnen
hehe ja, hij is gewoon 1-8 de laatste 10jaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch erg goed voor de sport al zeg ik het zelf. In 10 jaar tijd maar liefst 1 MMA-partij gewonnen
Van z'n wiki (niet heel betrouwbaar, maar toch)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Mike "The Rhino" Bourke.. show is een een Ken Shamrock promotion en dit gevecht moet uiteindelijk leiden tot
Abbott vs. Shamrock in november van dit jaar
ff geheel offtopic maar Brahma.. welk prog. gebruikt je voor het maken van gifjes???
Bij al deze 3 gevechten heb ik zoiets van ' who cares'....quote:Currently, Tank Abbott is set to fight Mike Bourke on February 13th, 2009 at The Selland Arena in Fresno, California as a part of Valentines Day Massacre (a Wargods and Ken Shamrock Productions joint event). UFC Hall of Famer and fellow MMA legend, Ken Shamrock is taking on super-heavyweight Ross Clifton in the co-headlining bout of the same event. Abbott and Shamrock have separately acknowledged that they are currently inking the contract to fight each other in April of this year.
Ik maak zelf nooit gifjes eigenlijk. Maar zijn geloof ik wel wat online sites die het voor je doen dacht ik. En anders dat programma wat bij photoshop zitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Mike "The Rhino" Bourke.. show is een een Ken Shamrock promotion en dit gevecht moet uiteindelijk leiden tot
Abbott vs. Shamrock in november van dit jaar
ff geheel offtopic maar Brahma.. welk prog. gebruikt je voor het maken van gifjes???
Omgquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef Tazmaniac het volgende:
1 jaar inactief geweest
bronquote:Abbott is on a four fight losing streak and has not won since May 2005. Abbott is best known for his fights in the UFC in the 1990’s when he fought (and lost to) Dan Severn, Oleg Taktarov, Don Frye, and many, many others. In his most recent fight he was knocked out by Kimbo Slice last February at EliteXC Stree Certified that was shown on CBS.
If you think Abbott’s recent fights have been bad then you’re going to love this. Mike Bourke has lost 7 of his last 8 and the one guy he did beat has a record of 0-7. Bourke has been so bad recently that he was rumored to fight Kimbo Slice back in 2007 when EliteXC was trying to feed him some cupcakes to build up his record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |