quote:Beware, my friends, as you pass by
as you are now, so once was I
As I am now, so you must be
prepare, my friends, to follow me
Kostschoolmeisjes achtigquote:
Meiden in schooluniformquote:
Daar ben ik ook niet zo goed inquote:
Niet akkoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze 20 voorspelbare posts slaan we even over okee?
P0wned, toch gebeurd.quote:
ik durf dat niet maar wil je wel even een extra knuffel gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Oproep!!
Wie durft, ze zijn hier beneden een nieuwe boiler en heteluchtverwarming aan het plaatsen.
Het lijk erop dat ze een pracht van een cirkelzaag hebben. Je kent ze wel, die die bouwvakkers meestal hebben. (ik ben niet gaan kijken, één trap omlaag vond ik meer dan voldoende) maar ik verwacht dit soort.
[ afbeelding ]
Nu heb ik al vanaf woensdagnacht flinke pijn in mijn heup/bekken/been, linkerkant.
De pijn is nu niet te harden. Als ik lig kan ik het redelijk verdragen, maar nu ik verplicht op moet voor die lui.
Kan ik dus niet blijven liggen. En het doet flinke pijn ondanks twee pijnstillers en een ontstekingsremmer.
Dus wie durft, grijp die zaag van hun en zag dat stukje er even tussen uit.Die steken zijn moordend.
En mijn dokter zegt dat het met de dag wel beter zal gaan.
Ook niet met leuke werkluiquote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Qutie.![]()
Dankje. Och ja, het zal beter moeten gaan, gaat het opzich ook wel. Behalve als ik zit.
En naar bed gaan terwijl die werklui hier zijn, gaat natuurlijk niet op.
gaat een stuk beter, al ben ik er nog lang niet, merk dat mn kop nu al weer tolt en been enorm aan het kloppen isquote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef leonieke het volgende:
En wat is er hier zo allemaal gebeurd de laatste tijd?
Draculettetje wat fijn om je hier terug te zienGaat het al wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |