Wat nouquote:
Ja, super tietenquote:
Je viel op haar karakter, da's duidelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best een lekker koppie erop ook hoor
Had je maar meer meisjes moeten barenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou. Ik doe veel te vaak lief, mag best 's wat onaardiger
.
Daarna maak ik het toch weer goed.
Heb je de foto's nog?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, super tieten
Mag best gezegd gezegd wworden hoor
Nou, je zou er van staan kijken hoeveel ontzettend interessante dames eigenlijk gloeiend lekkere wijven zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef es70 het volgende:
Je viel op haar karakter, da's duidelijk.
Nee, die heb ik weggegooid, ben je nou lekker?quote:
Whyquote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je maar meer meisjes moeten baren
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weggegooid, ben je nou lekker?![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, je zou er van staan kijken hoeveel ontzettend interessante dames eigenlijk gloeiend lekkere wijven zijn
Posten, sufkutquote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weggegooid, ben je nou lekker?![]()
Pff wetende wat ik weet, denk ik dat ik het idd eens ben met jequote:Op zondag 25 januari 2009 21:38 schreef es70 het volgende:
Ik ben blij dat ik er daar maar één van heb.
Hoezoquote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff wetende wat ik weet, denk ik dat ik het idd eens ben met je
Die n00b heeft het in de ksc gepost, maar je ziet weer niets. Niet eens een webcam gehangen in de douchequote:
En ik kan me voorstellen dat je aan één zulke genoeg hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoezo.
Doelde meer op het feit dat het (in huis) een bazige pikvin is...
Een bolle rug en een dikke trui, als ze geen tieten zou hebben zou het me ook niet verbazenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die n00b heeft het in de ksc gepost, maar je ziet weer niets. Niet eens een webcam gehangen in de douche
Ik hoop dat je beter fapmateriaal hebtquote:
Nee, ze heeft best dikke ballenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Een bolle rug en een dikke trui, als ze geen tieten zou hebben zou het me ook niet verbazen.
Dat hou ik voor mezelf en zo natuurijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter fapmateriaal hebt.
quote:
Vooral doen, ik heb niks met vrouwenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hou ik voor mezelf en zo natuurijk
En hup, qu slaat het weer op zijn mobiel als wallpaper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |